Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Никога не съм имал толкова счупена кола!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

    Айде-айде, цената. Алчни са точно като другите автопроизводители. Ако може нещо да се спести, го спестяват. Ако може нещо да се направи калпазански, го правят. Единственото достоинство на Нива е, че в първоначалния проект счетоводителите са участвали без ръководна роля.

    Ако ще е за легиране на стоманата, от която е направено купето - моля, 18% хром и никел на вкус. 300-те лева допълнителни разходи за материали ще ги платя с удоволствие на първия производител, направил такава кола.

    Коментар


    • #62
      От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Ама то не е по-проходимо от Нива. Не и в заводска компоновка на двете коли, а аз тунинг НЕ правя. Блокажите на Г решително се компенсират от общата маса и разликата в цената на хубави гуми за едната и другата кола. Така фактът, че едното подлежи на лифтване не ме засяга особено.
      Не мой така с блокажите еййй - много блага работа са да знаете...
      Одеве намерих едно място, на което Г-то така се окантарва, че под предната гума се получават около три педи (не съм го мерил, на спомени карам). Просто много готино трасенце намерих. Ще поведа тукашните джипари да видим кой докъде ще я докара, че ми е интересно. Лошото е, че не съм карал друг джип освен Г, и нямам никаква база за сравнение, но смятам че на такъв чепат терен без два блокажа не можеш да преминеш. Просто се минава на две гуми - предна дясна и задна лява. Няма как да стане и с един блокаж, защото е стръмно.
      Абе не знам, ама аз на това Г блокажите ги използвам много, ама много интензивно. Не знам, ама ако е без блокажи, направо го засилвам отнякъде... Обичам чепатите терени, Г-то да тропка весело на тихи, да се окантарва, и да преодолява препятствията едно след друго. Не обичам да ми тръгне аха от върха на баира назад...
      Не знам от гуми ли е, що ли, ама на кал + стръмно не се представя никак добре. Там трябва засилка, а то не може да се засилва хич, щото няма коне. Г най - добре се представя соред мен, на сух каменист терен с големи препятствия, където нуждата от блокажи е осезаема.
      Минах също един терен на който обикновено се засилвам зверски с един или два блокажа, за да мога да го мина, когато е кално, защото е много стръмен. Превърти ли някоя гума за момент, ако нямаш достатъчно дасилка - тръгваш назад. Днес на относително сухо рекох да пробвам на тихи да го мина с два блокажа задействани - ей, качи го като стой та гледай. Втори път го минах пак така - явно не е било случайност. Без блокажи едното колело винаги ще приплъзне, а приплъзне ли то, губиш цял един мост и тръгваш назад... А най-стръмното е най-отгоре...

      Айде стига съм писал, че явно съм надъхан...
      Предлагам размяна на Г-то с някоя Нива за вякое кръгче, да видя как вървят тия Ниви, че от дете ми е мечта, ама те - още не съм се качвал, даже и да ме возят май...
      Без блокажи си за никъде. :D
      Без лебедка, хептен...

      0887 731062 - Цецо

      Коментар


      • #63
        От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

        Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
        ... не съм карал друг джип освен Г, и нямам никаква база за сравнение...
        Аналогичен случай с повечето ниваджии. Които пък не са карали друго освен Нива и също разказват интересни работи. Най-често се хвалят точно с нещата, които при Нива не са особено силна страна. Няма лошо да дойдеш на някоя разходка - и да не е точно Нива, вземи различна джипка и виж как някои неща стават песен, а други ти вгорчават живота.

        Конкретно за блокажите - на Г те са много важни и не случайно ги слагат още във фабриката. На други машини не е точно така. Виж като краен пример ей това, дето изобщо не прилича на кола: http://snegobolotohod.narod.ru/video.html, филма СБХ-1. Това няма НИКАКВИ блокажи, но на хлъзгаво и кал с канавки и наклони може да бяга в кръг около Г-егата. Джокер - вгледай се във връзката между двете му половини. Има и обикновени джипки, които без блокажи ще те оставят замислен - било защото са по-леки, било защото са по-малки, било заради по-дълги ходове на окачването, било заради възможността да поставят много по-големи колела.
        Последно редактирано от Ясен; 11-08-10, 23:57.

