Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Браво Коле,екстра е Витарката! ....жалко за лебедката!

    Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
    Колега ако не ги ползваш ми ги вЪрни.
    Ако ти ги върне,имам интерес ....казвай как($) да се разберем и да ги отнасям!
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Нямала ходове витрата, а?

      [ATTACH=CONFIG]389735[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]389736[/ATTACH]

      Днес се скапа лебедката, и успях да премина едва половината трасе, но то си беше сериозно, и без лебедка не може да се излезе от някои места.

      Та така, май няма да сменям пружините, на мен ми харесва как стана.
      Иначе моста и моята направа се представиха много добре, доволен съм от преобразяването.
      Коле дай някакво инфо за това как е протекъл днешният етап.
      Чавдар Владимиров
      0887/912075
      Ленд Ровър Диско 1
      Самуад в проект

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Айде Коле дай мнение за "новата" джипка след състезанието. Аз имам някакво бегло наблюдение от клипчетата и ще ти го споделя , но първо ти .
        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Ами какво-много съм доволен.
          Ако карането тези три дни беше нещо като електронна игра-като строша каре-само да ми се записва, и да продължа-ако бях с оригиналните карета сигурно щях да съм потрошил поне 5-6. А сега си изкарах цялото състезание без никакви повреди по машината. Е, има малко електрически проблеми, ама те са съвсем друга тема.
          Като цяло съм доволен от представянето, и май няма да преработвам окачването. Спирачките разбира се ще сменя, ще си взема и по-нормални хъбове, и май това ще е по предния мост. А, и на регулиране на предницата ще ида, че да не износя новите каймани, и май наистина ще е това.
          Но не се знае кога ще се случат тези неща, че съм заборчлял, и първо трябва да оправя малко финансите.

          Като возия е много добре, ходовете ги показах, здравината се показа, че е добре, кормуването стана малко по-леко-УАЗовия хебел е по-дълъг, и кормилото започна да се върти по-лесно. Предните гуми опират в носачите при пълен завой, но като се офинанся ще излекувам този проблем с едни джантички. С едни минусчета...

          Казвай сега ти какво си видял.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Първо и най-главно - нямаш маневреността като преди . Това се лекува , но пак няма да я докараш до оригиналната. Не си се научил да ползваш бавната раздатка. И не знам за какво си купил нови каймани - .айман гуми . Ако беше в калта с едни 7.00/16 -рибена кост , които не ги любиш , щеше да си вече на друго мнение за тях .
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Маневреността е заради блокирания заден диференциал, и това, че предните гуми опират в носачите при пълен завой. И за да не накъсам страничния грайфер гледам колкото може по-малко да карам с напълно завит волан. Е, не всеки път се получава де...Да кажа също, и че преди да сложа целия мост маневреността ми беше все толкова. Не знам защо не харесваш кайманите, от тях по-агресивни са само бутонките. Относно тракторната шарка-знаеш мнението ми за нея. Супер е, но за селскостопанска техника. Е, не бих отказал да покарам малко и с такива за да си направя сравнение, но не бих ги сложил за постоянно на жипката си.Трудното излизане от калта в клипа е заради по-малкия клиренс. Компенсира се с повече засилка, а по-правилно с по-големи гуми, ама и за двете се иска повече мотор.Въртят ми се едни мисли за опел 2 литра...Ама не се знае кога ще стане де.П.П. Слязох в гаража и снимах къде е опирала гумата в носача:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 144 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:52.6 КБ
ID:5325133Малко не си личи къде е точно, но ясно се вижда, че гумата е опирала. От другата страна е същото. Двата фактора-блокиран диференциал, и недокрай завъртян волан, като се съвместят, и резултатът е голям радиус на завоя.Но пък всичко което правим като доработки по машините си е някакъв компромис. В случая заради здравината губя клиренс отпред, добавям някакви килограми, и губя малко радиус на завой. За мен е поносимо.

              Още едно допълнение-за начина на ползване на бавната раздатка-на много места пробвах да изкачвам препятствията на втора. Все едно първа при стандартната раздатка. Ами не стига мощност, налага се да включвам по средата на първа, а всички знаем до какво води това

              На този клип в изкачването което започва на 1:18 се опитвам да се засиля на втора, но не стига мощност, и включвам на първа. Е, не става. Ако имах още 15-20 коня за да може двигателя да не увяхва по средата на баира щеше да е друго.

