Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Колеос 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Рено Колеос

    днес тествах автомата - МНОГО съм Доволен!!! Супер добър автомат почти не го усещаш кога сменя и има много добро ускорение, страшно ми хареса. Сега търсим комплектация и Цена

    Коментар


    • #17
      До: Рено Колеос

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Не ти трябва Рено. Имам един колега който книга може да напише.
      Аз пък познавам други, които могат да напишат роман и за почти всички марки автомобили предлагани в Бг.

      За реното: В нашето семейство от 1989 г. винаги има поне 1 рено. Много добър компромис м/у качество, комфорт и цена, много добро пътно поведение. Но: предишното издание на всъдеход на рено е тотален крах Меган РХ4 създава много проблеми с кардана /карбонов бил/ проблеми с каретата /трошат се като солети и не се продават отделно/ проблеми със съединителя /сменя се по-често от накладки/, а при лагуна 2 с 1.9 ДЦИ 120 к.с. турбото е консуматив за 150 000 км. Колегата от форума Румен 5 също се изказа много лошо за Лагуна 3-та версия. Рено нямат традиция в 4х4 и не знам къкво са сътворили сега и доколко корейчетата са им помогнали или попречили. Аз лично съм много голям фен на рено, но ще изчакам да минат 3-4 г., за да видим какви са проблемите на колеос. Последното най-здраво и дуракоустойчиво нещо, което са предложили Рено е R 19, но аз много уважавам тази марка, т.к. комфорта и стабилността на пътя при рено са традиционно много добри, съчетани с нисък разход и ниски разходи за поддръжка.
      А да споделя и 1+ за автоматика: при офроуд почти няма нужда от бавни скорости, при тръгване от 0 км. разполага с голям въртящ момент, без да пали съединител.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #18
        До: Рено Колеос

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Но: предишното издание на всъдеход на рено е тотален крах Меган РХ4 създава много проблеми с кардана /карбонов бил/ проблеми с каретата /трошат се като солети и не се продават отделно/ проблеми със съединителя /сменя се по-често от накладки/
        Не бих се изразил така . Карам такова от доста време(бензинов), никак не го жаля, а проблеми не съм имал . На 80 000 е, а са сменяни само консумативи. Съединителя си е още заводския и още не дава признаци за нужда от смяна. За каретата и аз съм чувал, че се чупят, въпреки че не ми се е случвало. Наистина не се продават отделно оригинални, но се намират от други производители . Отделно, че практичноста на купето, лекотата с която се кара, проходимоста със щатните гуми и не напоследно място превъзходната возия, биха компенсирали доста от потенциалните проблеми(които аз всъщност съм нямал).

        Преди имах обикновения Сеник. При моя начин на каране редовно чупех задни амортесьори, но и там други проблеми съм нямал .

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Рено нямат традиция в 4х4 и не знам къкво са сътворили сега и доколко корейчетата са им помогнали или попречили.
        За Колеоса всъщност не са им помогнали корейчетата, а япончетата. Платформата му си е чист Х-Трейл, като единствено настройките на окачването са за по-мека возия.
        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

        Коментар


        • #19
          До: Рено Колеос

          Патил съм от автомат на Рено.
          Мисля че не е за препоръчване.
          Ма все пак е нов автомобил та знае ли човек...
          Само автомати карам и моя майстор на автоматици веднъж ми сподели, че ако не са били Рено, Мерцедес и Фолксваген щял да остане без препитание.
          Нищо лично, само споделям.
          И мен си ме кефи еспейса дет си го карам, ма за ремонта на кутията се изръсих към 2 бона.
          Поздрави!
          VITARA, SAMURAI
          FIAT PANDA 4x4 CABRIO
          RENAULT ESPACE QUADRA
          ...и едно сивикче за града...

