Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Колеос 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Рено Колеос 4х4

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    В какъв точно бой се е доказал?
    Много хубави снимки, особено последните!
    В "Боя" на високопроходимата семеина кола, заснежени пътчета, разкаляни черни "шорткъчета" и "реалността около липсващите улици
    Както и по добрите асфалтови шосета

    Коментар


    • До: Рено Колеос 4х4

      Ей, тия "хардлайнери (като Яро)" дай им клирънс по 1 метър и после само се ежат като им казваш, че SUV става.
      Алекс, искам да ти кажа, че си имаш X-trail с по-добрите надвеси, което си е голям плюс при семейна кола...

      Коментар


      • До: Рено Колеос 4х4

        Да,системата е 1:1 с тази на Х-Траил,да те радва колата,пък каквото искат да говорят. Както аз не мога да кажа,че УАЗ-а е супер на асфалт,така и те не могат да кажат,че този клас машини са зле на черни/заледени разходки и пътчета,в границите на разумното и възможното. И не ме питайте какво имам предвид последните две,защото обяснения не давам. Пише си го много хубаво. Много безаварийни и снимки. Аз сега имам апарат в себе си,ще издиря някое "забавно" място/полянка.
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • До: Рено Колеос 4х4

          Вчера тестовете продължиха
          Сутринта в "глобалното Бедствие" на снеговалежа, Колеоса бодро (подканян от мен) си "джиткаше" с 80 (ограничението) по околовръстното, набираше както трябва, завиваше и дори с малко повече късмет Спираше.
          Докато вечерта не се опитах да кача една (от многото) улички в квартала в който живея - ЛЕДЕНА пързалка, започваща с Т образно кръстовище (няма къде да се засилиш). И Физиката Победи, и 4-ите колела бодро се въртяха напред а СУВ-чето с нежелание си вървеше НАЗАД (Надолу), не можах да не се съглася с този Триумф на Липсата на Сцепление и заобиколих, НО за пореден път се убедих, че в нашата реалност си трябва 4х4, няма как
          Последно редактирано от alex_markov; 19-12-09, 08:08.

          Коментар


          • До: Рено Колеос 4х4

            Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
            ...
            Докато вечерта не се опитах да кача една (от многото) улички в квартала в който живея - ЛЕДЕНА пързалка, започваща с Т образно кръстовище (няма къде да се засилиш). И Физиката Победи, и 4-ите колела бодро се въртяха напред а СУВ-чето с нежелание си вървеше НАЗАД (Надолу), не можах да не се съглася с този Триумф на Липсата на Сцепление и заобиколих, НО за пореден път се убедих, че в нашата реалност си трябва 4х4, няма как
            Не се отказах и два пъти я качих (лошото е че единият път дечица си се пързаляха с шеинички срещу мен по средата на УЛИЦАТА, а майка им ги гледаше насърчително - разминахме се, Минава Колеосчето, а мястото е интересно и като минавам все виждам някой свличща се на заден ход - Софииски Улици, какво да ги правиш (а при нас Цяла Зима)

            Коментар


            • До: Рено Колеос 4х4

              Вчера, Втора смяна на масло и филтри. Въртят се километрите
              Колата се поразработи и разхода като че ли започна да спада, все още средният е около 8, но в града (напоследък карам много градско), започна да се върти около 8-9 което ми се вижда Много добре (вярно, че от градско, до градско има разлика).
              На Подемника огледах дъното, оказва се че въпреки "пазенето" има драскотини, за щастие никакъв проблем, но ауспуха е дернат което за пореден път показва, че това си е шосеина кола

              И добре, че постоянно си го припомням този факт, че на 2-ри бидейки в Добърско, зададохме на ГПС-а да ни води към Юндола и той Бодро ни поведе нагоре в Рила покрай някаква Хижа та към Семково (оказа се че трака е "моторджииски") но надигащият се около нас сняг и провлачването по корем, скоро ни "Вразумиха" да обръщаме и да търсим по-цивилизовани пътища, но този си го набелязах за Лятото с Тойотата

              Коментар


              • До: Рено Колеос 4х4

                Ако не е тайна, колко ти излезе процедурата? Просто искам да видя има ли ралика м/у Колеос и Кашкай в поддръжката...

                Коментар


                • До: Рено Колеос 4х4

                  Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                  Ако не е тайна, колко ти излезе процедурата? Просто искам да видя има ли ралика м/у Колеос и Кашкай в поддръжката...
                  288 лв. Всичко

                  Коментар


                  • До: Рено Колеос 4х4

                    Toва на всеки 10 000 км е така, а на всеки 20 000 км. се сменя и горивен филтър и цената скача с около 150 лв.

