Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски неща

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарски неща

    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
    Специално за Кольо: това е комплекта с маншона, за който говорех. Преди няколко месеца сменях левия, че се поскъса, сега дойде ред на десния, та се сетих да снимам.
    Бе аз си сложих вече зегерка от тел(специална разбира се), и вече успах да окалям витарата , че не мога да я гледам толкова чиста...
    Ще видим докога ще изкара...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Витарски неща

      Първоначално публикуван от dido_bg Преглед на мнение
      Имам следния проблем, при завъртането на ключа не светва таблото и не върти. Дали е от таралежа?

      Моля, ако някой знае от къде може да е проблема да каже, че да знам какво да търся да купувам.
      TT-Tuning Team
      АСК Добрич

      Коментар


      • От: Витарски неща

        Първоначално публикуван от dido_bg Преглед на мнение
        Моля, ако някой знае от къде може да е проблема да каже, че да знам какво да търся да купувам.
        Щом не свети и таблото, най вероятно е контактора на ключа.

        Коментар


        • От: Витарски неща

          Първоначално публикуван от dido_bg Преглед на мнение
          Моля, ако някой знае от къде може да е проблема да каже, че да знам какво да търся да купувам.
          А въобще нещо светва ли? Фарове примерно? Виж големите предпазители отпред до акумулатора. И самия акумулатор.
          Ако имаш фарове, а само не пали, търси по веригата на главното реле.

          П.П. Всъщност, провери си най-напред клемите на акумулатора, дали пък не са хлабава, зацапани, някой пречупен кабел или просто обърнат акумулатор.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • От: Витарски неща

            Акумоклатора е нов, има фарове и аварийни светлени. Но всички други неща които зависят от контактния ключ не работят.
            TT-Tuning Team
            АСК Добрич

            Коментар


            • От: Витарски неща

              Тъй като съм все още новобранец при Витарите мога ли да попитам за един проблем с моята. На таблото ми светна лампата check engine и оборотите на празен ход не ги поддържа под 1000, а падат на около 200-300. Трябва ли да закачам двигателя на компютър за диагностика или това е някакъв стандартен проблем, който си има конкретно решение. Сузукито е 1,6 16 клапана 94г.

              Коментар


              • От: Витарски неща

                Първоначално публикуван от dido_bg Преглед на мнение
                Акумоклатора е нов, има фарове и аварийни светлени. Но всички други неща които зависят от контактния ключ не работят.
                Търси по бушоните. Ключа не е вечен, но не се скапва отведнъж. Другия вариант е преебано главно реле. Ако не си скаран с тоците, в началото на подфорума има мануал на руски, схемите са накрая. Ако не - свиркай, ще помагаме онлайн

                Първоначално публикуван от marian_77 Преглед на мнение
                Тъй като съм все още новобранец при Витарите мога ли да попитам за един проблем с моята. На таблото ми светна лампата check engine и оборотите на празен ход не ги поддържа под 1000, а падат на около 200-300. Трябва ли да закачам двигателя на компютър за диагностика или това е някакъв стандартен проблем, който си има конкретно решение. Сузукито е 1,6 16 клапана 94г.
                Би трябвало да имаш самодиагностика, но не знам с коя букса си, че са няколко чешита. Ако имаш АутоДата, вътре ги има. Виж да няма някой скъсан кабел около мотора.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: Витарски неща

                  Наближава! Най-накрая си довърших крепежа на газовата бутилка под купето. май стана безсмислено яко, но от това не боли
                  Утре трябва да отворя бутилката и да побъзикам нивомера, че бутилката се получи под нулев наклон и клапана ще изключва когато не трябва.
                  "Получи" може би не е съвсем точно, просто ако я завъртя на нормалните 30 градуса, арматурата влиза в задната греда.

                  Утре (ако не ме засилят нанякъде де) остава да си спретна някакъв дребен резервоар, по сметки има място за 15-17 литра, на практика - както дойде.
                  И да си довърша съкращенията по спирачките. Тръбата, която се разхожда от предна дясна спирачка до регулатора изчезва. Доста се чудя, дали да не разкарам целия регулатор, но отначало ще пробвам с него. Мислех да пренаредя тръбите и да стане като нормална кола, по диагонал, но май ще трябва да се сменя и помпата, та засега съм се отказал от тоя вариант.

                  И гадния преден диф. Оня ден го смъкнах, ей така, профилактично. Въпреки сравнително скорошната смяна на маслото, от вътре изтече доста гняз. Имаше и малко вода, но да речем, че знам как е попаднала вътре Черната мътилка обаче, засега ми е пълна мистика. Или не са източили нацяло маслото при смяната, или въобще не са го сменяли. А като се вземе предвид, че не успях да развия пробката за източване...
                  Май и маслата ще трябва да си ги сменям аз, че поне да знам къде какво има

                  Иначе дифа си бачка, лагерите са в учудващо добро състояние. Тия дни трябва да му оправя прецаканото ухо на десния тампон и е готов. И после ГАЗ!
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Витарски неща

                    Ами той ключа се е бил скапал отдавна и са го били направили да пали с копче, но след време дало този проблем с контакта. Скаран съм с токовете и за жалост незная руски.
                    TT-Tuning Team
                    АСК Добрич

                    Коментар


                    • От: Витарски неща

                      А, ако ключа е тръгнал, няма какво да му мислиш. Не съм те разбрал явно.
                      Не помня можеше ли да се сменя само плочката отзад на ключа, ама би трябвало да може сякаш. Може да смениш и целия възел, ама първо е галимация със свалянето, второ трябва да мъкнеш още един ключ.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • От: Витарски неща

                        Ами аз поръчах на един колега от форума да ми прти утре целия патрон но ще използвам само таралежа, маха се с една видия. И си остава със стария ключ.
                        След време ще имам доста въпроси относно колата защото има доста работа по нея, апък нищо не разбирам.
                        TT-Tuning Team
                        АСК Добрич

                        Коментар


                        • От: Витарски неща

                          Първоначално публикуван от dido_bg Преглед на мнение
                          Ами аз поръчах на един колега от форума да ми прти утре целия патрон но ще използвам само таралежа, маха се с една видия. И си остава със стария ключ.
                          След време ще имам доста въпроси относно колата защото има доста работа по нея, апък нищо не разбирам.
                          За тази цел си пусни отделна тема, там ще се коментират всичките ти болежки по колата, успех

                          Коментар


                          • От: Витарски неща

                            Тефчо, това за черното масло и за мен е загадка.
                            Нали сменях раздатка, и то в най-големите студове миналата зима. Налях разбира се ново масло, но преди седмица-две, като източваш маслото за да сваля кутията заради проблем със съединителя-и моето масло беше черно. Ако е от вода-би трябвало да е с цвят на боза(поне така е с моторнорто масло, за трансмисионните не знам). Черния цват би трябвало да е от дълга експлоатация, но не съм минал повече от 2000-3000 км от зимата насам. Е, тези километри не са като "онези", но пак не са драстично много. За мен си е загадка...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Витарски неща

                              Коле, и аз не знам. Наскоро точих подобна мътилка от скоростната кутия на едно приятелче, ама той после си призна, че е сипвал някакви добавки.
                              Сега дифовете и раздатката са изчистени до блясък, ще им сипя чисто масълце и на следващото давене ще видим дали ще излезе само масло и (евентуално) водица или ще има и допълнителни екстри.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Витарски неща

                                Отдушниците уплътнени ли са ви добре?
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X