              Последно редактирано от Кольо; 05-12-11, 14:48. Причина: Няколко добявки
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Бе и на мен ми се стори, че не ти стига маторЯ.
                За Опелския си го премисли още един път - имам в момента един в бокса, като чух цените на резервни части и щях да абортирам, хем не ги плащам аз. Ако някой ти каже, че е евтнио - ми не е. Вярно, че няма идея да го правиш през ден, но предвид експлоатацията, бели са много възможни, та имай едно наум. Плюс, че разни странни неща, като водна помпа и глупендерски датчици, за които на друга кола може и да не се сетиш, че ги има, тук са консуматив, ментета бол, а цените има са доста интересни.
                2.0 от Гранда вариант ли е? По тефтер има сравнително добри показатели за конкретните нужди, но нямам никакъв реален опит с него.
                Предполагам, че Иван Попов ще има какво да каже, със сигурност е много по-в час от мен по въпроса за моторите, подходящи за Витарник.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Айде, започна се дискусията по следващия тунинг

                  Изобщо не държа на опелския мотор, но понеже съм чувал, че е здрав и непретенциозен а и мощничък.
                  Иван да каже дали сузукешкия двулитров е по-добрия вариант.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Кольоооо ти си бетер Кирооо ... ейй верно сте от един град и с една и съща главна буква ама ... . Екстрема дето го даваш на клипчето и вече го знайш къде е с едни тракторки го излизаш от раз дори и от място. И за да не съм голословен мога да се вържа с теб . Мога да ти изпратя един комплект джанти с гуми по е.о.т за проба на същото място с този мотор. Ще викнеш гробаря да снима , ако има желание , ако не на честна пионерска . Ако излизаш по-добре от твоите .аймани аз плащам куриера в двете посоки , ако не ти го плащаш и ми ги връщаш със стек по мой избор .
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Абе страх ме е да не изгубя баса, пък съм пинтия...
                      Не споря, че тракторките имат предимства, но аз искам да карам витарата и като зимна кола. Не,ч е кайманите са много за зимата, но тракторките са още по. А и бият на очи още повече от кайманите.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Абе страх ме е да не изгубя баса, пък съм пинтия...
                        Не споря, че тракторките имат предимства, но аз искам да карам витарата и като зимна кола. Не,ч е кайманите са много за зимата, но тракторките са още по. А и бият на очи още повече от кайманите.
                        Еийй ма и инат си . И вече ме е страх да се вържем , че ще стане като КИРО И КОЛЧЕТО...уж за счупено те декласира , а ти само го подпре с резервната гума и ЧАО у лево и .... ...неам думи. За гумите ТРАКТОРКИ срещу КАЙМАНИ-регенерат ще трябва да отворим друга тема , но мога да ти кажа от личен опит : Тракторката не е реге , бучи по-малко от каймана на асвалт и има същите показатели в завой и спиране. Тракторката е много по лека и по-висока в дадения р-р. Тя се кара много по-добре по асвалт със заварен заден диф. от .аймана и не на последно място е ЦЕНАТА. И до тука бие твойта за цена и качество и поведение по ХАСВАЛТ , а сега ти ми кажи къде я превъзхожда твоята по ЧЕРНО .
                        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Днес се скапа лебедката, и успях да премина едва половината трасе, но то си беше сериозно, и без лебедка не може да се излезе от някои места.
                          Нали имаше под ръка асистенция с лебедка.... със полумъртъв мотор и счупен преден мост....
                          Значи общо нашите два таралясника правиха около половин джип, но се справихме добре
                          На сърбела майката му е чесането.
                          Борислав Борисов Русе О885 О37815

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Убу де, тракторката, тракторката, та тракторката.
                            Защо и викат така? А не джиповката?
                            Ще дойде и това време-да пробвам как се държи тракторната шарка по труден терен. Засега съм доволен от представянето на кайманите, а и нямам излишни пари да експериментирам с гуми.

                            Остави гумите, кажи за моторите-витарския двулитров ще даяни ли на тежък крак и празна глава?
                            И трудно ли е куплирането към наличната кутия?

                            Борко-ако не беше твоята лебедка-намах излизане от онова дере. Благодаря ти.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                              Борко-ако не беше твоята лебедка-намах излизане от онова дере. Благодаря ти.
                              А аз ти благодаря, че ме спаси, като строших предния мост!
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Коле, 2.0 мотора на Витара ама редовия 4 цилиндров!!!
                                Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                                Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                                "Mud Angels" Stara Zagora

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X