Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Никога не съм имал толкова счупена кола!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

    Нищо ми няма.

    Проблемите, с които се боря, са дребни, само че се струпаха накуп. Небрежни действия от моя страна (МОЖЕХ да погледна с огледалце дали има остатък от предишната гарнитура) и на един монтьор (МОЖЕШЕ да почне да развива с шестоъгълно гедоре, вместо със звездогаечен ключ) ги усложниха до врла досада. Водите вече са оправени, за лагера и семеринга имаме предварителна уговорка с Митко-Фулда.

    п.п. Това, че в суматохата потече вода и от изпарителя (Ловато, на около година!) не може да ме разтревожи. Изпарители правим сЕкакви, само да отворят магазините. Може и сам да съм си виновен - този изпарител палене на бензин не е виждал, освен в инструкцията за експлоатация, с която е пътувал от завода. Гледам, че в мазето има един вакуумен Ловато на 15-ина години, работещ, свален от кола без бензинова помпа ... та ми минават едни мисли през ума.

    п.п.2 Понятието "Ресурс" е много сложно и в никакъв случай еднозначно. Примерът с Германия със сигурност е погрешен - тези коли извън Германия изминават поне още толкова и това не се връзва с последен дъх. Причините някой в Германия да си смени колата (да де, преди Кризата) са много далеч от понятието "Ресурс". Соц-икономиката различаваше морално и материално остаряване, ама то нали са отживелици, ...

    Коментар


    • #32
      От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

      А, и още нещо - настоятелно ми предлагат Г-ега в момента. Не изглежда да мине номерът пред мен. Скъпо, а практическа стойност - Нива + 15%.

      Коментар


      • #33
        От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        А, и още нещо - настоятелно ми предлагат Г-ега в момента. Не изглежда да мине номерът пред мен. Скъпо, а практическа стойност - Нива + 15%.
        Е тука малко се изхвърли
        Мога да го кажа иначе, при цените на гегата в момента получаваш кола на цената на блокажите за коя да е друга марка.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #34
          От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

          15 ли? Какво и в каква посока?
          Г-то беше модно преди десет години, а иначе никога не е било блясък в класа си. Нивата е паркетник, Г-то - камион, и няма по какво да се сравняват конструктивно. Безсмислените експлоатационни разходи на гейкласата изобщо я изхвърлят от какъв да е разговор. ИМХО. Ин май хъмбъл ... - истинное мнение хрень оспоришь.

          Коментар


          • #35
            От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Е тука малко се изхвърли
            Мога да го кажа иначе, при цените на гегата в момента получаваш кола на цената на блокажите за коя да е друга марка.
            Не коментирам конкретната цена, тя си е между нас и си е изобщо приемлива. Говоря за Г по принцип - харчи двойно на Нива, застрахова се двойно на Нива, комплект гуми струва Олеле - това за цената. А за гориво на тази кола ще дам повече, отколкото за самата нея. Гуми и застраховки - общо пак повече от покупната цена. Когато се строши (не ако, защото в моите ръце е когато) ще загазя здраво за ремонтите. Сега ползите - събира с 60% повече от Нива, но това ще ми е от полза веднъж на 40 пъти.

            Понятия като комфорт и удоволствие от шофирането за мен са абстрактни. Единствено (и не безкрайно значимо) подобрение би бил климатикът, твоето няма.

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            15 ли? Какво и в каква посока?
            Г-то беше модно преди десет години, а иначе никога не е било блясък в класа си. Нивата е паркетник, Г-то - камион, и няма по какво да се сравняват конструктивно. Безсмислените експлоатационни разходи на гейкласата изобщо я изхвърлят от какъв да е разговор. ИМХО. Ин май хъмбъл ... - истинное мнение хрень оспоришь.
            Точно 15% - колкото пъти ми е малка Нивата за някакъв багаж. Нека те поправя - Нива е неуспял паркетник, а Г - неуспял камион. Определено имат база за сравнение и аз го направих по-горе. Сигурно има много хора, на които им трябва Г и Нива не ги устройва, но аз съм от другите.
            Последно редактирано от Ясен; 25-07-10, 00:39.

