До: Съвети за начинаещ
според мен ако го направиш с пружинно окачване отзад ще си решиш проблема със счупените ресьори и ще има по големи ходове
 и ще има по големи ходове а ето и едно мнение на колегата Георги Василев.... На Крум Алексиев Уазката е с първи и втори уазкови листове(за здравина) и останалия пакет е трабантов(за ходове). Този Уаз има много добри ходове и засега не е счупил ресьор. Аз отпред на моята Газка също ще слагам такива ресьори, но между листовете ще сложа 1мм тефлонови ленти. За да не се износи тефлона от песъчинки ще защитя пакетите с термосвиваем шлаух( предварително ще наклепам листовете с водоустойчива грес ). Мисля, че ще стане добре- здраво и еластично.
 а ето и едно мнение на колегата Георги Василев.... На Крум Алексиев Уазката е с първи и втори уазкови листове(за здравина) и останалия пакет е трабантов(за ходове). Този Уаз има много добри ходове и засега не е счупил ресьор. Аз отпред на моята Газка също ще слагам такива ресьори, но между листовете ще сложа 1мм тефлонови ленти. За да не се износи тефлона от песъчинки ще защитя пакетите с термосвиваем шлаух( предварително ще наклепам листовете с водоустойчива грес ). Мисля, че ще стане добре- здраво и еластично. 
С такива ресьори трябват изправни амортисьори за да не подскача, като козел. надявам се че съм бил полезен
 надявам се че съм бил полезен
 
							
						
					според мен ако го направиш с пружинно окачване отзад ще си решиш проблема със счупените ресьори
 и ще има по големи ходове
 и ще има по големи ходове а ето и едно мнение на колегата Георги Василев.... На Крум Алексиев Уазката е с първи и втори уазкови листове(за здравина) и останалия пакет е трабантов(за ходове). Този Уаз има много добри ходове и засега не е счупил ресьор. Аз отпред на моята Газка също ще слагам такива ресьори, но между листовете ще сложа 1мм тефлонови ленти. За да не се износи тефлона от песъчинки ще защитя пакетите с термосвиваем шлаух( предварително ще наклепам листовете с водоустойчива грес ). Мисля, че ще стане добре- здраво и еластично.
 а ето и едно мнение на колегата Георги Василев.... На Крум Алексиев Уазката е с първи и втори уазкови листове(за здравина) и останалия пакет е трабантов(за ходове). Този Уаз има много добри ходове и засега не е счупил ресьор. Аз отпред на моята Газка също ще слагам такива ресьори, но между листовете ще сложа 1мм тефлонови ленти. За да не се износи тефлона от песъчинки ще защитя пакетите с термосвиваем шлаух( предварително ще наклепам листовете с водоустойчива грес ). Мисля, че ще стане добре- здраво и еластично. С такива ресьори трябват изправни амортисьори за да не подскача, като козел.
 надявам се че съм бил полезен
 надявам се че съм бил полезен
 
							
						




 ако го сменяш по-добре си вземи по качествен селикон защото ще имаш ядове
 ако го сменяш по-добре си вземи по качествен селикон защото ще имаш ядове




 ..1972 година, така пише на кутията сделано в СССР и годината, още не съм събрал мотора и нищо не мога да кажа затях.
..1972 година, така пише на кутията сделано в СССР и годината, още не съм събрал мотора и нищо не мога да кажа затях.
							
						
Коментар