Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    С цял мост отпред си е съвсем нормално.
    Витарата на Жоро Донев е с 33 на силвърстон, и си върви. Вярно, двигателя идва слаб понякога, но като знаеш как да я караш-си минава почти навсякъде.

    П.П. В Кърджали видях витара с оригинално окачване с 35 силвърстон.
    На въпроса ми колко карета е строшил-пича отговори-само едно. Ама бил автомат, та той го пазел...
    Не съм съвсем съгласен, ама...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      И моята хубавица да ви покажа:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11195268_828086557239644_1769551100_n.jpg
Прегледи:1
Размер:82.4 КБ
ID:5656479
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11185669_828086513906315_598478408_n.jpg
Прегледи:1
Размер:82.4 КБ
ID:5656480
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11124774_828086540572979_2137769589_n.jpg
Прегледи:1
Размер:96.4 КБ
ID:5656481

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Какъв размер са гумите? 205?
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          195 са, с по-големи ще я обуя в близките месеци.

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Добре че са колегите от форума та да дават съвети ,,,,, след поставяне на шнорхела витарата гаснеше на свободна при скорост над 25-30 и последва обиколка по наи- прочутите газаджии по Хасково и околността, едни искаха да сменят изпарителя, други мембраните а трети след като видяха че всичко по изпарителя е ново обвиниха свещи и кабели. Та хиляди благодарности на колегата Десислав Добрев за съвета. Днес пак обиколка по маистори едни се изказаха че идеята била само загуба на време итн други че нищо нямало да стане и да съм четял по малко в интернет , но както и да е .
            Всичко се получи ок , обороти вървеж и тъка нататък , само може да има малко настроика относно разхода , ето и снимки и дано да бъда полезен за колегите които ще слагат шнорхел. Главата му може да е обърната накъдето си искаш.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Ммм от доста време все се каня да си обуя новите(стари) гуменки но еййй го от днес вече е факт Натиснете снимката за да я уголемите

Име:v2.jpg
Прегледи:1
Размер:104.6 КБ
ID:5660719Натиснете снимката за да я уголемите

Име:v4.jpg
Прегледи:1
Размер:125.7 КБ
ID:5660720Натиснете снимката за да я уголемите

Име:v5.jpg
Прегледи:1
Размер:137.1 КБ
ID:5660722Натиснете снимката за да я уголемите

Име:v6.jpg
Прегледи:1
Размер:121.5 КБ
ID:5660723
              Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
              КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Браво, ама май си обул резервните гуменяци. Джантите изглеждат перфектно. Надписите са супер.
                0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Мерси Ванка каквото има в сервиза Утре ще ги пробвам как са.... че от бая време не съм и чупил кокалите.А сега Ктм-а в бокса.
                  Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
                  КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Какъв размер са гуменките? и ако не е тайна от къде се сдоби с тях?[
                    QUOTE=Русанов;2763838]Ммм от доста време все се каня да си обуя новите(стари) гуменки но еййй го от днес вече е факт Натиснете снимката за да я уголемите

Име:v2.jpg
Прегледи:1
Размер:104.6 КБ
ID:5660719Натиснете снимката за да я уголемите

Име:v4.jpg
Прегледи:1
Размер:125.7 КБ
ID:5660720Натиснете снимката за да я уголемите

Име:v5.jpg
Прегледи:1
Размер:137.1 КБ
ID:5660722Натиснете снимката за да я уголемите

Име:v6.jpg
Прегледи:1
Размер:121.5 КБ
ID:5660723[/QUOTE]
                    SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
                    Nissan Patrol Y60

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Гумите са 205Р16 така наречените бутонки(таралежки) купих ги от колега от форума като цяло както казва Ванката може и да се разделя с "резервните" и да сложа други.До сега не бях карал Бутонка гума на витара а съм слагал какви ли не таркала в размер все до 29'' или 30'' но тези май май най ми допадат дори и с тракторки съм я мъчил но за нашите каменисти и кални терени не вършат добра работа.Поздрави.
                      Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
                      КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Тракторката за камък не е толкова добра, ама защо не ти е харесала в калта? Тя именно на такъв терен работи най-добре-мека земя, в която редките грайфери се врязват, и движат машината.

                        Бутонките също вървят много добре в калта, но искат по-мощен мотор. Да ги развърти, и тогава грабят яко.
                        Докато тракторката си върви почти само на обороти.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Дълга и широка тема за поведението на едната гума спрямо другата... Като цяло на нашите гори бутонка или МТ117 ексрийм това е гумата.За кал и само кал Тракторката е 1ва... Но за Камъни,Кал<кал И камъни> Бутонка..... И да за мотора съм съгласен трябва си мотор и особенно с тези карета малко по специфично подаване на газ... Казвам моето мнение съобразено с терена по който караме.Поздрави.
                          Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
                          КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от Русанов Преглед на мнение
                            Дълга и широка тема за поведението на едната гума спрямо другата... Като цяло на нашите гори бутонка или МТ117 ексрийм това е гумата.За кал и само кал Тракторката е 1ва... Но за Камъни,Кал<кал И камъни> Бутонка..... И да за мотора съм съгласен трябва си мотор и особенно с тези карета малко по специфично подаване на газ... Казвам моето мнение съобразено с терена по който караме.Поздрави.
                            Дай снимки с гумите да я видим бре пишлигар И кажи колко са високи...тей като гледам 73-74см?
                            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Ако решиш да се разделяш с "таралежки-те" драсни някой ред


                              Първоначално публикуван от Русанов Преглед на мнение
                              Гумите са 205Р16 така наречените бутонки(таралежки) купих ги от колега от форума като цяло както казва Ванката може и да се разделя с "резервните" и да сложа други.До сега не бях карал Бутонка гума на витара а съм слагал какви ли не таркала в размер все до 29'' или 30'' но тези май май най ми допадат дори и с тракторки съм я мъчил но за нашите каменисти и кални терени не вършат добра работа.Поздрави.
                              SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
                              Nissan Patrol Y60

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Днес , след поредното ходене по нивите , бавно каране , тук-там локви - чувам си вентилатора от време на време - нормално.
                                Излизам на "асфалта" , чакам да падне температурата - нанайси. Спирам под една сянка и се фанах за главата . На радиатора половината треволяци и класчета и осилеци и кво ли не щеш от къде съм минал от всичко по много има . Играх си 20 мин да я чистя . То тоя отвор под номера - като на прахосмукачка .
                                И взех че сътворих ей тва чудо за един час в гаража. Мобилно и ще се поставя(за около 20 сек) само когато трябва .
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-06-26 20.06.51.jpg
Прегледи:1
Размер:106.0 КБ
ID:5668983
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-06-26 20.07.22.jpg
Прегледи:1
Размер:120.9 КБ
ID:5668984
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-06-26 20.09.15.jpg
Прегледи:1
Размер:133.7 КБ
ID:5668985
                                А материала е някакво сито нагънато за здравина .
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-06-26 20.09.33.jpg
Прегледи:1
Размер:198.6 КБ
ID:5668987
                                Някой друг решавал ли е такъв проблем , имам впредвид по-интелигентно направено - моето е временно решение .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X