Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски неща

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Витарски неща

    Да не би точно в този момент да засмуква някакво въздухче, и като го прекара през системата да спада за момент налягането?
    После въздухът си излиза, и така до следващото засмукване. Проверил ли си всички връзки по системата?
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #92
      От: Витарски неща

      Пак се вкарах в приключение
      Тръгнах да поразкача малко неща, че имам изгнило на лошо място (ухото на лявата щанга на задния мост). Оказа се, че освен това практически нямам и резервоар (целия е надупчен... отгоре!), ухото на единия амортисьор е на заминаване и най-важното - разбил ми се е изходящия лагер на раздатката към задния кардан.
      А, да де, и най-задната греда на шасито е дала фира, но тя е лесна, мисля утре директно да я отрежа и да заваря нещо друго. Само се чудя дали да слагам изобщо щатната броня или да сътворя набързо нещо тръбно, готово за закачане с хайджека?

      Въпрос към знаещите: скапания лагер на раздатката става ли от нещо стандартно (още не съм я смъкнал, та не знам) или е някаква изгъзица?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #93
        От: Витарски неща

        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
        Въпрос към знаещите: скапания лагер на раздатката става ли от нещо стандартно (още не съм я смъкнал, та не знам) или е някаква изгъзица?
        Не съм от баш знаещите, ама да ти кажа да не се надяваш... В автомобилостроенето нарочно не се използват стандартни лагери, нали знаеш защо...
        Ако не забравя утре вечер ще видя какъв е лагера, и ще пиша.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #94
          От: Витарски неща

          То до утре вечер и аз ще знам
          Въпроса беше дали въобще е намираем, щото ак оми треснат някоя безумна цена, ще търся друго решение. Тъпото е, че и другия таралясник сдаде багажа (кофти случка със спирачния апарат) и останах без никакъв транспорт
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #95
            От: Витарски неща

            Мамк@ му, не знам кой катил нещастен я е ремонтирал тая Витара преди мен, но до тук един от всеки четири болта се къса по причина зверско пренатягане
            Два болта се скъсаха просто от изгниване, и те бяха на крепежа на бронята, майната им. Но болтове по скоростна кутия, раздатка, кардани, амортисьори - направо започва да ме гони шубето и май ще я разфасовам нацяло, поне да знам какво карам. Да не говорим, че пробките на задния диф и пробката за източване на скоростната кутия въобще не можах да ги помръдна.
            А така да не му е сега времето...
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #96
              От: Витарски неща

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              . Да не говорим, че пробките на задния диф и пробката за източване на скоростната кутия въобще не можах да ги помръдна.
              На моята на пробката на диференциала има заварено едно огънато желязце- да може да се развива с тръба

              Като сменях раздатката и аз срещнах подобни трудности с пробките. Малко съветване с чук(1 кг) в осево направление, квадрат с остри ръбове, и направен от правилния материал свършват работа. Важното е квадрата да не се закръгля в пробката, и да внимаваш с усилието. Требе си опит, на мен в последно време са малко болтовете които не съм успял да развия. Ама съм развил може би десетки хиляди...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #97
                От: Витарски неща

                Абе то и на мен не ми е сефте да видя пробка. Но съм леко бесен, щото всичко е стягано като на ... де да знам на какво. Когато има нещо клеясало, ясно. Но то си личи, когато "майстора" е бил по-як в ръцете, отколкото в главата. на Шатъла ми беше пукнат картера на скоростите от зверско пренатягане на пробката. Тук досега са се предали един болт на полуоска, един болт на задния кардан (!), два на тампоните на скоростната, един на самата раздатка (единствения, който е пипан, личи си), болта на левия заден амортисьор (!!), един на картера на двигателя (!!!), 3 или 4 по колекторите. Сменил съм заради повредена резба всички болтове на единия хъб, всички болтове на шайбата на коляновия вал (егати, а тия как бяха стегнати, не е истина) и още няколко, загубих им дирята вече. Просто е стягано хамалската. Замислям се дали да не пусна една темичка какточно се прави тая работа със стягането и че принципа "до скъсване и четвърт назад" е само за кръгли идиоти.