        Коментар


        • #64
          От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Има и обикновени джипки, които без блокажи ще те оставят замислен - било защото са по-леки, било защото са по-малки, било заради по-дълги ходове на окачването, било заради възможността да поставят много по-големи колела.
          Поименно колега, поименно.
          Особено ми е интересно за големите гуми.
          Ходовете на окачването на гейката също така не са хич толкова зле, колкото ги описват. Мерено е.
          Леките имат предимство само в блата и пресен сняг, като второто е според зависи.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #65
            От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

            Ще видиш. Само да спастря някой лев и няколко дни да си подкарам колата, ...

            Коментар


            • #66
              От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

              Може ли аз да подбера маршрута?
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #67
                От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                Дайте инфо за времето и мястото, от днес съм в отпуска и може да се включа.
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар


                • #68
                  От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Ама то не е по-проходимо от Нива. Не и в заводска компоновка на двете коли, а аз тунинг НЕ правя. Блокажите на Г решително се компенсират от общата маса и разликата в цената на хубави гуми за едната и другата кола. Така фактът, че едното подлежи на лифтване не ме засяга особено.
                  Ясене, това може твърдение, че Г-то не е по-проходимо от Нивата може да се възприеме като отчаян фенски опит за реклама, нищо повече.

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  ...Конкретно за блокажите - на Г те са много важни и не случайно ги слагат още във фабриката. На други машини не е точно така. Виж като краен пример ей това, дето изобщо не прилича на кола: http://snegobolotohod.narod.ru/video.html, филма СБХ-1. Това няма НИКАКВИ блокажи, но на хлъзгаво и кал с канавки и наклони може да бяга в кръг около Г-егата. Джокер - вгледай се във връзката между двете му половини. Има и обикновени джипки, които без блокажи ще те оставят замислен - било защото са по-леки, било защото са по-малки, било заради по-дълги ходове на окачването, било заради възможността да поставят много по-големи колела.
                  Това е така, Г-то излиза с блокажи, просто защото няма почти никакъв ход. А и рамата му е като релса и няма съвсем никаква артикулация. Но да хвалим Нивата с ход. Отзад горе долу добре, отпред... трагедия.

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  ...Ходовете на окачването на гейката също така не са хич толкова зле, колкото ги описват. Мерено е.
                  Леките имат предимство само в блата и пресен сняг, като второто е според зависи.
                  Е, колко е мереното? Ако ходовете на Ге-то не са никак зле, то Ленд Ровър и Jeep са направо траялни машини от завода, стига сега. Хвалим си нашите, няма лошо, ама.. Нивата няма особено предимство в пресен сняг. А-рамената отпред се пълнят бързо и до там.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                    Яро, едно сравнително замерване при равни условия може да организираме винаги, за да няма хър мър. Може и каса бира да си вземем.

                    ПП Половината гейки, и повечето военни са само с един блокаж.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #70
                      От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                      Изненадвам се, че Нивата е започнала да се разпада отвсякъде едновременно. Тия, които са минали покрй мен обикновено са с по беличка на ден. Някои хора просто свикват и дори не обръщат внимание, че практически един ден в седмицата заминава за дребни ремонти и профилактики. Говоря за работни коли, които се карат постоянно и трошенето им не е основна идея.
                      Колкото и да не съм фен на руското автомобилостроене, тъжната истина е, че след определена доза терор всяка кола започва да се разпада, ако ще и на Луната да е правена и да е проектирана от Марсианци.
                      До тук съм "налял" във Витарката към 1000 кинта и знам, че трябва да доналея още около 2000 за да стане перфектна и да не ми съвздава ядове за следващите Х години (до тук за 6 месеца съм и врътнал около 25 000 км, и е дошла при мен примерно на 260 000км). Това с все гумите и други консумативи, но ремонтите си ги правя аз. За лека кола на тая възраст не бих го направил, по-лесно и евтино ми е да я сменя. Но пустите му жипки ... някак по-малко боли като се заравят пари в тях

                      Относно коя кола откъде ще мине ... въпрос на вкус. Винаги може да се намери трасе, по което някоя Самурайка ще прелети, а Гегата или LC няма да минат просто защото са по-широки. Което не значи, че Самурайката е по-джип от една седемдесятка примерно.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #71
                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Ясене, това може твърдение, че Г-то не е по-проходимо от Нивата може да се възприеме като отчаян фенски опит за реклама, нищо повече.
                        Аз - фен на Нива? Бъркате ме с някой. Ако стигна до този въпрос, сигурно ще си купя друго. Просто категорично няма да е Г-ега и вече обясних защо.
                        Иначе, който както мери проходимостта. И да, знам за предния мост на Нива. От опит, да не си помислите, че съм го прочел някъде.

