Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски неща

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Витарски неща

    Тъй като доста колеги се оплакват от трудно намиране на о-пръстени,мога да ги посъветвам да търсят по магазините за хидравлика и пневматика.Иначе в с. Горно Ботево / Ст.Загора/ има Завод за Каучукови Уплътнения/ЗКУ/,имат много неща,Видахим също предлага о-пръстени.Ако срещнете прекалени трудности с намирането на гумени изделия,влезте в сайтовете им и търсете дистрибуторите им.
    Дано да съм ви бил полезен,ако не намерите координати,пишете ,ще ви ги дам!
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • От: Витарски неща

      Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
      Свалянето и меренето е сравнително лесна работа, но имайки злощастния опит от намирането на О пръстена за делкото (54х2мм) се притеснявам да не се повторят нещата и да стоя с отворени хъбове в бокса в търсене на помощ от Пловдивските колеги

      Става въпрос за ръчни хъбове.
      Цецо, свали си хъба, и с него отиваш в магазина до кашкаваления цех. Там с О-пръстени могат да те зарият.
      Ако не знаеш къде е магазина-обади се, че ти обясня.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Витарски неща

        Коле, да не би да е едно малко схлупено такова, дето продават ремъци на Континентал?
        Помня, че като търсих ремък за генератора на Мицубишито (защо го загубих е друга история), по всички магазини в Шумен ми обясняваха, че нямали нищо за японски коли, а там се намери и по-интересното, се оказа, че ремъка за климатика на някакво BMW е съвсем същия
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: Витарски неща

          появи ми се странен проблем . при скорост от 70-80 нагоре се получава вибрация като от опиране на двигател в купе .видми точки на опиране не открих.вибрацията е подобна на резонанс .под 60 км/ч не се чува нищо . смяната на предавката при една и съща скорост не я променя .като дам газ се усилва , като пусна изчезва ,ако съм на 4 та 5 та . ако съм на 3 та се появява с друг тон .тампоните на двигателя не мога да видя , покрити са с железен капак . включването на двойното предаване не променя вибрацията .
          някой да има идея какво е ?тампони? заден диф ?нещо в кутията?
          предварително благодаря на помогналите

          Коментар


          • От: Витарски неща

            "появи ми се странен проблем................."
            Карета......
            Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

            Коментар


            • От: Витарски неща

              не са карета . при движение само на задно предните карета и полуоски не се въртят. а и са без луфт.има малко луфт в шлиците на кардана ,но ми се вижда малко за толкова силна вибрация.

              Коментар


              • От: Витарски неща

                Колега, напиши за каква кола става дума, все пак

                Коментар


                • От: Витарски неща

                  каретата на задния кардан
                  Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                  Коментар


                  • От: Витарски неща

                    Или тампоните на раздатката? Скапан баланс на гумите? Кардана поне се проверява лесно, стига да намериш сухо място в тоя дъжд.
                    Наскоро имаше подобна тема от Упи, оказа се,че задната броня му играе номера.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Витарски неща

                      От: Витарски неща

                      каретата на задния кардан



                      така се оказа.задното си е направо счупено. колата е витара , старият модел.

                      Коментар


                      • От: Витарски неща

                        Днес най-накрая смъкнах Витарника от стойките. Леле... така бях свикнал да го гледам нависоко, сега ми седи един такъв ... смешен. На всичко отгоре гумите му са започнали леко да малеят, което си беше и целта на упражнението с повдигането на купето де, но трябва да се изстискват едни пари за едни 30" гуми. Те пък я ще вземат да искат 16" джанти и ... в общи линии нататък на всички ви е ясно
                        Снимки утре, като покарам малко, хем да видя дали ще се фукам със спирачките или ще ги ремонтирам, хем и без това не съм закачил предната броня още.