                на предния диф на едната пробка вече заварих глава, на задния ще ги развия, но май ще търся стругар...
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #98
                  От: Витарски неща

                  За пробки,може да провериш от местния представител на "Вюрт".Имат пълна гама,но предлагат само част от нея.Не са скъпи
                  Абе тия "майстори",щот си знаят силата и не ползват динамометрични ключове ,те някой за главата,не ползват,ти за пробки и такива работи.Почти всеки болт в автомобила е указано с какво усилие се завива.Това в сервизната информация/книга.Ама кой да чете....
                  Успех!
                  Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                  Коментар


                  • #99
                    От: Витарски неща

                    Да де, ама пустата му документация иска четене. А това явно е сложна дейност. Особено за хора, които не могат да четат, без да си мърдат устните или още по-зле - които са на принципа "Аз съм майстор от 50 години бе келеш, ти ли ш' ми кайш...", те пък въобще нямат нужда да четат, щото знаят всичко. майната им.

                    Започва да става интересно: Раздатката явно е сменяна и то неотдавна - всички лагери са в състояние, близко до перфектното, зъбните колела също. Шлиците са идеални. Някой може ли да подскаже колко е нормалния луфт на надния кардан в раздатката? Да не би аз да си отварям бела за няма и нищо?
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Витарски неща

                      Може ли малко спам-няколко пъти съм отварял двигателя на ЮМЗ-то, и затягането на гайките на главата го правя с тръба 1 метър, и както се изрази scrapheap-леко окривена в единия край... Гарнитурите си държат без проблем.

                      Двигателя на бъгито също съм отварял два пъти-докато беше още кола затягах с динамометричен ключ, но втория път(вече на бъгито) отново с тръбата. Разбира се с внимание, и на етапи, и там няма проблеми с глава и гарнитура.
                      Та може и така-на прежален двигател. Не казвам, че е правилно, но все пак става.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Витарски неща

                        Кольо, ти поне ме познаваш, знаеш ми мършавите 70 кила. А сега кажи ми, колко според теб трябва да е стегнат 10мм болт на долното ухо на задния амортисьор, за да успея аз да го скъсам на развиване с най-обикновен гаечен ключ и то без да се напъвам особено? При това болта е без грам ръжда.

                        Я, вместо да учиш младежта на щуротии, вземи провери колко хлопа фланеца на задния кардан в раздатката.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Витарски неща

                          На долните уши на задните амортисьори и аз имах проблем. Гайката се разви сравнително леко, но болта не помръдва... Карах така без гайка(нарично) няколко месеца-и болта се охлаби. Иначе не можех да го помръдна даже с гидория. Пък и ти ми знаеш 110 кила

                          Луфта утре, че чак сега прочетох отговора ти.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Витарски неща

                            Понеже в момента съм разфасовал Витарника, след малко ще махам купето и продължавам да режа, мисля, че момента е удобен да напъхам малко подложки на тампоните. Въпросът е колко високи да бъдат?

                            Засега съм се спрял на 30мм, но се чудя дали няма да е много?

                            Всъщност, "подложки" е малко неточно, така и така режа и заварям, смятам направо да повдигна крепежа на тампоните.
                            Приемам разумни съвети още 2 дена
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: Витарски неща

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              Понеже в момента съм разфасовал Витарника, след малко ще махам купето и продължавам да режа, мисля, че момента е удобен да напъхам малко подложки на тампоните. Въпросът е колко високи да бъдат?

                              Засега съм се спрял на 30мм, но се чудя дали няма да е много?

                              Всъщност, "подложки" е малко неточно, така и така режа и заварям, смятам направо да повдигна крепежа на тампоните.
                              Приемам разумни съвети още 2 дена
                              До 5 см. нямаш проблеми.
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар


                              • От: Витарски неща

                                Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                                До 5 см. нямаш проблеми.
                                Благодаря Тъкмо съвет от патил човек ми трябваше. Махленските разбирачи ме навиват, че нямало нужда и трябвало "само" да си вдигна с 15 санта окачването, но нещо не ме кефи идеята. Засега замисъла е малко от тампоните, малко от окачването (и там не смятам да прескачам 30-35мм) и разумно по-големи гуми и толкова. Всичко по реда си де.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X