Здравейте, колеги. Решил съм да се присъединя към вашият клуб. За сега се сдобих с два моста от Уаз 452, тази седмица ще взема и рама с купе и мостове от Газ 69. Въпроса ми е каква Скоростна и Раздатъчна кутия да си търся, при положение, че мисля да слагам мотор 2.4 от Уаз 452. Нормално ли е мостовете , който взех да са 41-8 зъба ? Вчера разглобих предният мост, за да го ревизирам и установих, че пиньона има аксиален луфт, трябва ли да е така ? По какво да различа мотор 2.1 от 2.4 , на пръв поглед, този, който ми предлагат е с 2 ремъка и жигулов карбуратор. Искам да поясня, че колата няма да се кара по асфалт и няма да се регистрира. Извинявам се предварително за лаишките въпроси, но никой не се е родил научен.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Съвети за начинаещ
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Съвети за начинаещ
 
 Този с двата ремъка би трябвало да е ГАЗ 24.Първоначално публикуван от kiro_vd Преглед на мнениеЗдравейте, колеги. Решил съм да се присъединя към вашият клуб. За сега се сдобих с два моста от Уаз 452, тази седмица ще взема и рама с купе и мостове от Газ 69. Въпроса ми е каква Скоростна и Раздатъчна кутия да си търся, при положение, че мисля да слагам мотор 2.4 от Уаз 452. Нормално ли е мостовете , който взех да са 41-8 зъба ? Вчера разглобих предният мост, за да го ревизирам и установих, че пиньона има аксиален луфт, трябва ли да е така ? По какво да различа мотор 2.1 от 2.4 , на пръв поглед, този, който ми предлагат е с 2 ремъка и жигулов карбуратор. Искам да поясня, че колата няма да се кара по асфалт и няма да се регистрира. Извинявам се предварително за лаишките въпроси, но никой не се е родил научен.
 Ако ще караш само в гората, по-добре си вземи УМЗ 417. Най-добър въртящ момент в ниските обороти сред 2.4 литровите.
 Най лесно ще го различиш по масления филтър. Тези на УМЗ са с маслен филтър като на Лада /малко по-голям/, и са разположени от дясната страна на мотора. Тези на ЗМЗ /ГАЗ/ са с маслен филтър с пълнител и е разположен от лявата страна на двигателя.
 
 Ето разгледай тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=10653
 И тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=10652
 
 
 Ако все пак решиш да вземеш този който ти предлагат, веднага му махни този карбураторКогато човек говори истината - не се налага да лъже!
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Съвети за начинаещ
 
 Колега и аз съм започнал като теб от мостове и шасито но със сигурност да ти кажа трябва да са ти 8-41 за в гората.а двигателя ти е газ24 този с двата ремъка но този жигулов карбуратор е добър ако го караш на гас.Скоростна четворка а раздатка от газ 69 или направо скорости с раздатка от 469 зависи как ще ти е на теб по изгодно0885 297985,мтел-Радо
 0876 556870,виваком като домашен
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Съвети за начинаещ
 
 Еее Кире ще те приемем в клуба на УАЗките! Добре си замислил да направиш джипа с тези мостове 41-8 зъба. С тях най добре ще върви в гората и блатата след редукторните мостове. Трябва да обереш този аксиален луфт на пиньона като махнеш от пластините на двойния лагер. И двата двигателя 21 и 24 са 2445 кубика. Този както го описваш трябва да е 24. Дай снимки да го видим. Успех в този проект.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
 Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Съвети за начинаещ
 
 Тук се заформи нещо интересно:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...644#post887542Когато човек говори истината - не се налага да лъже!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Съвети за начинаещ
 
 Много полезно за всеки с уаз и за дезертйорите с газ 69.Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнениеТук се заформи нещо интересно:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...644#post887542"Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Съвети за начинаещ
 
 Така ще бъде със всички детайли, не само с моста. Тия дни ще кача снимки на мотора да кажете какъв е и дали става .Първоначално публикуван от t72 Преглед на мнениеАко ти се занимава, разглби го тоя мост, ревизирай го, регулирай диф. по учебник!!! зада забравиш за тоя възел
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Съвети за начинаещ
 
 Точно!. Ама как се прави диф? От къде да го научим...или сме много добри с руския (технически) а там пише и между редовете.Впрочем дифа "както и да го събереш" все ще върви...ама до кога. Пък после калпави били руските машини.
 
 Айде дайте една такава тема та да споделим, пообразоваме взаимно. Нали това е смисъла на тези форуми.
 
 Аз съм младши тука и нямам достатъчно права в това отношение.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Съвети за начинаещ
 
 Предстои ми да купувам карбуратор,двигателят е волгов,ще се кара на газ,препоръчаха ми еднокамерен.Жигулов казваш ти ?Първоначално публикуван от godech Преглед на мнениеКолега и аз съм започнал като теб от мостове и шасито но със сигурност да ти кажа трябва да са ти 8-41 за в гората.а двигателя ти е газ24 този с двата ремъка но този жигулов карбуратор е добър ако го караш на гас.Скоростна четворка а раздатка от газ 69 или направо скорости с раздатка от 469 зависи как ще ти е на теб по изгодно
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Съвети за начинаещ
 
 Ако се кара предимно на гас ти използваш само дроселовите клапи на този карбуратор така че нямаш никакви проблеми за вървенето,първо се отваря едната клапа а при пълна гас и втората и това е един много добър варянт0885 297985,мтел-Радо
 0876 556870,виваком като домашен
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

 Съвети за начинаещ
									
									
									Съвети за начинаещ
								






 
							
						
Коментар