До: Витарски неща
Незнам защо точно в тая тема си решил да пишеш, но както и да е, ще я продължавам.
За пряспата се бъркаш силно. Не е нужно да е утъпкана. Същата процедура направих тази сутрин, ама бързах, изнервих се и забравих да снимам.
Бях спрял пред блока, а пред колата беше навята не много широка пряспа. Мека и пуфкава малко над фаровете. Та си викам тая ли преспичка ще ме спре. Газ от място на двойното, предните я прескочиха и потънаха след нея и ето ти окантарване. Да нея изрина предварително, а да се навира след това по джипката, ама то акъла ни идвал по после
Незнам защо точно в тая тема си решил да пишеш, но както и да е, ще я продължавам.
За пряспата се бъркаш силно. Не е нужно да е утъпкана. Същата процедура направих тази сутрин, ама бързах, изнервих се и забравих да снимам.
Бях спрял пред блока, а пред колата беше навята не много широка пряспа. Мека и пуфкава малко над фаровете. Та си викам тая ли преспичка ще ме спре. Газ от място на двойното, предните я прескочиха и потънаха след нея и ето ти окантарване. Да нея изрина предварително, а да се навира след това по джипката, ама то акъла ни идвал по после

кво чакаш
, и се оказа, че старото не работи както трябва.
). Та след като той видя шалтерчето разпозна в него същото като на стъартера на старата му джета. Даже ходихме до тях да ги сравним. Шалтерите са абсолютно еднакви, но не можах да сравня самите стартери, защото не преполагах, че може да ми се наложи сравняването, и не огледах моя в подробности. По молба на Трент снимах моят стартер, и пускам снимките тук. Може да се окаже, че на двете марки автомобили стартерите са еднакви. Трент да ги сравни, и да каже дали са точно еднакви.



. Не съм очаквал такова нещо, а как само върти мотора на витарата...
Коментар