Мерси, за предложението колега, но намерих преден мост със здраво легло за лагерчето и даже вече е на стругар за рязане и направа на вътрешна втулка по съвет на Драго и Жоро Василев, за , което съм им много благодарен.
Относно проекта : монтирах плочата за лебедката и кутията на акумулатора над задният мост, сега ми предстои направата на резервоар.
Ето, до къде я докарах :
Измайсторих си нови пространки - оригиналните ги нямах, а и , като няма да слагам калници нещо не пасват
Видно е от решетката , колко съм свалил купето на долу.
Мостовете са монтирани : Предният е с БТР-ска касета , а задният е заварен .
Имам проблем с "недозавиването " , хебела на Бмв сектора е къс и прави малък радиус на завиване, мисля да заваря за него парче от УАЗ-ов хебел и така ще реша и проблема с наклона на кормилната щанга.
Четвъртък почвам да правя клетката , своевременно ще качвам и снимки от направата .
Колега,калници ще е хубаво да сложиш защото на всяка локва ще ставаш като малак.Повярвай пробвал съм.Иначе поздравления за труда който си вложил.Това със заварките по хебела не е много добра идея , аз имах същия проблем и го реших с местене шлиц по шлиц докато го накарам да завива в двете посоки еднакво.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Колега,имам над 10-търкаляния,калниците са задължителни,първо те поемат удара.Много добра работа,остава да сложиш една карданна лебедка над задния мост и нямаш проблеми.
Колега, моят съвет е да влагаш оригинални части макар и преправяни.
Виж "Клубни теми", в Хасково има цяло купе + части, до 10. 05. 2010,
тел. 0898 701 758. Успехи!
ГАЗ 69, Chevrolet Blazer 99
д-р инж. Георги Попов - 0877 719 701
Кире, хрилете отстрани са много важни, защото, като влезеш в дълбока кал и горещия въздух няма откъде да излиза. Или ги сложи отстрани или, като мен отгоре( или на двете места).
Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Кире, хрилете отстрани са много важни, защото, като влезеш в дълбока кал и горещия въздух няма откъде да излиза. Или ги сложи отстрани или, като мен отгоре( или на двете места).
Хриле ще има и на пространките и на капака.
Жоро, дай съвет за недозавиването, какво да направя , и на мен не ми се иска да заварявам хебелите, но друго не мога да измисля.
""Колега,калници ще е хубаво да сложиш защото на всяка локва ще ставаш като малак"
Чак калници няма да има, но ще сложа некви гумени "вежди", който да са , като калобрани.
Карданната лебедка и БТР-ска касета и отзад ще монтирам за в бъдеще, но ми се иска да я изкарам да тегли отпред, а електрическата отзад.
Браво Кире!!!Ми тя верно е заприличала на жипка.Като сложиш и други гуметки съвсем ще се промени.Гледам и обиците отпред са специални.Жълта ли ще бъде машината ако не е тайна?
Поздравления за труда!
ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!
Браво Кире!!!Ми тя верно е заприличала на жипка.Като сложиш и други гуметки съвсем ще се промени.Гледам и обиците отпред са специални.Жълта ли ще бъде машината ако не е тайна?
Поздравления за труда!
Гумите ще ги сменям с по-големи, но още не съм решил каква шарка.
Обиците ги направих с помоща на Жоро Василев , за което съм му много благодарен.
Жълти ще бъдат само някой детайли, основният цвят ще е сив или черен.
Предницата ще си е с оригиналният капак и решетка, отпред ще е с тръбна броня.
Коментар