Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Колеос 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Рено Колеос

    Моя пък рекорд с Меган комби беше от Широка лъка (Родопите) до София със среден разход 5,5 л/100 с двигател бензин 1.6/110 к.с.

    С Гранд Сценик 2.0 бензин го минах един път със среден разход 6.5/100, а друг път с 8.5/100. Зависи от карането. Като цяло лятото ми харчи повече заради климатроника - не го спирам никога.

    Това се все автомобили на Рено. Като цяло техническите данни в брошурата са постижими при определен тип каране.
    ДНЕВНИКЪТ НА СТАС
    СВЕТЪТ НА МАИТЕ. ГВАТЕМАЛА, БЕЛИЗ И ХОНДУРАС

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Дянков Преглед на мнение
      "Че това гори повече от автобус. "
      Това е разхода за последните 9,1км. На такова малко разстояние, грешката може да е огромна.

      Не е 9,1 км, около 110-120 км са. Без да искам нулирах дневния километраж, докато бъзиках разни настройки. Средният разход на горивото се нулира през компютъра.

      Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение

      П.С.
      А за Рекрди
      се учудвате, моя Меган (Рено) на последната ни разходка в Европа - Никакви нарушения - само по правилата, даде 8.5 л/100км.!!!
      Много бееее...

      Глей ко праи Алфата - миналата есен над 2800 км из Гърция и островите, натоварена като магаре с багаж+Thule на покрива, 2-ма човека и бебе. И спазване на ограниченията, че...


      Среден разход за целия преход






      А пък голямата ми Алфа си беше рекордьорка отвсякъде

      Последно редактирано от alex_markov; 23-04-09, 07:32.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #33
        До: Рено Колеос

        Стига бе!!! Издигнаха ми се Алфите в очите! Това на покрива слага поне 0.5л/100! Евалла!!!Май майката му е във спазване на ограниченията. Не се базикам!

        Коментар


        • #34
          Айде стига бе, ако сте за разхода, ми вземете си ТИКО да не ви харчи.
          А пък аз преди години с едно Тико, натоварено с две 70 л. планинарски раници, 10 л. вода, спални чували, шалтета, резервна гума, пълен резервоар за бензин, чистачки, спирачна течност и т.н., малко друг дамски багаж, плюс мен и гаджето с пълни стомаси минахне Кръстова гора, през Пловдив, после Кърджали, оттам Триград, Г. Делчев, Петрич (е малко му бяха загрели спирачките на спускането ама изкара..) леко отклонение до Рилския Манастир и накрая пак в София.................без да спирам да зареждам

          А кажете колко е бил разхода де?

          А и за офф става ако речеш

          Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение

          Данните са на Baehr&Fess Forecasts Saarbrücken - в момента те дават най-точните прогнози в автомобилния бранш.
          Мдаа за Германия сигурно са най-точни!
          Последно редактирано от alex_markov; 23-04-09, 07:32.
          ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
          lre-bulgaria.org

          Коментар


          • #35
            До: Рено Колеос

            Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
            Н....
            Много бееее...
            Ми не е много, все пак двигателя е 225 к.с. (на Мегана Спорт), той може и доста по-малко, но НЕ на магистрала, а в града си е 12-14. Като го взех преди 2.5 години, първият ден показа скромните 24 на сто в град (отивах да го маркират) и бях впечатлен, НО пък Върви, нямам заележки - освен че е само с предно

            Но да се върнем на темат за Колеоса.

            Коментар


            • #36
              До: Рено Колеос

              Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
              Моят избор 2.0 Дизел 150к.с. Автомат (не го слагат на другите двигатели)
              В Западна Европа има и бензинов с CVT-трансмисия, ама за тук не е и залаган за продажба.

              Коментар


              • #37
                До: Рено Колеос

                Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                В Западна Европа има и бензинов с CVT-трансмисия, ама за тук не е и залаган за продажба.
                Ми аз CVT не искам

                Коментар


                • #38
                  До: Рено Колеос

                  И Ти не четеш Автомата - който ме кефи яко (за сега) се слага САМО на 2.0 Дизел 150к.с. - Всички останали, начело с Бензина - Само Ръчка.
                  А и защо реши, че Бензина в случая ти носи повече кеф? Той има по малък въртящ момент от дизела и Ускорението е подобно, но найстина е по-тих
                  В Западна Европа има и бензинов с CVT-трансмисия, ама за тук не е и залаган за продажба.
                  Аз внимателно чета тук

                  http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Koleos

                  и виждам, че ускорението на бензина е 9.3 секунди, а това на дизел автомата, за който говориш, е 10.4 секунди. Не ми е ясно и защо не ти харесва CVT. На мен бензинът ми носи и винаги ми е носил повече кеф. "Тъпите" американци карат само бензин. Дизелът го ползват за топлене или за кораби ... "Трак-трак-трак, трактор ", както се шегува един познат . Основният плюс на дизела за лека кола е разхода. И ако той е почти като на бензин при няколко хиляди в повече първоначална инвестиция, тоест изплаща се след около 150000 км, аз не виждам смисъл. Но всеки пък си решава как да си похарчи парите ...

                  Ето ти малко извадки от ревюта относно разхода:

                  Buying & owning
                  The Koleos undercuts rivals such as the Ford Kuga and Honda CR-V on price, but it will be more expensive to run. Both versions average less than 40mpg, fall into road tax band F and sit in a comparatively high company car tax bracket. What's more, we don't expect the Koleos to hold its value as well as the class leaders.
                  и относно качеството на управление и возия:

                  Ride & handling
                  The Koleos has a forgiving ride, but it leans heavily through bends and its front tyres start to slide worryingly early. The steering doesn’t help, because it’s as remote as the Outer Hebrides, although it is usefully light around town. Both two- and four-wheel drive versions are available, with the latter getting the switchable system from the Nissan X-Trail.
                  Vitara 2.0 V6
                  Honda CRV (Gen 1)
                  Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                  ВАЗ 2131

                  Коментар


                  • #39
                    До: Рено Колеос

                    Щом кутията е японска, мятай се без да се замисляш.
                    От всички автомати дет съм карал най ми пасваше на астрата - също японска и желязна.
                    Поздрави!
                    VITARA, SAMURAI
                    FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                    RENAULT ESPACE QUADRA
                    ...и едно сивикче за града...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Рено Колеос

                      Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                      Щом кутията е японска, мятай се без да се замисляш.
                      От всички автомати дет съм карал най ми пасваше на астрата - също японска и желязна.
                      Поздрави!
                      Mи аз (Жената) се метнах, сега ме чакат Дъъъълги и Мъчителни години на тежък Лизинг
                      А колата се надявам да я вземем другата седмица, дано да е на късмет

                      Коментар


                      • #41
                        До: Рено Колеос

                        Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                        Mи аз (Жената) се метнах, сега ме чакат Дъъъълги и Мъчителни години на тежък Лизинг
                        А колата се надявам да я вземем другата седмица, дано да е на късмет
                        Ами честито, със здраве да си я ползвате


                        п.п. и да почерпиш
                        LZ1PER

                        Коментар


                        • #42
                          До: Рено Колеос

                          Честито за придобивката. Много безаварийни километри и да пратиш снимки с кал. Доколкото е възможно,де.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • #43
                            До: Рено Колеос

                            Стана ми любопитно, та да попитам Знаещите.
                            Чип Тунинга на двигател със съвременен автомат, чувал съм че има двупосочна връзка между автомата и двигателя, промяната на параметрите на двигателя няма ли да доведе до промяна на поведението на автомата????
                            Ако някой има опид да сподели. И дали някой в България продава подобно решение за Колеос 2.0 д 150к.с. (проверих в който знам няма)?

                            Коментар


                            • #44
                              До: Рено Колеос

                              Първо честито за новата придобивка!
                              Като спомена чип-тунинг, няма ли да отпадне гаранцията ако го направиш извън сервиз на Рено ?
                              До колкото знам при Ауди е така и на нов автомобил може да се сложи само така наречения power box от официалния вносител...........
                              2018 KIA Sportage 1.6T AWD GT Line
                              2007 AUDI A6 3.0TDI S-Line Quattro
                              2007 HOMDA FMX 650

                              Коментар


                              • #45
                                До: Рено Колеос

                                Първоначално публикуван от shavo Преглед на мнение
                                Първо честито за новата придобивка!
                                Като спомена чип-тунинг, няма ли да отпадне гаранцията ако го направиш извън сервиз на Рено ?
                                До колкото знам при Ауди е така и на нов автомобил може да се сложи само така наречения power box от официалния вносител...........
                                За сега и не мисля да го правя - не виждам много смисъл, Освен в графата Намаляване на разхода (ако такава има в подкрепа на Рекламите). По скоро ми е любопитно как ще работи ансамбъла двигател/Автомат (СК)?
                                Последно редактирано от alex_markov; 27-04-09, 09:11.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X