Обява

Свий
Няма добавени обяви.

раздатка на лада нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: раздатка на лада нива

    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
    От сумарния луфт по цялата трансмисия са характерните удари.В моята също се проявяват,когато отпусна по-рязко съединителя.Но за да е спокоен колегата нека да си провери непременно шпилките и планките,държащи предния диф,както писах и по-горе.Едно притягане спестява много ядове и хамалогия.
    Да прав си колега Янко, на нашата луфта е стабилен И като дам рязко газ, се чува тропане, дифа е стегнат всичко, но си "тряска"На мен това ме дразни, ама се примирявам, че ако почна да оправям луфта, трябва да сменя половината неща по трансмисията, пък това са грешни разходи..
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • #92
      От: раздатка на лада нива

      едно притягане на всички резбови(скрепитални) съединения никога не е излишно

      Коментар


      • #93
        От: раздатка на лада нива

        благодаря още утре ще погледна и ще пиша !
        Не ме е яд като ме мачка ботуш!
        Яд ме е като ме настъпва Цървул!

        Коментар


        • #94
          От: раздатка на лада нива

          Тези удари при мен се оказаха от разбити втулки на предните амортисьори. Проверяват се като при вдигната предница и свалено колело, се повдига носача с крокодил. Луфта се вижда лесно.

          Коментар


          • #95
            От: раздатка на лада нива

            Първоначално публикуван от Нешо 68 Преглед на мнение
            Тези удари при мен се оказаха от разбити втулки на предните амортисьори. Проверяват се като при вдигната предница и свалено колело, се повдига носача с крокодил. Луфта се вижда лесно.
            предните амортисьори знаем как се проверяват.тук става дума за други лувтове.например често се разбива дифа в раздатката при потегляне и спиране най лесно се усеща.много хора го бъркат с други проблеми.

            Коментар


            • #96
              От: До: раздатка на лада нива

              Карм нива вече 8 години имал сам 5 затова време.Мога да ви кажа,несъм имал проблеми карам всяка неделя яко по горите.Само добри масла навсякъде и газ.
              Слагам ходова част на МУГ по скъпа е но не се занимавам повече.

              Коментар


              • #97
                От: раздатка на лада нива

                Изчетох тази тема и други теми за блокажа на централния диференциал. Обяснете ми следната ситуация : силно разкалян терен, наклон, коловози колкото щеш и ти си включил блокажа. Искаш да опиташ да излезеш от коловозите - какво ще направиш - ще спреш, ще изключиш блокажа и ще завиеш ли? Как по дяволите в тази кал като завиваш се натоварва повече раздатката, след като всички колела превъртат така или иначе.
                Александър

                Коментар


                • #98
                  От: раздатка на лада нива

                  Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                  Изчетох тази тема и други теми за блокажа на централния диференциал. Обяснете ми следната ситуация : силно разкалян терен, наклон, коловози колкото щеш и ти си включил блокажа. Искаш да опиташ да излезеш от коловозите - какво ще направиш - ще спреш, ще изключиш блокажа и ще завиеш ли? Как по дяволите в тази кал като завиваш се натоварва повече раздатката, след като всички колела превъртат така или иначе.
                  Не се възмущавай. В зависимост от калта и коловозите, може да ти е по-лесно да излезеш от тях с или без блокаж. Както решиш.

                  Проблемите с блокажа и завоя са само на суха, твърда настилка.

                  Коментар


                  • #99
                    От: раздатка на лада нива

                    Ами щом се катериш е почти невъзможно да излезеш от коловоза без кални гуми. Ако е по равен път с коловоз блокажа не пречи толкова, колкото бавните скорости. По-добре е 1-ва бърза, блокаж и яко газ докато зацепи извън коловоза, но после трябва да си много бърз с волана да не я изтървеш в някой канавка или дърво. При мен излизането от коловоз с гуми АТ е може да се каже "мисия невъзможна", на елементарни места съм се връщал по 5-6 пъти, за да я изкарам от коловоза и да го надкрача, когато не ми достига височина.

                    Коментар


                    • От: раздатка на лада нива

                      Каква е разликата между 1 бърза и 2 бавна?

                      Коментар


                      • От: раздатка на лада нива

                        По принцип няма! Аз говоря за 1-ва бавна и 1-ва бърза с включен блокаж.

                        Коментар


                        • От: раздатка на лада нива

                          Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                          Изчетох тази тема и други теми за блокажа на централния диференциал. Обяснете ми следната ситуация : силно разкалян терен, наклон, коловози колкото щеш и ти си включил блокажа. Искаш да опиташ да излезеш от коловозите - какво ще направиш - ще спреш, ще изключиш блокажа и ще завиеш ли? Как по дяволите в тази кал като завиваш се натоварва повече раздатката, след като всички колела превъртат така или иначе.
                          От коловоз се излиза най-лесно като изключиш блокажа.По-важното в случая,обаче е да имаш агресивни кални гуми и яка хидравлика.Номерът е следния:махаш блокажа,свиваш колкото се може по-рязко волана,като точно в този момент даваш газ и си вън.Както казах хидравликата помага много в този случай,ако нямаш най-често се троши волана-/както стана при мен/ миналата година в един коловоз.Просто реших да дам повече зор на волана за да изляза от коловоза,по средата обаче борда беше около 25см.,гумите не можаха да го преодолеят и прассссс кормилото остана в ръцете ми.Така,че при излизане от коловоз хидравликата и вътрешните почвозацепи на гумите-/такива имат повечето кални регенерати/ са двете най-важни неща.
                          Последно редактирано от Янко Желязков; 27-12-10, 23:55.

                          Коментар


                          • От: раздатка на лада нива

                            Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                            ...
                            Преразгледай си изводите от случката. Хидравликата е по-уязвима в такива моменти.

                            Коментар


                            • От: раздатка на лада нива

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Каква е разликата между 1 бърза и 2 бавна?
                              Има разлика Ясене,макар и малка.Втора бавна е по-мощна от първа бърза.Сега ще я изчислим.И така съответно,когато си на първа бърза се получава следното:3.67х1.2х3.9=17.17.Съответно,когато си на втора бавна се получава 2.10х2.12х3.9=17.36.Разликата е малка,но я има и тя е в полза на втора бавна-/ако говорим за теглителни качества/.

                              Коментар


                              • От: раздатка на лада нива

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Преразгледай си изводите от случката. Хидравликата е по-уязвима в такива моменти.
                                Да,вярно е че е уязвима,но помага за излизане от коловоз.Иначе,ако я няма може и без пръсти да се остане,ако не се стиска здраво волана-/и такива ядове съм брал-много боли/.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X