Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Видях Цецо. Почти същото си го мисля и аз. Може би с малко по-дебела тръба.

    Тефчо разбрах те. И при мен всичко по купето е гнилоч, Та сериозно се замислям за смяна, та не знам какво да правя все още. Варианта със заварени лмаринени подложки и ползване на оригиналните тампони ми се струва добър.
    Да дойде до слагане на купето, тогава ще го мисля.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Честито пожелавам ти много безавариини киометри и много кал.

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        ...............Може би с малко по-дебела тръба...............
        Струва ми се че ще има място и за по дебела тръба поне при мен, а може и с плътен материал да го направиш.
        TG

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Днес приключих с укрепването на рамата. Освен страничните шини на боушите сложих и по една планка от вътрешната страна:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2180017 (Small).JPG
Прегледи:1
Размер:52.3 КБ
ID:5253767

          Укрепването на тръбата за А-рамото реших със слагането на допълнителна тръба която подпира ушите в които влизат тампоните на рамото:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2180020 (Small).JPG
Прегледи:1
Размер:39.9 КБ
ID:5253768

          Има и допълнителна тръба между захватите на преднитетампони на носачите:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2180022 (Small).JPG
Прегледи:1
Размер:47.4 КБ
ID:5253766

          Даже успях да грундирам днес:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0061.jpg
Прегледи:1
Размер:102.7 КБ
ID:5253769
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Ммм,красота.Стойките на амовете няма ли как да се укрепят от вътрешната страна на рамата?
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Кольо, аз като един лаик в оффроуда и конструкциите си задавам въпроса: след такова зверско укрепване при натоварване на отделни възли по машината и липсата на каквато и да е пластичност от тяхна страна, дали това няма да доведе до честа смяна на основни неща от окачването на автомобила, ако досега нещо се е разминавало и усуквало с по 2-3мм, то като гледам конструкцията в бъдеще няма да има такива шансове

              П.С. Евала за работата, която досега си хвърлил, мисля че след като завършиш проекта може да се изпрати един мейл на Сузуки-Япония и да възстановят производството, но в Бг, в частност-Шумен

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Така и така я правиш вечна, защо не я поцинкова? Един приятел беше прекарал почти всичко под цинка.

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                  Ммм,красота.Стойките на амовете няма ли как да се укрепят от вътрешната страна на рамата?
                  То в такъв случай да бях изрязал оригиналните стойки, и да сложа направо такива от 16 мм ламарина. Не, че сега са нещо по-различно...
                  Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                  Кольо, аз като един лаик в оффроуда и конструкциите си задавам въпроса: след такова зверско укрепване при натоварване на отделни възли по машината и липсата на каквато и да е пластичност от тяхна страна, дали това няма да доведе до честа смяна на основни неща от окачването на автомобила, ако досега нещо се е разминавало и усуквало с по 2-3мм, то като гледам конструкцията в бъдеще няма да има такива шансове

                  П.С. Евала за работата, която досега си хвърлил, мисля че след като завършиш проекта може да се изпрати един мейл на Сузуки-Япония и да възстановят производството, но в Бг, в частност-Шумен
                  Трифоне, знам, че тези конструкции са мислени да могат да се усукват при натоварване, и не са от Ст3кп, но от скромния ми опит с предната рама съм разбрал къде са слабите и места и се мъча да укрепя именно тях. А и ми се струва много по-нормално и здраво рамата да не може да поддава, и всичкото движение да се върши от окачването. На бъгито съм правил такава канструкция-яка и нееластична, и досега въпреки сериозната експлоатация не е имало никакъв проблем. Това на което се надявам е, че инжинерите в заводите се водят най-вече от ограничения за тегло и цена. Иначе за чий ще слагат много странно нагъната ламарина 2 мм за опора на амортисьора вместо да я направят от 6 мм права планка. Много по-тхнологично е, но тогава рамата ще тежи двойно и тройно, и цената ще е много над...
                  Аз я правя да издържа на моят начин на каране, и не жаля материалите, Всичко което съм сложил е от 5 мм ламарина с изключения на допълнителните тръби. Те са със стени 3 и 4 мм.
                  Дали да не си отворя тунинг фирма за производство на рами за витара

                  Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                  Така и така я правиш вечна, защо не я поцинкова? Един приятел беше прекарал почти всичко под цинка.
                  Цинка е добро нещо, но изобщо не съм се замислял за това. Едно заради парите, и друго заради невъзможността да стане бързо и близо до мен. Така или иначе рамата няма да изкара много време при мен, та не намирам и особен смисъл от поцинковане. Ако я карах като ежедневна кола в града-може би, но из калищата няма да изкара дълго време.
                  Иначе рамата е перфектна. Като току-що излязла от завода е. Изгнило има единствено на извитата тръба-сложил съм снимка, но то е оправено-изкърпено с 5 мм ламарина. И сега е може би най-здравата част от рамата.
                  След грунда и мацането с BODY999(в понеделник) ще имам най-здравата рама в България
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Недей с Боди 999,голям боклук е-след не много време изсъхва и пада на люспи.Епоксидния грунд на Новол е 40-тина лв.,ако я намажеш с него,ще е далеч по-добре.
                    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      За 999 чух,ч е е сравнително добър, та затова. Нямам опит с разните мазила за ламарини.

