Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят Ситроен АХ 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Малката гадинка-гъбарка.
    Разминах се с едни пичове с Паджер на връщане. Няма да им забравя ококорените физиономиЙ.


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:f28980fb-1caa-4ac1-99c7-a9d1086429c7.jfif
Прегледи:130
Размер:719.3 КБ
ID:7013613
    Прикачени файлове
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • Е адаш минахме с теб в друго измерение на ОФФроуда . ....ама и така бива
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
        Е адаш минахме с теб в друго измерение на ОФФроуда . ....ама и така бива
        Градски и аз натам съм тръгнал, ама да сме здрави... ​​​​​​
        От месец си търся някаква миньонка за градско и днес хоп ми излезе едно чудновато возило 4х4.
        Разбира се веднага вътрешно се поблазних и реших да го видя въпреки, че нищо не знам за тях, а и малко ми грознее...
        Утре ще го гледам по-обстойно, днес само външно го огледах и отдолу.
        Обаче веднага ми направи впечатление задния мост с дифа - много голямо и солидно желязо за такава малка въшка, та имам някакви надежди.
        Това е модела :

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image (1).jpeg Прегледи:0 Размер:42.5 КБ ID:7013638

        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • Тишка, май имаше и друго малко Дайхацу 4х4. За мен най-важното е задния мост да е независимо окачен, а не цал с прасе по средата. Защото клиренса е друга бира. АХ-са е така.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • Един въпрос към авто-токо-жичкаджиите.
            Преди няколко месеца ме предаде алтернатора. За да не се занимавам, а и понеже нямах време , прехвърлих от донорчето. След някакво време обаче, и той спря да зарежда.
            При разглобяването се установи, че колектора е дроб.
            Върнах си стария алтернатор, като му смених регулатора. Започна да зарежда, НО лампата за зареждането работи наобратно.
            Колкото по--високи обороти, толкова по-силно свети.
            Купих нов регулатор с четки и днеска го смених.
            За мое учудване-същата работа!

            Някой знае ли откъдя-накъдя, аджеба и от дек на дек?

            Сега и деня се скъси и почна да ме дразни да свети през цялото време.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              Вероятно има още един извод и си ги объркал 🙄

            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Свързах нещата, както си бяха. Регулатора има маса и +. Освен да няма хубава маса алтернатора, ама почистих пинчето с фина шкурка и ел спрей. Масата на двигателя към купето също я чистих наскоро.

          • Лампата на таблото нали знаеш как работи?
            Има постоянен плюс и втори от алтернатора - и така гасне като тръгне алтернатора.
            Значи някоя жица не е където трябва или е прекъсната и до лампата стига само плюса след контакт. Този от алтернатора някъде го няма.

            Коментар


            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Ако е така, лампата ще свети с постоянен интензитет, а той се мени с оборотите.

            • Jasonf
              Jasonf коментира
              Редактиране на коментар
              Естествено. Напрежението се променя с оборотите. С малко но достатъчно

            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              На мен друго ми мина през главата, ама не съм капацитет в тоците. Ако има избушен диод в диодния блок, да обръща поляритета.
              Акумулаторджията го мери и каза, че зарежда, но недостатъчно волтаж. Качва до 13 и нещо а трябва да качва до над 14. като е на по-високи обороти.

          • От плюса на алтернатора има един кабел, който отива до акумулатора. И друго едно по-тънко, което вероятно е за лампата. Него го намерих скъсано и го наставих, но нищо не се промени. То отива в снопче зад десния фар. Утре ще разровя там, ако не е кучи студ.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • Премери какво напрежение отива на акумулатора.
              Ако е над 13в си свиркай.

              Иначе ако ти се занимава - сваляш таблото и мериш какво ходи до лампата за зареждане.
              Единия извод е +12в след контакт, другия е +12в от алтернатор.
              Ще видиш кой го няма (то е почти ясно но все пак) и после по жицата по жицата и си ти

              Коментар


              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                Първо ще проверя за видимо скъсване. Табло знам как се сваля, но после жилото на километража е много пипкава работа, та не ми се занимава. Хеле па в това време. Ако не, ще чака напролет. Благодаря ти за информацията.! Както казах, най-мразя да се занимавам с това, щото не му разбирам много. С електрниката пък. хептен съм скаран.

            Активност за темата

            Свий

            Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

            Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

            Зареждам...
            X