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        1.Изненадвам се, че Нивата е започнала да се разпада отвсякъде едновременно. ...
                        2. За лека кола на тая възраст не бих го направил, по-лесно и евтино ми е да я сменя.
                        3. Относно коя кола откъде ще мине ... въпрос на вкус.
                        1- ама тя не почна едновременно. Бях я докарал до състояние беличка на месец. Просто мина около половин година, в която не се занимавах изобщо с нея поради нямане на време и пари и само закърпвах нещата да върви. Аз и сега това направих, такъв е животът.
                        2- това е и разликата, че джипка по-трудно и скъпо се сменя. А и изборът е по-труден, зер от колата се иска само едно.
                        3- така де.
                        Последно редактирано от Ясен; 12-08-10, 11:32.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                          Ясене, ти най-добре си знаеш и мерака и чергата. Следователно ти най-добре знаеш кой е твоят автомобил за твоя мерак и за твоята черга.
                          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                            При мен въпросът даже не съдържа мерак. В сегашното ми положение трябват две коли и ги имам. Едната - малко счупена, но върви. Тези дни с някакви пари ще се потегне и толкова. Другата е по-малко счупена и няма да се потяга. Ако се промени положението, много вероятно е да се промени И нуждата от коли. И двете имам идея на кого веднага ще ги подаря (те пари от продажба и без това не могат да вземат).

                            Коментар


                            • #74
                              От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                              Истината е, че колкото и да ти е направен джипа, все ще стигнеш мястото където няма да можеш да минеш. В България всеки кара кола първо според джоба си, после според всичко останало... Това важи и за джиповете. Нива, Г-ега, Тойота и т.н. - няма значение! Важното е да те забавлява докато я караш. В момента в който удоволствието се измести от "Да и е.а майката...!!!" - шута в гъза и да идва следващата! За да върви една кола и трябва сцепление! Без него блокажи и на дръжките на вратите да има, колата се превръща в силно бръмчащ, пушещ и безполезен паметник. Следователно най-важни са гумите (размер на гумата и агресивност на шарката според терена), ходовете на окачването и просвета. Не е за подценяване и масата на колата! Виждал съм максимално тунингован Дефендер (с каквото се сетите) как безпомощно се окопава в рядката кал със своите почти три тона тегло въпреки блокажите, мощноста и т.н. и как една ръждясала Нива щастливо шляпа около него в калта все едно я карат на паркинга... Пълна истина и пълно щастие няма... Всичко основно е въпрос на прежалване и задкормилно устройство така, че Ясене кърпи си Нивичката и продължавай да и "късаш задника"! На тези дето ти дават други акъли ще им кажа следното: - Когато можете да си позволите да си изкормите мокетите и корите на вратите защото сте си набили джипа в реката и сте били вътре във вода до кръста, и после да ги полете с безин (мокетите) за да горят по-добре за да си изсушите маратонките и дрехите, тогава говорете за това коя кола е паркетник и коя не! Не бъркайте оф-роуда със семейните разходки сред природата през уикенда. Едното е много повече стил и умения на шофиране - без значение на возилото, а другото е просто притежание на автомобил 4х4...

                              Коментар


                              • #75
                                От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                                offtopic:

                                Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                                ...Не е за подценяване и масата на колата! Виждал съм максимално тунингован Дефендер (с каквото се сетите) как безпомощно се окопава в рядката кал със своите почти три тона тегло въпреки блокажите, мощноста и т.н. и как една ръждясала Нива щастливо шляпа около него в калта все едно я карат на паркинга... Пълна истина и пълно щастие няма...
                                Тук обаче се издъни. Дългия Дифендър е най-лекия в този клас (меря го с дълъг Патрул и дълъг Ленд Крузер) и е точно 2075кг. Късия, в зависимост от твърд/мек таван и т.н. е между 1670 и 18**кг. С каквото и да накичиш дългия няма как да стигне 3 тона. Това е близо до общия му товар (полезен товар 950кг.). Спрете с нефелните сравнения. Нива - Дифендър, Витара - Дифендър и т.н. Не колата преборва другата, а този зад волана.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X