                        Иначе една бърза развносметка: ремонтите не са кой знае какви пари, нито хващат кой-знае колко много време. Проблема идва от промените. Ясно, че пипнеш едно, то повлече след себе си още 10 и докато се нагласи всичко да е както трябва, отива мноооооого време.
                        Всяко желязо, само по себе си не е проблемно за профилактика или ремонт. Двигателя е достатъчно лек и елементарен, скоростна кутия и раздатка като устройство също са съвсем опростени, като килограми ... е, понатежават си, но са къде по-приятни за работа от колкото на някоя голяма Тойота примерно. Там без подемник ... не знам, аз поне не се хващам.

                        До тук 8 от всеки 10 проблема са поради предишно некадърно пипане по колата, един поради конструкторско недомислие и десетия е най-обикновена ръждица. За съжаление при мен беше в доста сериозни количества. Ако се захващате с нещо подобно и си имате място, време и инструмент - всичко е наред. Но ако трябва да се дават пари на някого, за да възстанови цялата гнилоч до безопасно равнище - определено си струва човек да се замисли за смяна на шасито.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Витарски неща

                          Крайно време беше,ЧЕСТИТО. Да снимаш бутилката и резервоара как седят. Аз вече 20лв газ изгорих с новата бутилка. Защитата ще я слагаш ли?
                          http://vbox7.com/play:398e8b82

                          Коментар


                          • От: Витарски неща

                            Няма нужда от джанти 16"...
                            Аз съм с тези гуми:



                            На тях пише: 235/75/15, и в скоби "30/10.5/15". И ми идват малко големи, често ми опират в калниците при пълен завой. Опирането е вследствие на други неща, не толкова на големината де, но мисълта ми е, че има достатъчно големи гуми в размер 15". А Явор-вромос има сложени едни огромни гуми на 15" джанти. Ако няма да слагаш много широки гуми-карай с оригиналните джанти, те са си добри. За моят размер гуми идват малко тесни де, искат се поне 6" за 235 ширина, ама това дойде по лентата...
                            На каква шарка си се спрял?
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Витарски неща

                              Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                              Крайно време беше,ЧЕСТИТО. Да снимаш бутилката и резервоара как седят. Аз вече 20лв газ изгорих с новата бутилка. Защитата ще я слагаш ли?
                              Де да знам, чудя се още. И то по следната причина: като се набуха с кал (а там винаги ще намери начин да се натъпче), как ще я чистя? Ако оставя защитата да е само отдолу, в смисъл - почти плоска, ще се чисти лесно, но в кал и сняг ще се превръща в гребло.
                              Ако я направя, както първоначално си мислех - извита, да започва под бронята и да завършва приблизително на нивото на задния диф няма да има този проблем, но пък единствения начин да се изкара калта от там ще е демонтаж, което пак не ме кефи.
                              Ако имаш идея - подсказвай.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Няма нужда от джанти 16"...
                              ...
                              На каква шарка си се спрял?
                              Коле, засега на никакви, че кинтите пак свършиха. Иначе си мисля за АТ и да не е регенерат, че все още тая кола се движи доста по асфалта. Ама ... каквото дойде по лентата, тук си много прав
                              Надявам се да не опират. Купето стана с около 35мм по-нагоре от оригиналното, като мръдна и окачването с толкова надолу, мисля, че няма да има проблем. Пък ако опира ... имам ъглошлайф, имам и CO
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Витарски неща

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0016.jpg
Прегледи:1
Размер:39.0 КБ
ID:5218842Аз точно заради това няма да я слагаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0024.jpg
Прегледи:1
Размер:39.7 КБ
ID:5218841м.
                                първо всичко ми се вдигна поне с 15см. нагоре,ако я сложа ще ми седи като виснала.
                                второ бутилката е в пъти по дебела и е последното което ще се пНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0020.jpg
Прегледи:1
Размер:36.9 КБ
ID:5218840робие при удар,по вероятно е да влезе в багажника.
                                трето винаги ме е било мн.яд като немога да изкарам насабралата се кал.
                                виж как се получи при мен:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0017.jpg
Прегледи:1
Размер:44.0 КБ
ID:5218839
                                http://vbox7.com/play:398e8b82

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X