Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Баси и качеството.

    Този мост поне е от старото производство, та се надявам да е минавал през военна приемка. Засега всичко му е долу-горе добре, сравнително лесно се регулира, и не иска безумен брой пластини под лагерите.

    А за УАЗ отдавна си мечтая, ама да имам пари да го направя по собствен вкус след като го взема. Най-първото нещо което ще сменя е двигателя. Не, че са лоши, ама са били хубави през 1915 година, когато американското правителство продава технологии на Русия срещу злато... Е, не е от тази година, може би след войната, някакъв Форд е, и тогава е бил добър двигател, но си е останал на това ниво... Твърде немощен като за мотор 2,4... На влизане в сервиза има леко баирче-там се налага да се форсира, да се дърпа смукач, да се кара на полусъединител, докато с мааалко по-съвременните двигатели това баирче не се забелязва.
    Та не ща УАЗ, Франко ми е достатъчен
    Коле, да те светна - УАЗ минавал през военна приемка е точно толкова смотан в качеството, колкото и гражданския. И производството, и военните приемчици са пили от един и същ самогон. Така че проверявай ВСИЧКО.

    За двигателя - ти просто не си виждал изправен. Ама ти е простено де - те рядко се намират.

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      И аз да те светна малко , той др. Христов те вкара в играта, ама ти се вкара направо в нов филм. С този заден мост се приготви и за полуоси, а с това предавателно число се връщаш в първи клас, все едно си с нормална раздатка.
      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Глас в пустиня. Наш Кольо е известен с това, че пита, но не слуша.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Ванка, колкото и да не ни се иска, но руския мост е по-корав от витарския. Затова и предприемам тези интервенции. Иначе ми беше много по-лесно да оставя витарския, и да сменя пиньон и корона.
          А за предавателните числа не си прав. Газковата раздатка си е доста бавна на бавните, и както казах-първа бавна не я ползвам почти никъде, много ми е бавна.
          Затова и се реших на смяната, че и зъбите на двойката са по-ячки. Като я подкарам ще си проличи.

          Иначе тази вечер моста вече е на мястото си, но поради грешка в положението на А-рамото(по-точно на кормилния накрайник от камион Мерцедес, който играе ролята на шарнир)-пиньона се вирна много нагоре. Утре вечер ще оправя тази грешка, малко рязане, малко регулиране на лагери, масло, и отзад съм готов.
          Завъртям франко обратно, и свалям предния мост за смяна на главно предаване и ревизия на лагери, диференциал, семеринги...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Ако си с оригиналната пеперуда на А-рамото, пробвай да я завъртиш на 180 градуса и може да се изправи дифа. Четири зъба разлика на короната са точно една скорост.
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Завъртяна е пеперудата... Това беше първото което направих. Ъгъла на шарнира идва малко кофти при максимално сгъване на пружините, ама ще гледам да не ги сгъвам.
              Вече е на гуми, утре ще ида да сложа на спирачните тръбички други накрайници, че руснаците ме изненадаха-стандартните накрайници на тръбичките са с резба 12х1, а новите цилиндърчета са с 12х1,25. Ако бяха да си паснат-сега щеше да има и спирачки.

              А за четирите зъба ми е ясно още преди да започна тези интервенции. Но за трети път ти казвам, че досега първа бавна не съм я ползвал никъде, прекалено бавна ми идваше. Сега с новите предавателни числа би трябвало на първа да катери без да се задъхва, както преди на втора.
              А ако нещо съм омотал сметките(ама не съм)-бавни диференциали валяло...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Не са ти бавни предавките, а малки гумите. Ти си за поне 33'' с тази концепция, не за 29-ки. В момента ако сложа на паркетната ми Киа твоите гуми няма да имам никакви проблеми и ще е дори и по-проходима и по-здрава от Феникса.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Айде да ги сборим.
                  Отиваме на рекичката на Лозево, и аз минавам откъдето реша, после слагаме гумите на твоя дарак, и повтаряш. Залога е ключ за ключ. Ако искаш моя ключ ще е от форд нисана.
                  Навит?

                  Знам, че са ми малки гумите, но поради много голямата увереност, че скоро няма да имам други-работя с каквото има. И действам според даденостите.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Айде да ги сборим.
                    Отиваме на рекичката на Лозево, и аз минавам откъдето реша, после слагаме гумите на твоя дарак, и повтаряш. Залога е ключ за ключ. Ако искаш моя ключ ще е от форд нисана.
                    Навит?

                    Знам, че са ми малки гумите, но поради много голямата увереност, че скоро няма да имам други-работя с каквото има. И действам според даденостите.
                    На рекичката ще си оставя стоковите брони, а и по корем ще опира. На баира ще мога да те сборя обаче - по-лека е и с малко по-мощен двигател. Не наливай масло в огъня!
                    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                    Телефон - в профила!

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Нещо се уплаши май?
                      Нали беше само до гумите? Сега и брони, лягане... То проходимостта си е комплексно качество, като не малка част от него е да не ти пука за брони и щети.

                      И на чист баир съм навит. Ама ти ще сменяш гумите, че мен ме мързи...

                      До Каспичан има едно село-Могила.
                      Ето от тук идва името:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 040 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:101.0 КБ
ID:5640452

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 042 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:67.2 КБ
ID:5640453

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 043 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:101.5 КБ
ID:5640454

                      Отиваме и катерим. Ама ако нещо се сбъгяса са 20 кълбета надолу...
                      То част от проходимостта е и в главата. Психология му викат.

                      Или празноглавие
                      Последно редактирано от Кольо; 06-02-15, 22:00.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Само да кажа, че мостовете са сложени, ходих на тест в гората, и всичко е супер. Едно баирче което ми е за тест го качих на втора бавна-също както и преди. Не забелязвам някаква особена разлика в поведението на Франко.

                        Дотук съм доволен, остава да ревизирам лебедката, да се преборя с датчиците за трипа, че на последното състезание нещо спря да отчита, и може да се каже, че съм що-годе готов за кУрджали
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Датчиците са железни. Или си покривил нещо и разстоянието и избягало, или имаш скъсана жица. То се проверява много лесно де.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Да де, знам, ама сега дневния ред е друг.
                            Като се върнем от Плевен ще се заема и с това.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Да де, знам, ама сега дневния ред е друг.
                              Като се върнем от Плевен ще се заема и с това.
                              Ако трябва нещо .. знаеш ми телефона
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Готов съм с подготовката за Кърджали. Ходих на тест в гората да пробвам как съм се справил със заплитането на скъсаното въже на лебедката. Ами-не съм се справил, и се развърза още при първия зор. Откъснатото парче е 17-18 метра, не са малко, ама пък имам още 30 на барабана. Което пак е повече от масовия случай с електрическите, та утре ще ида да запресоват ново ухо на остатъка от въжето, и това ще е.
                                Иначе си направихме малко разходка, с едно-две леки екстремчета, ама нали е само за тест-не исках да се заигравам, че ако счупя нещо-артисах от Кърджали.

                                Бааа, то ако не беше свършила газта точно преди едно съблазняващо баирче щях да поизнасиля малко машината, ама той Господ ме спря

                                Ето и малко снимки:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2004 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:227.8 КБ
ID:5644290

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2006 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:216.1 КБ
ID:5644291

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2009 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:219.4 КБ
ID:5644292

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2011 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:226.1 КБ
ID:5644293
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X