Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    сега правя едно жило за километраж то е готово ама забравих апарата да снимам утре ще го направя и ще го монтирам за тест , ще го закача на километража и ще го завъртя с бормашина да видя дали не връща километри назад
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Странно решение са тия захвати... На ферозата са железни планки, захванати с болтове за кожуха. Ама кожуха е чугунен.
      Коле, мисли за преден мост, сещаш се какъв.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        Коле, мисли за преден мост, сещаш се какъв.
        Тц, мисля си за карета с кръстачки като на карданите. Но от селскостопански машини, има варианти с доста големи ъгли на работа.
        Не искам цял преден мост заради още единия кожух на диференциал който те спира в коловозите. независимото окачване поне дава голям клиренс. Недостатък са кекавите карета. А в случая с витарите-и системата не с два носача, а макферсън, но какво да правим...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Уф... То, ако не са каретата, тогава ще изпищи дифа... Все някъде трябва да има "бушон". Идеята е добра, ама помисли поне за кожух Калмини...
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Не подкрепям идеята за бушоните.Просто всичко трябва да се прави за да издържи на максималното натоварване на което би било подложено.Това с бушона е оправдание за кекави трансмисии.
            Друг е въпросът колко става теглото на сигурната нечуплива трансмисия... Върти ми се една цифра от 2500 кг... Патрол и Ге...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Не подкрепям идеята за бушоните.Просто всичко трябва да се прави за да издържи на максималното натоварване на което би било подложено.Това с бушона е оправдание за кекави трансмисии.
              Друг е въпросът колко става теглото на сигурната нечуплива трансмисия... Върти ми се една цифра от 2500 кг... Патрол и Ге...
              и аз съм ЗА руското автомобило строене ,тежко но сигурно
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Тц, точно за руското автомобилостроене се казва, че има бушони. Но да не навлизаме в темата, че Стефан ще ме псува...

                Патролските мостове са известни с неубиваемостта си, а на мерцедеса имайки предвид фабрично сложените блокажи се налага правилото, че всяка полуоска(полувал де...) трябва да устиска да изнесе целия джип сама. Оттам и теглото. Но са си здрави пущините.
                А задния мост на витарата също е корав. Поне докато някой не сложи 35-ци и не опровергае това мнение...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Помисли за този вариант

                  тази част от дифа е много слаба и понякога се чупи между лагерите и фланеца.
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Тази снимка на е окончателния вариант , оказа се, че разстоянието до картера е малко и конструкцията трябва да следва извивките на кожуха.
                    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Това с кошницата го знам, ама ми се вижда по-трудно за направа. Няма спор, че е по-добро, но съм замислил да направя като Тони от Сливен-заден диференциал заедно с кожуха му, и съответно преправен. Но има време докато се заема, и дотогава мисля, че ще изкарам само с обръч около лагерната част.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        ...заден диференциал заедно с кожуха му, и съответно преправен...
                        Един колега беше направил подобен на Нива:

                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...81#post1473581
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Коле,ето ти тема за размисъл http://www.youtube.com/watch?v=YnlOwlMZeOI&NR=1
                          http://www.youtube.com/watch?v=KZifOCH-s40&NR=1
                          http://vbox7.com/play:398e8b82

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            За какво му е тази хидравлична помпа ?
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Това не е ли хидромотор?
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                това може да замести предния диф , като го гледам ми прилича точно на карето и лагера на главината което се задвижва с хидро мотор ,по този начин може да получиш не желания а мечтания клиренс и то без диф, кото влезе в коловоза да запре като магаре на мост , но това е доста сложно като изпълнение по насока финанси
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X