Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски неща

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарски неща

    Първоначално публикуван от dido_bg Преглед на мнение
    Имам един въпрос. Търся ключалка за контактния ключ на Витара, има ли значение в моделите или всички са еднакви става въпрос за модел 90-91г.
    Тия, които съм виждал - да, но по странни течение на обстоятелствата, при мен минават само японки. Нямам идея испанките и мириканките дали са същите.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Витарски неща

      Еднакви сабензиновите 1,6, ако за тях говорим

      Коментар


      • От: Витарски неща

        Така, за луфтовете на карето спрямо полуоската. Говорим си конкретно за аксиалния луфт на шлицевата сглобка, която се удържа от любимите на Колето зегерки . На Баленото, с което си играх днес е около 0.5мм. Утре, ако ме оставят малко на спокойствие, ще си поиграя с Витарата и ще кажа там дали е пак толкова.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: Витарски неща

          По повод каретата имам съмнение, че моето предно дясно нещо се обажда. Когато тръгна рязко от място в права линия се чува леко изчукване няколко пъти първите педесетина сто метра и спира. В движение и при плавно потегляне го няма. Като звук наподобява отключване на хъбове при даване назад. Възможно е да има проблем и при хъба, до сега не съм го почиствал и смазвал, може да не отключва напълно /ако това е възможно/, незнам... Шумът не се усилва засега, но не ми никак не ми харесва. Имали ли сте такъв проблем /ако е проблем въобще/?

          Коментар


          • От: Витарски неща

            Я дай малко повече подробност. Първо, с какви хъбове си? Ако правилно схващам, с автомати? Съответно, ако си бил само на задно, спираш, включваш двойното и тръгваш рязко и тъкмо тогава започва да ти щракали нещо - може да няма общо с карето. По-скоро си попрекалил със смазването на хъбовете (които по начало НЕ се смазват) и единия задържа с включването.
            Е, може и въобще да не е това

            Карето най-често (но не винаги) започва да трака първо на завой, а чак после направо. Има вариант да чука само направо (тъкмо сега имам в бокса едно такова), но там случаят е много специфичен и се нарича безбожен мундарлък. Конкретно: скъсан маншон. Вади се, слага се нов, карето се затваря. Ни почистване, ни грес, ни дявол. Отплеснах се.

            Пробвай на изключено 4х4 да завъртиш полуоската с ръка. След не повече от 1 оборот би трябвало хъба да включи. Не е нужно да въртиш бързо. Ако не ще, сваляй хъба, чисти и сглобявай, по-в началото на темата има писано за автоматичите хъбове, а из из форума има доста инфо.

            Ако не е това, виж да не е тръгнало вътрешното каре, то тропа когато си иска.

            П.П. Рязко тръгване и автоматични хъбове не са добра комбинация, ама никак. Особено ако задните гуми са на по-хлъзгаво, направо си търсиш белята.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Витарски неща

              Хъбовете са автоматични, да. Прави го когато е на задно, на 4х4 не се чува, защото попринцип не тръгвам рязко по обективни причини . На завой няма шум, та започвам да се замислям за вътрешното каре, дай ми повече инфо за неговото тропане? Хъбовете досега не съм ги отварял, чудя се дали има смисъл, работят добре ако изключим това причукване, но не мога да разбера дали е от тях, още повече, че би трябвало да са отключени, когато притропва. Маншоните са здрави. Та така...

              Коментар


              • От: Витарски неща

                Ъ? Само на задно въобще не би трябвало да се чува каквото и да било като карета и хъбове по предницата, независимо как тръгваш. Първото, което ми идва на ум е да си налял някое много неправилно масло в раздатката, но даже и така да е, сред лято пак не би трябвало да се чува нищо.

                Що не провериш по-внимателно спирачния апарат от нея страна и тампоните по окачването? И на мотор и скоростна кутия, даже май започни от там. На място, на отворен преден капак, виж колко "отскача" мотора при рязко подаване на газ. И като сметнеш, че при потегляне ще се отмества още повече, може да ти подскаже нещо.
                Това е, което ми идва на ум засега.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: Витарски неща

                  Първоначално публикуван от Ferdi Преглед на мнение
                  Хъбовете са автоматични, да. Прави го когато е на задно, на 4х4 не се чува, защото попринцип не тръгвам рязко по обективни причини . На завой няма шум, та започвам да се замислям за вътрешното каре, дай ми повече инфо за неговото тропане? Хъбовете досега не съм ги отварял, чудя се дали има смисъл, работят добре ако изключим това причукване, но не мога да разбера дали е от тях, още повече, че би трябвало да са отключени, когато притропва. Маншоните са здрави. Та така...
                  Я пробрай следващия път като тръгнеш и има такова тропане дай 1 метър назад и след това напред и виж дали ще го има
                  Лудак

                  Коментар


                  • От: Витарски неща

                    Имам следния проблем. Ключът ми остана в колата апак вратите са заключени. Как мога да отворя вратата? Става на въпрос за Витара 91г. Ако беше с мек таван лесно ама не е
                    TT-Tuning Team
                    АСК Добрич

                    Коментар


                    • От: Витарски неща

                      Ако е спешно, звънни ми на О897 943 4ОО, Стефан, ако не е спешно, кажи да ти пиша на лични.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • От: Витарски неща

                        Ами не е спешно, пиши на лични. Имам в предвид че трябва да разбера до края на седмица че ще идва майстор да й прави тоците и трябва да е отворена.
                        TT-Tuning Team
                        АСК Добрич

                        Коментар


                        • От: Витарски неща

                          Имаш ЛС.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: Витарски неща

                            Налага се да взимам акумолатор, обаче няма как да измеря разтоянието където се поставя. Дали ще мога да сложа 75АмЧ с размери Д-280мм, Ш-175мм, В-190мм
                            TT-Tuning Team
                            АСК Добрич

                            Коментар


                            • От: Витарски неща

                              Специално за Кольо: това е комплекта с маншона, за който говорех. Преди няколко месеца сменях левия, че се поскъса, сега дойде ред на десния, та се сетих да снимам.
                              Прикачени файлове
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Витарски неща

                                Имам следния проблем, при завъртането на ключа не светва таблото и не върти. Дали е от таралежа?
                                TT-Tuning Team
                                АСК Добрич

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X