                    Коментар


                    • До: Рено Колеос 4х4

                      Първоначално публикуван от FinTara Преглед на мнение
                      Toва на всеки 10 000 км е така, а на всеки 20 000 км. се сменя и горивен филтър и цената скача с около 150 лв.

                      ми аз бях втора смяна и това трябва да е с горивният филтър?

                      Коментар


                      • До: Рено Колеос 4х4

                        Алекс, как е с отоплението?

                        Коментар


                        • До: Рено Колеос 4х4

                          Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
                          Алекс, как е с отоплението?

                          Перфектен
                          Климатроника работи незабележимо и супер ефективно, няма потене, няма студ. Единственият недостатък е че при влажно време не винаги се усеща да духа на стъклото и трябва понякога да се пуска на ръка
                          Но Нямам забележки!

                          Коментар


                          • До: Рено Колеос 4х4

                            Днес по неволя трябваше малко да покарам оффроад - заледено стръмно черно пътче - шорт кът за избягване на задръстването
                            И макар и гумите да не го държаха на леда (на няколко пъти се свличаше назад въртейки гуми напред, с няколко напъна се качи - Изкефих се, сякаш съм минал много сложен участък с Тойотата
                            Все повече ми харесва.
                            Но найстина с тези гуми на лед ТРЯБВА да се Внимава, че изпуска завойте, но като си караш разумно Няма проблеми

                            Коментар


                            • До: Рено Колеос 4х4

                              А какво им е на гумите?
                              Къде пак си правил шорткът-и пък ти!
                              ДНЕВНИКЪТ НА СТАС
                              СВЕТЪТ НА МАИТЕ. ГВАТЕМАЛА, БЕЛИЗ И ХОНДУРАС

                              Коментар


                              • До: Рено Колеос 4х4

                                Добра вечер Ще си позволя и аз да кажа нещо. Моето мнение не касае никого и никого не задължавам да се съгласява с мен, най-малко пък искам да засегна когото и да е. Ето какво - тук на френска земя самите французи започнаха да се отдръпват от Рено, нови коли на по 1-2 години не излизат от сервиз. ФАКТ. Мои приятели си оскубаха косите от ядове с последните 2,2 ДЦИ, 3,0 ДЦИ, особено ЕСПАС, новия Меган и Лагуна. Някои от тях категорично заявиха, че повече неискат и на снимка да видят Рено. Повярвайте ми, нито си измислям, нито преигравам, това не е в мой стил, а и ми е безразлично кой какво си е купил, моята теория е - абе аз да не го виждам, пък който иска - ами да си го купи. В интерес на истината с Клио-то няма проблеми. Доброто Рено е продаденото Рено. М/у другото бързам да ви кажа, че говоря И от собствен опит, имал съм не едно, а няколко Рено, милата ми майка също, сестра ми и тя, като ТИР-аджия не се сещам да има модел на Рено, който да не съм карал - МАГНУМ, ПРЕМИУМ, Г270, МИДЛУМ, МИДЛИНЕР, малките МАСТЕР, МАСКОТ, МАКСИТИ. Няма да забравя, в една от фирмите, където работех ми дадоха чисто нов МАГНУМ на няма и 2000 км. Да, да, 2000, не 20000, правилно сте преброили нулите. Още му стояха найлоните по двете кушетки. Бяха го взели предната седмица. И на този чисто нов МАГНУМ, уважаеми колеги, скоростите му хъркаха като родопска мечка-стръвница. Нарочно не споменавам името на фирмата, неискам да излезе, че правя реклама и да получа баннване, или както там му се казва. Последните хора, с които искам да си развалям отношенията са ръководството на този разкошен, разкошен, разкошен сайт. Защото тук срещам само добри и приятни личности, БЛАГОДАРЯ ВИ! РАДВАМ СЕ, ЧЕ ВИ ИМА И ИСКРЕНО СЪЖАЛЯВАМ, ЧЕ ВИ ОТКРИХ ЧАК СЕГА. Доста се отдалечихме от темата, сега ще кажете какво общо има твоя МАГНУМ с КОЛЕОСА на колегата, бе братче? Кое е общото ли? ЕМБЛЕМАТА НА ПРЕДНИЯ КАПАК, МИЛИ ПРИЯТЕЛИ, ТОВА Е ОБЩОТО.
                                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                                Само DIESEL !!!

                                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X