            Коментар


            • #36
              От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Е тука малко се изхвърли
              Мога да го кажа иначе, при цените на гегата в момента получаваш кола на цената на блокажите за коя да е друга марка.
              Ясен може би иска да каже,че на местата където ходи Г-е не му е необходимо,минава си и с Нивата.А и аз принципно съм на това мнение,при положение,че не практикувам хард офроуд.Ако ще е за сериозни бездорожия бих се качил на редукторен УАЗ-лично мнение.

              Коментар


              • #37
                От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                ... Не са прости хора и няма да тръгнат да си продават колите, ако има още живот в тях.
                ...
                Май не си виждал напълно изправен хладилник с единствена повреда дръжката на вратата, оставен на тротоара пред магазин за бяла техника, след като собственикът му си е купил нов?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #38
                  От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                  Що бе, гумите са си 16ки и на нивата и на гето. Иначе за парите имах предвид по принцип. Конкретната оферта изобщо не й е тука мястото да я коментираме. Тя е повече емоционална, нежели рационална.

                  Че харчи повече - харчи, но ти няма как да е иначе. Интересно би било да се направи сметка обаче не само разход на гориво, а събрано с пари дадени за ремонти при съпоставима експлоатация.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #39
                    От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                    Ама то не е по-проходимо от Нива. Не и в заводска компоновка на двете коли, а аз тунинг НЕ правя. Блокажите на Г решително се компенсират от общата маса и разликата в цената на хубави гуми за едната и другата кола. Така фактът, че едното подлежи на лифтване не ме засяга особено.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                      Нивата завинаги ще остане най-успешния в историята на човечеството паркетник - тя просто създаде тоя клас автомобили. С претенциите си за гелендовост, и с алчността си, Г-то ще остане без съмнение като карикатура. Едни харесват блондинки, други брюнетки, трети - вибратори. Някой изобщо живее от реклама, и в днешно време това било законно. В такъв смисъл нямаш и очакваните 15%, макар че чисто обемно и линейно, те са много повече от Нивата.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Ама то не е по-проходимо от Нива. Не и в заводска компоновка на двете коли, а аз тунинг НЕ правя. Блокажите на Г решително се компенсират от общата маса и разликата в цената на хубави гуми за едната и другата кола. Така фактът, че едното подлежи на лифтване не ме засяга особено.
                        Е стига де Най-малкото има по-голям просвет. И блокажи с маса не можеш да компенсираш
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #42
                          От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                          Ще дойде калното и по дядо Владовия полигон и в реката ще те направя разноглед с единствения си, междуосев блокаж. И да, блокажите компенсират масата, а не обратното. Просветът пък компенсира размерите.

                          Ако показното с Лада Самара (1.5л, 2х4, гуми 2001г всесезонни, 900кг обща маса) днес ви е било малко, преговорете го, когато девойката го качи в тубата. Там има интересни неща за просвет и задвижване.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Е стига де Най-малкото има по-голям просвет. И блокажи с маса не можеш да компенсираш
                            Ако съдим по техн. данни за двата автомобила в стандартно състояние със стандартни гуми се оказва точно обратното-Нивата е с просвет 220мм.,а Г-то с 210мм.Практически,обаче Г-то печели при движение в коловоз,тъй като то опира само на дифовете,а Нивата просто си задира на носачите и до там-Нейната ниска точка е в цялата и ширина отпред и това я спира много.
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от Янко Желязков; 25-07-10, 01:14.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                              Така де, нивата минава всякак на полигон, който се преодолява със самара. Безспорен факт. Ама нищо не доказва
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #45
                                От: Никога не съм имал толкова счупена кола!

                                Полигонът се преодолява на сухо със Самара. Даже не целият. В дъжд не бих я вкарал там доброволно. Просто при това преминаване имаше интересни моменти и за просвет, и за задвижване, и за маса.

                                Не ми идва на ум как да направя толкова чист експеримент с джип, но вече няма и нужда - направен е.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X