          Коментар


          • #20
            До: Рено Колеос

            Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
            Патил съм от автомат на Рено.
            Мисля че не е за препоръчване.
            ....
            И мен си ме кефи еспейса дет си го карам, ма за ремонта на кутията се изръсих към 2 бона.
            Поздрави!
            Нормално за ремонт на автоматик. 1 400 лв струва комплект съединител на пежо 307 ХДИ и още около 500 за труд и колко се заформя? А пък и те не изкарват много. Така че кефа не е толкова скъп.
            Аз пък съм си патил от АСК на волво, не е само до парите,но и половин година в бокса. А от мото пфу казват, че АСК не подлежи на ремонт.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #21
              До: Рено Колеос

              Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
              Патил съм от автомат на Рено.
              Мисля че не е за препоръчване.
              Ма все пак е нов автомобил та знае ли човек...
              Само автомати карам и моя майстор на автоматици веднъж ми сподели, че ако не са били Рено, Мерцедес и Фолксваген щял да остане без препитание.
              Нищо лично, само споделям.
              И мен си ме кефи еспейса дет си го карам, ма за ремонта на кутията се изръсих към 2 бона.
              Поздрави!
              Всички това казват, че автоматите на рено не са върха, НО този Не е на Рено, а е Японски Много ми хареса как работи , а дали ще изкара и колко е божа работа (пък аз съм известен Карък).
              Ама чакай да видим дали ще намеря подходящата комплектация, че за сега има "подходяща" само ръчка

              Коментар


              • #22
                До: Рено Колеос

                Кеф, цена няма...

                Трошили се, грозни били, смотано им било окачването...

                Кеф, цена няма...

                Коментар


                • #23
                  До: Рено Колеос

                  Незнам за дизел-а. Карах рено модус във Франция, дизелово. Сбърка ме колко върви, 1-вом го помислих за бензин. Да де, но преди 2 седмици същото рено дойде в България и го покарах малко. О ужас, ми че то едва тръгва, нафтата тук хич не му понася, ако и само 10 литра да са му сипали. Наистина останах ПОТРЕСЕН от разликата!!! Не съм излизал с моя кола извън България и ми е сефте такава разлика. Чел съм тук за това, вярвах, но не очаквах толкова драстична разлика...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Рено Колеос

                    Значи за 3-4 дена успях да покарам Всичките му модификации и сега ще се опитам да обобщя:
                    1. 300 км. с 2.5 Бензин 170 к.с. ръчка - много върви, много добра смяна на предавките - разход 9.5 - Магистрала (вдига разхода) и планински пътчета;
                    2. към 30км. с 2.0 Дизел 150 к.с. Автомат - Фантастичен автомат, перфектна и бърза смяна на предавките - Голям кеф - страхотен старт, за съжаление нямах възможност за по-дълъг тест - разход 9.8 на практика градско, но все пак не в задръстванията, цариградско и околовръстното;
                    3. 150 км. 2.0 Дизел 175 к.с. Ръчка - Страхотно ускорение, малко по-кофти смяна на скоростите (в сравнение с бензина), но въобще не е кофти не ме разбирайте грешно - разход 8.8 магистрала и планински пътчета;

                    Моят избор 2.0 Дизел 150к.с. Автомат (не го слагат на другите двигатели)

                    Някой общи наблюдения:

                    + Много добра возия, много глезотии, прекрасен обзор, чудесна ергономика, тих и комфортен, Кара се много леко и приятно, музиката е Страхотна (Босе), автоматичните чистачки за мен са Задължителен елемент във Всяка кола - невероятно облекчение в дни като днешният, тук вали, тук не, а тук ме напръскаха!

                    - Усеща се нестабилен (но е напълно управляем) на високи скорости и страничен вятър или локви, при по-висока скорост склонност към недозавиване, накланя се в завой. Днес тествах и системата за спускане на наклон, за мен не деиства адекватно (това и очаквах), тествах я за Жената, ако реши да и се довери, ама НЕ!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Рено Колеос

                      3. 150 км. 2.0 Дизел 175 к.с. Ръчка - Страхотно ускорение, малко по-кофти смяна на скоростите (в сравнение с бензина), но въобще не е кофти не ме разбирайте грешно - разход 8.8 магистрала и планински пътчета;
                      Сигурен ли си в този разход 8.8 дизел извънградско? При каква скорост ти го дава и на колко километра е Колеоса, който си тествал? В смисъл разработен ли е? Щото на мен ми изглежда прекалено много за дизел с механична трансмисия. Форестър/Екстрейл/Рав 4 и всичко останало в тоя клас харчи 6.5 дизел, което си е разлика.
                      Vitara 2.0 V6
                      Honda CRV (Gen 1)
                      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                      ВАЗ 2131