                      А и 40 лева са ми малко множко в момента за боя. А след като го каза грунд-след обикновения червен грунд няма ли да е проблем? Да не се сритат двата?

                      Преди година си правих планки за сваляне на диференциала. Само са грундирани с Русенски грунд. Ясно е, че тези планки са подложени на як бой от кал, клони, камъчета, и досега грунда не е мръднал. Надеждата ми е, че и в този случай грунда ще се държи добре. Още повече, че втрху пясъкоструената повърхност захваща много здраво. Дробинките в новата машина са доста едри и обработката е груба. Но пък как залепва грунда...
                      А и с другото покритие отгоре-ако издържи 2-3 години за мен е достатъчно.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Да не забравиш да я напълниш отвътре с парафин, добре запечатва, но май не е ефтин.
                        А за поцинковане още съжалявам защо не го направих навремето. Сега само обикалям броните след всяка разход с черен мат.
                        Ето кой ме запали ама вече е късно, че мацах с кит http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=47004&page=2 и тук http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=27512&page=5
                        Гледай и цъкай, страхотия е. Пък на живо...............
                        Последно редактирано от Лъчезар; 18-02-11, 21:56. Причина: добавяне на снимка

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Бе то всичко, което съм ползувал на Боди не се задържа особено добре на по-натоварените места, но сякаш 999 е по-добро от другите. На Шатъла мацахме 910, окапа за 2 месеца и то със съвсем малко офроуд. Витарника ми е с 930 (нямаше друго в него момент по магазините), все още държи, но нещо ми подсказва, че лятото ще мацам пак на места.
                          Все пак, самата технология на мацане също си има значение. Навсякъде е с грунд отдолу, после с една ръка силно разредено Боди, после още една или две ръце (според мястото) с по-гъсто. Естествено, че не е като двукомпонентните покрития, но то и цената му е различна.
                          На някои места, които не са пряко подложени на удари и дране (поне не често) съм оставил за пробата само Протекта на 2 слоя, засега държи, но за по-нататък ще видим.
                          Долния край на рамата и другите места, които често се "движат на шейна", естествено, нищо не ги спасява, след 2-3 разходки пак са си на чист метал ... но там така или иначе няма време да ръждяса

                          От друга страна, колко ще живее тая Витара? 2 години? 3? Ако ще и само на грунд да остане, за толкова пак няма да има време да изгние тотално, така, че горе-долу все тая.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Последното изречение е най-вярно.
                            И най-точно отговаря на това което се мъча да направя от витарата. Джипка за сериозни заигравки която няма да се жали. Без никакви претенции за лукс икрасота. Прагматизъм и здравина доколкото е възможно. Даже се замислям дали да се заигравам с боди-то. Ама ще си поигреая, накрая може да остане една здрава рама само.

                            Тефчо, на новата рама местата които вървят на шейна са опасани с 5 мм шина. Знам,ч е никакво покритие няма да остане там, но и не се тревожа. по е вероятно аз да съм изгнил по-напред отколкото 5 мм желязо.

                            Днес оголвам старата рама, остава само да смъкна двигателя с кутиите и да нарежа рамата за скрап. Ще запазя само частта с номера-за всеки случай.
                            И в понеделник би трябвало да започна качването на частите обратно.

                            Тампоните на носачите са заминали. Дайте идеи за добър и евтин вариант за смяната им. Някой знае ли цената на новите каква е?
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Коле добра работа си свършил.Това за долната част рамата е напълно вярно,с тази шина е като "истинска".Новите тампони започват от 15лв. но ще са и толкова тампони.
                              Бялото BUZUKI 1.6 8в
                              0899368772 ;) 0897229322

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Днес намацах рамата с боди 999. Няма да слагам снимки, че ме е срам. Понеже грунда е още пресен, а бодито е доста агресивно-стана така,ч е бодито разтваря грунда. И почти цялата рама е в оттенъци на розовото. Но стига толкова заигравки с рамата. Каквот е станало-това ще е.
                                Свалих диференциала, разглобих го, но всички около мен ми казват да не го заварявам. Едно заради управляемостта, друго заради износването на гумите.
                                Мисля си да гои блокирам временно, не със заварка, по друг начин за да мога да пробвам как ще се държи моста без разделянето на колелата, и ако не ми харесва да мога да си върна старото положение-с работещ диференциал. Имам още малко време да го мисля, и ще се пускам във филма.
                                Утре вечер трябва да започна със слаганмето на агрегатите към рамата.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X