Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Това на секторната кутия не е ли чугун ?
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
      Това на секторната кутия не е ли чугун ?
      Рамото, което е заварил ли? Стоманена изковка е.
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Много хора правят грешката като видят необработена отливка да си мислят, че е чугун
        Чугуна е неприложим за детайли които предават някакво усилие-крехък е и няма да устиска на напъна. Особено пък шлиците нямат никакъв шанс.

        Преди 5-6 години един "капацитет" се беше изказал, че счупения тръбен ключ(дето му викаме чешмеджийски) не можел да се завари защото бил от чугун. Това заради вида на лома. Има леко зърнеста структура, и напомня за чугун.
        Е, понеже не можело да се завари аз го заварих, и докато напусна фирмата ключа си работеше.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          бе щом Славин казва, че не е чугун, вярвам му
          Коле, щом си го направил така, сигурен съм, че доста си го мислил, просто ми е любопно, защо не кормилната щанга, а хебела?
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Коле, не съм подстрекател, ама...
            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              бе щом Славин казва, че не е чугун, вярвам му
              Коле, щом си го направил така, сигурен съм, че доста си го мислил, просто ми е любопно, защо не кормилната щанга, а хебела?
              Искам да ползвам и от двете страни кормилните накрайници от УАЗ. По яки са от витаровите. А кормилната щанга ще се наложи да се удължава, или да се прави нова. Резбата на УАЗ-овите накрайници е М18х1,5 тръба с вътрешен диаметър 16 мм ще свърши работа. Купих един метър Ф22х3, но ми се вижда тънка, и май ще удължавам оригиналната щанга.

              Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
              Коле, не съм подстрекател, ама...
              Мръсник си ти Евгени...


              Иначе ето две снимки зпециално за Таргата:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 007 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:50.5 КБ
ID:5318367Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 004 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:82.6 КБ
ID:5318368
              Последно редактирано от Кольо; 18-11-11, 12:08. Причина: Забравих снимките
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Бреййй то започнало да прилича на Патрол........
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Защо сваля цялата кутия неможа ли да свалиш само хебела или неможа да се избие.Ако заварим този конус с телоподаващо нали няма да има проблем понеже ти споменаваш че си заварявал с електрожен
                  Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                  Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Коле, както върви нагоре тая витара, няма да можеш да я изкараш от гаража.
                    Да не кажеш, че не съм те предупредил

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Ще трябва да се прави лифт на гаража.

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        бе щом Славин казва, че не е чугун, вярвам му
                        Коле, щом си го направил така, сигурен съм, че доста си го мислил, просто ми е любопно, защо не кормилната щанга, а хебела?
                        Може да се приеме като спам, но да поясня за чугуна. Този детайл му личи, че е изковка и за това го казах иначе може и да е и от чугун, само че сферографитен. От такъв чугун правим носачи и много натоварени части. Само че и този чугун не е много надежден при заварки.
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Първоначално публикуван от slavin Преглед на мнение
                          Може да се приеме като спам, но да поясня за чугуна. Този детайл му личи, че е изковка и за това го казах иначе може и да е и от чугун, само че сферографитен. От такъв чугун правим носачи и много натоварени части. Само че и този чугун не е много надежден при заварки.
                          Оффтопик: Славине, въпреки усмивката на края на изречението, не се шегувам. Все пак, ако ти не знаеш кое е чугун и кое не, то кой? Че и Витара имаш, не вярвам да не си погледнал, преди да пишеш. По тия въпроси ти се доверявам на 100%, това съвсем сериозно.

                          Коле, к'во не им 'аресА на редукторните мостове, викаш?
                          Чудя се кое ще е следващо - раздатката или мАторЯ ...
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Относно заваряването-мисля, че с базичен електрод е по-здраво отколкото с най-използваните телове за ЦО. Владо ТС е човека за тези въпроси.Ма аз го питах точно за тези детайли, и още не ми е отговорил ясно. Пък аз си го заварих както знам, и се надявам да не мръдне. Предплагам и с ЦО-то ще стане, само трябва да се завари качествено. А свалих цялата кутия защото не мовах да извадя само хебела. След сериозна обработка с чук 2кг също не можах. Но го заварих както е на място.Лъчо, витарата на снимката е малко по-високо отколкото като легне на пружините. В момента е подпряна под рамата защото няма кой да държи моста, и както е само на пружини може да се изхлузи и да падне. А и купето поради гнилостта си е "пречупено" между калниците и вратите, и предницата изглежда по-висока. Но пак си е по-висока от преди де. Пружините лягат под рамата, а това половение е с поне 30-40мм по-ниско от оригиналното. На това отгоре дония край на пружините също е на по-високо отколкото при оригиналните носачи. Та си има доста по-висока позиция отколкото оригинално. Даже започнах да мисля за скъсяване на пружините. Поради позицията която е по-навътре с 40-50 мм си мисля, че ще има добри ходоше отпред, но само тестовете ще покажат.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Това беше ценно, след като написах въпроса за чугуна се сетих за шлиците и , че вероятно е кован детайл , но реших да не трия, за да видя как ще се развие темата . Това е детайл , който може да коства нечий живот и ако беше чугун не бих го заварил , но в случая не се съмнявам в здравината му, камоли при този вид на зварка с базичен електрод. Който е пробвал да заварява с такъв ще ме разбере, аз съм стопил само две кутии такива , а Кольо едва ли си спомня бройката .
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Коле,сетих се още нещо.На мен ми се наложи да сменям дългия ръкав на моста,да не ти се наложи и на теб...когато си накичил всичко по него!
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X