Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Моят Ситроен АХ 4х4
Свий
X
-
Градски и аз натам съм тръгнал, ама да сме здрави...Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеЕ адаш минахме с теб в друго измерение на ОФФроуда .
....ама и така бива 
От месец си търся някаква миньонка за градско и днес хоп ми излезе едно чудновато возило 4х4.
Разбира се веднага вътрешно се поблазних и реших да го видя въпреки, че нищо не знам за тях, а и малко ми грознее...
Утре ще го гледам по-обстойно, днес само външно го огледах и отдолу.
Обаче веднага ми направи впечатление задния мост с дифа - много голямо и солидно желязо за такава малка въшка, та имам някакви надежди.
Това е модела :
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
- 1 like
Коментар
-
Един въпрос към авто-токо-жичкаджиите.
Преди няколко месеца ме предаде алтернатора. За да не се занимавам, а и понеже нямах време , прехвърлих от донорчето. След някакво време обаче, и той спря да зарежда.
При разглобяването се установи, че колектора е дроб.
Върнах си стария алтернатор, като му смених регулатора. Започна да зарежда, НО лампата за зареждането работи наобратно.
Колкото по--високи обороти, толкова по-силно свети.
Купих нов регулатор с четки и днеска го смених.
За мое учудване-същата работа!
Някой знае ли откъдя-накъдя, аджеба и от дек на дек?
Сега и деня се скъси и почна да ме дразни да свети през цялото време.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Лампата на таблото нали знаеш как работи?
Има постоянен плюс и втори от алтернатора - и така гасне като тръгне алтернатора.
Значи някоя жица не е където трябва или е прекъсната и до лампата стига само плюса след контакт. Този от алтернатора някъде го няма.
Коментар
-
Ако е така, лампата ще свети с постоянен интензитет, а той се мени с оборотите.
-
На мен друго ми мина през главата, ама не съм капацитет в тоците. Ако има избушен диод в диодния блок, да обръща поляритета.
Акумулаторджията го мери и каза, че зарежда, но недостатъчно волтаж. Качва до 13 и нещо а трябва да качва до над 14. като е на по-високи обороти.
-
-
От плюса на алтернатора има един кабел, който отива до акумулатора. И друго едно по-тънко, което вероятно е за лампата. Него го намерих скъсано и го наставих, но нищо не се промени. То отива в снопче зад десния фар. Утре ще разровя там, ако не е кучи студ.
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Премери какво напрежение отива на акумулатора.
Ако е над 13в си свиркай.
Иначе ако ти се занимава - сваляш таблото и мериш какво ходи до лампата за зареждане.
Единия извод е +12в след контакт, другия е +12в от алтернатор.
Ще видиш кой го няма (то е почти ясно но все пак) и после по жицата по жицата и си ти
- 1 like
Коментар
-
Първо ще проверя за видимо скъсване. Табло знам как се сваля, но после жилото на километража е много пипкава работа, та не ми се занимава. Хеле па в това време. Ако не, ще чака напролет. Благодаря ти за информацията.! Както казах, най-мразя да се занимавам с това, щото не му разбирам много. С електрниката пък. хептен съм скаран.
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар