Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Колеос 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Рено Колеос

    Честито и поздравления за избора! Аз специално търсех автомобил с дизел, автоматик и на цена под 80хиляди лева, способен да излезе малко извън гладките и почистени от сняг улици и пътища. В тази категория са Колеоса, Кашкая, които са на база на X-Trail, самия X-Trail както и VW Tiguan . 2,0dci е добър двигател и автоматика и на Реното и на Нисаните е нещо от което всеки разумен градски човек не би трябвало да се лишава, ако може да си го позволи. Аз лично избрах X-Trail но това е въпрос на лични предпочитания и цена. Аз лично имам опит (във фирмата) с една от фирмите дилъри на Рено, и съм приятно изненадан от доброто им и не скъпо обслужване за разлика от дилърите на Нисан, както и на повечето официални дилъри на други марки.

    Коментар


    • #47
      До: Рено Колеос

      Явно Никой няма да даде мнение за чипа и Скоростната кутия
      Но аз сега се сетих , че имам линкове с тестове на Колеос, та реших да ги споделя

      http://media.club4x4.ru/692-renault-koleos.html

      http://renault.autoportal.ua/newcars...ives/3112.html
      А ето и едно предложение за тунинг което на хартия изглежда Примамливо
      http://www.upsolute.com/index.php?op...id_model=13511

      Коментар


      • #48
        До: Рено Колеос

        Искам и аз,да кажа,нещо.Аз не съм много компетентен по темата,но зимата имаше тест на Боровец,и можах да покарам малко.Моето мнение е:добър пъргав двигател,но Калеос е по-близо до леките автомобили,отколкото до джиповете.Мнението ми може да не е меродавно щото нямам много опит със СУВ ,за разлика от истинските джипове.

        Коментар


        • #49
          До: Рено Колеос

          Ми то е логично, че експлоатацията на такъв тип автомобил е доста по-различна от тази на джипа.
          Просто двойното дава повече сигурност на пътя, и спестява някои упражнения през зимния сезон.
          VITARA, SAMURAI
          FIAT PANDA 4x4 CABRIO
          RENAULT ESPACE QUADRA
          ...и едно сивикче за града...

          Коментар


          • #50
            До: Рено Колеос

            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
            Искам и аз,да кажа,нещо.Аз не съм много компетентен по темата,но зимата имаше тест на Боровец,и можах да покарам малко.Моето мнение е:добър пъргав двигател,но Калеос е по-близо до леките автомобили,отколкото до джиповете.Мнението ми може да не е меродавно щото нямам много опит със СУВ ,за разлика от истинските джипове.
            Абсолютно си прав, това си е повдигнато Комби Което го прави по-неустоичиво, но има Много място, седиш по-високо - виждаш по-добре, по сигурно е (Ужким - да не ни се налага да проверяваме!) и си е правено Само за път. Дори не съм сигурен, че 4х4 ще се включи въобще на пътя та да ни даде някаква допълнителна стабилност (ще кажа по нататък от личен опит).
            НО бидеики по-високо и с възможността да се изключи ЕСП-то и да се включи твърдо задният мост (като на УАЗ предният), найстина тази кола никога няма да сложи подходящи гуми, пък и е нежна, НО може да те извади от тъпи ситуации по Фантастичните (Лисващи) Улицин на квартала - Особено Зимата и дори да те откара и върне до мястото на пикника.
            Та с Две думи - Да , не е"Джип" - Лека кола е, но по-голяма и с някой възможнозти повече особено за зимният сезон

            Коментар


            • #51
              До: Рено Колеос

              Лично аз предпочитам ван 4х4 за семеен автомобил пред кой да е джип.
              Поздрави!
              VITARA, SAMURAI
              FIAT PANDA 4x4 CABRIO
              RENAULT ESPACE QUADRA
              ...и едно сивикче за града...

              Коментар


              • #52
                До: Рено Колеос

                Е да, ама вече май не останаха ванове с 4х4 (нови), така че миграцията към sUV си е задължителна...

                Коментар


                • #53
                  До: Рено Колеос

                  ето и малко снимки:











                  Коментар


                  • #54
                    До: Рено Колеос

                    Това за вановете за съжаление е така.
                    Намират се все още но трудно.
                    Всички са вече към СУВ.
                    А на Алекс Честито!
                    Изглежда чудесно.
                    Със здраве да си я караш.
                    Поздрави!
                    VITARA, SAMURAI
                    FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                    RENAULT ESPACE QUADRA
                    ...и едно сивикче за града...

                    Коментар


                    • #55
                      До: Рено Колеос

                      Екстра е колицата, много добре е с този цвят.Мен лично много ме кефи, но цената предполагам е също добра.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Рено Колеос

                        Първоначално публикуван от radomihaylov Преглед на мнение
                        Екстра е колицата, много добре е с този цвят.Мен лично много ме кефи, но цената предполагам е също добра.
                        Цената в момента е с 27% надолу за колите на склад които рано или късно ще свършат. Интересно ми е тогава какви ще са цените и ще има ли коли изобщо?
                        Последно редактирано от alex_markov; 30-04-09, 07:19.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Рено Колеос

                          Браво чудесен автомобил... и все пак СУВ е повече джип от ВАН с 4х4.
                          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                          Коментар


                          • #58
                            До: Рено Колеос

                            Честито и дано опровергае всички Реноскептици.
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • #59
                              До: Рено Колеос

                              Първи впечатления - Очарователен!

                              Комфортна возия, добро пътно поведение, сравнително икономичен, просторен, с добра проходимост (за Кола)...

                              Навъртяхме над 1600 км. и днес продължаваме виж картата.



                              Разхода е: в град над 11, на път 6-7, на магистралата около 8 (зависи от скоростта и стила на каране (средният разход до сега е 7.85 ако смятам правилно).
                              Километража лъже с около 8-10 км/ч - по добре от тестовият

                              Някой от екстрите ме поразиха - има светлини за завой - светват допълнителни крушки когато завиваш - Голяма екстра!

                              Автомата е страхотен, следва стила на каране, когато намаляваш (без газ) сменя предавките надолу - винаги готов и винаги държи оборотите около 2000, това за мен обаче е странно, защото така на практика почти не ползва 6-та предавка, за да карам на нея, аз включвам "ръчен" режим и минавам на 6-та! Но "гадинката" е "хитра" и не дава да се превключва, ако му излизаш от диапазона на оборотите! Иначе спира на скорост дори и на автомат, но най-добре в "ръчен" режим! Има и много добро ускорение при изпреварване, аз лично не очаквах да се справя толкова добре (имайки в предвид, че карам по спортна кола до сега).

                              За проходимостта - не сме го тествали извън пътя и нямам и намерение, но все му се случи едно кално байрче (заобикаляхме спряла кола през разкиснатия банкет) - Никакво замисляне. Автомата е върха в ниските - вчера качихме Моняк (хълм с крепост около Кърджали - виж темата http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=60303) изуми ме как натоварен (без понижаваща! - няма такава) си качи доста стръмното пътче - два пъти.



                              Минахме и плитка река (моста беше паднал - виж тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=60180), но дълбочината и дъното бяха като за лека кола - не се намокри.

                              Друга екстра която ме кефи е влизането и паленето без ключ! Голям кеф, доближаваш го дърпаш ръчката на врата и той се отваря, влизаш и палиш, после излизаш натискаш копчето на вратата и се заключва - не мислиш за ключове, не можеш и да ги забравиш

                              Гумите са Континентал 4х4 225/60 17 - изглеждат читави, каквито и да са докато не свърши лизинга май други няма да види
                              Последно редактирано от alex_markov; 05-05-09, 08:36.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Рено Колеос

                                Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                                ...защото така на практика почти не ползва 6-та предавка,
                                Честито за хубавата придобивка, "in automatus veritas" - в автоматика е истината . За 6-та би трябвало да я включи когато караш без ускорение - примерно с постоянна скорост на равен път - при около 120 км/ч. Поне така правеше един ситроен Ц5 дизел с 6-ск автоматик. Но всяко цъкане на газта ще сваля предавка надолу. А имаш ли torque converter lock-up(като ускориш и след това пуснеш газта, след няколко мига оборотите падат с около 500) ? Ако имаш такова и успееш да я караш максимално дълго с включен lock-up, ще ти даде най-добрия разход. Обаче ми е странно, че като за 2.0 дизел разхода по книга е доста близък например до моя - 2.0 бензин 150 кс 4-ск автоматик(6.9/11.2/8.4). Дали пък на дизел автоматик да не слагат lock-up?
                                Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X