                      Коментар


                      • #26
                        До: Рено Колеос

                        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                        Сигурен ли си в този разход 8.8 дизел извънградско? При каква скорост ти го дава и на колко километра е Колеоса, който си тествал? В смисъл разработен ли е? Щото на мен ми изглежда прекалено много за дизел с механична трансмисия. Форестър/Екстрейл/Рав 4 и всичко останало в тоя клас харчи 6.5 дизел, което си е разлика.
                        Аз съм абсолютно сигурен, че това показваше бордкомпютъра, а дали е мерил вярно - почти съм сигурен, защото заредих горивото (на бензиновата)
                        Не мога да коментирам изброените от теб коли, не съм ги карал.
                        За днешният тест мога да кажа, че не карах бавно, но и не съм прекалявал, на магистралата потдържах 130км/ч по ГПС-а (около 140 на километража), на малките пътчета, според възможностите (знаете за ограниченията - нали). На магистралата моментният разход при изкачването беше доста над 12-14. Колата е голяма и тежи 1655кг по брошура, по която на извънградско харчи 6.8 - т.е. напълно реален е моят разход когато целта ми е била не да икономисвам, а да наблюдавам как се държи колата в различни ситуации

                        Коментар


                        • #27
                          До: Рено Колеос

                          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                          Сигурен ли си в този разход 8.8 дизел извънградско? При каква скорост ти го дава и на колко километра е Колеоса, който си тествал? В смисъл разработен ли е? Щото на мен ми изглежда прекалено много за дизел с механична трансмисия. Форестър/Екстрейл/Рав 4 и всичко останало в тоя клас харчи 6.5 дизел, което си е разлика.
                          Абе на тестове се кара така - на принципа чужда п***а кокали няма

                          Личния ми рекорд е това



                          С тая кола



                          с тоя матор



                          И после ще ми разправяте, че дизелите били икономични
                          ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                          Volvo XC90 D5 Executive '12
                          Volvo XC60 D5 Summum '11
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                          Коментар


                          • #28
                            До: Рено Колеос

                            На магистралата моментният разход при изкачването беше доста над 12-14. Колата е голяма и тежи 1655кг по брошура, по която на извънградско харчи 6.8 - т.е. напълно реален е моят разход когато целта ми е била не да икономисвам, а да наблюдавам как се държи колата в различни ситуации
                            Ако разликата между 2.5 бензин и 2.0 дизел е както казваш, под литър, за какво ти е нафтовата печка? Вземай бензина. Нали кеф цена нямал.

                            Личния ми рекорд е това
                            Че това гори повече от автобус.
                            Vitara 2.0 V6
                            Honda CRV (Gen 1)
                            Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                            ВАЗ 2131

                            Коментар


                            • #29
                              До: Рено Колеос

                              "Че това гори повече от автобус. "
                              Това е разхода за последните 9,1км. На такова малко разстояние, грешката може да е огромна.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Рено Колеос

                                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                                Ако разликата между 2.5 бензин и 2.0 дизел е както казваш, под литър, за какво ти е нафтовата печка? Вземай бензина. Нали кеф цена нямал.



                                Че това гори повече от автобус.
                                И Ти не четеш Автомата - който ме кефи яко (за сега) се слага САМО на 2.0 Дизел 150к.с. - Всички останали, начело с Бензина - Само Ръчка.
                                А и защо реши, че Бензина в случая ти носи повече кеф? Той има по малък въртящ момент от дизела и Ускорението е подобно, но найстина е по-тих
                                Всъщност защо преразказвам брошурата, ето я и нея


                                П.С.
                                А за Рекрди
                                Имах Тойота Корола Спорт (1.8 192 к.с.) която като я "Галиш" слизаше до 5 и нещо 6, но като я настъпиш и особено между 6500 и 8200 оборота (vvtli система) Надаваше страхотен рев и те риташе в Гърба и в резервуара. Веднъж много бързах за Боровец - закъснявах и бях сам в колата (т.е. никой не припада в колата) и от София до Самоков (през Бистрица) Резервуара СВЪРШИ (имаше около 1/3-та!!!). Та зависи от карането!
                                Всъщност не виждам защо се учудвате, моя Меган (Рено) на последната ни разходка в Европа - Никакви нарушения - само по правилата, даде 8.5 л/100км.!!!
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от alex_markov; 22-04-09, 22:48.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X