Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Смених 2 тампона заради които джипката ходеше наляв-надясно при подаване/връщане на газ. Единят беше преден тампон на заден носач, а дргият - тампона на паразитният хебел.

    Тоя на паразитният хебел за 2ри път го сменям в рамките на година и имам един въпрос по него. Вътрешната му втулка е с диаметър 18.5мм, а се нанизва на ос със диаметър 18мм. И разбира се - леко похлопва от тая работа. Проблеми с управелнието нямам - след смяната на тоя тампон нещата станаха много добре. Ама нормално ли е да има 0.5мм разлика между втулката и оста?

    Вторият ми въпрос е свързан с разстоянието между ушите за носачите от пред. При мен го меря 37см от двата края (между предното и задното ухо). Имам съмнения за криви уши или рама. При смяната на тампоните на предните носачи преди няколко месеца имаше проблем - не влизаха носачите с правилно монтирани тампони. Като се обърне предният тампон на обратно - влизаха като у тях си. И така си останаха. Та се чудя дали ми е крива рамата или нещо друго е сбъркано при монтажа.

    И третият ми въпрос е относно свободният ход на задният кардан при вдигната ръчна. Мерих го и е около 10-11 градуса. Т'ва много ли е, нормално ли е? Защото съм чувал някакви работи, че трябвало да е под не-знам-си-колко милиметра, ама никой не казва къде трябва да са тия милиметри . Щото тоя кардан на различните места е с различен диаметър ...

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Това за хебела не те бърка, като го стегнеш този луфт не играе роля. Ти хлабав ли го оставяш ?
      Моя го направих с лагери и за момента съм много доволен от резултата.
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Стегнат е . Както писах - нямам забележки към управлението, но е факт, че има някакъв луфт там, а ми се струва, че не е редно.

        Сподели за преработването на лагери - какви подобрения в управлението донесе това?

        Аз обмислях вариант за самоделен тампон от онова по-твърдото от полеуретан (не се сещам за името точно, но май полиамид беше). Дето да е с каналчета за грес и да се е с нещо от сорта на 17.8мм вътрешен диаметър. Даже свалих размерите на хебела, ама след тая коренна промяна в управлението не виждам много смисъл от тоя тунинг. Ще го мисля пак ако тампона се предаде скоро...

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Пробвах с полиамид, след време втулката беше ръждясала и запекла в полиамида, гайката се беше разхлабила и се вътеше цялото спрямо оста, съответно скърцаше .
          Има един размер лагери, които са много тънки и пасват на външния диаметър, иска малко престъргване на вътрешната втулка, но понеже са доста тънки и нежни слагам четири вместо два . Резултата е по-лек волан и по директен, почти като на лека кола .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
            Стегнат е . Както писах - нямам забележки към управлението, но е факт, че има някакъв луфт там, а ми се струва, че не е редно.

            Сподели за преработването на лагери - какви подобрения в управлението донесе това?

            Аз обмислях вариант за самоделен тампон от онова по-твърдото от полеуретан (не се сещам за името точно, но май полиамид беше). Дето да е с каналчета за грес и да се е с нещо от сорта на 17.8мм вътрешен диаметър. Даже свалих размерите на хебела, ама след тая коренна промяна в управлението не виждам много смисъл от тоя тунинг. Ще го мисля пак ако тампона се предаде скоро...
            Не се занимавай с лагери и др. заместители на гумената втулка!
            Има една метална в която влиза гумената, избий я (металната), направи си нова с по-малък вътрешен диамеър.
            Направи втулката спрямо това колко се е износила гумуната в двата края.(напр.с 0,5мм, при мен мисля, че беше толкова)
            Вкарването на гумената става малко трудно, но малко като и жулнеш стъпенката и с по голяма фаска на металната + намазване с грес/масло + преса/менгеме, става.
            Така ще изкара повече от купето!
            на сушата и град помага

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              И аз да се похваля с моята витара.Направихме и лифт, и и сложихме нови гуми,остава боди лифт,генерация,бронии,смяна на консумативи на двигатела,чудя се за спортен филтар,и други джанти изнесени нарпаво след боди лифта.Поздрави
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150101_104509.jpg
Прегледи:3
Размер:72.8 КБ
ID:5633859
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150101_104453.jpg
Прегледи:4
Размер:112.6 КБ
ID:5633860
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150101_162614.jpg
Прегледи:2
Размер:107.2 КБ
ID:5633861
              Чакам да се загрее времето и почвам ремонтите..
              Витара не e просто кола,тя е една мечта !

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Да се похваля и аз...
                След снегорина се оказа,че фаровете светят в снегорина и вечерта неможе да се кара и решихме да сложиме халогени,още не са завършени,но надявам се да тази седмица да я довърша и ще кача снимки с снегорина и боядисания багажник с халогените.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150111_170718.jpg
Прегледи:2
Размер:140.4 КБ
ID:5634319Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150111_170725.jpg
Прегледи:1
Размер:77.6 КБ
ID:5634320
                Последно редактирано от Mihael Garnev; 12-01-15, 10:56.
                SUZUKI VITARA 1.6 16V COOPER DISCOVERER STT 31X10.5X15

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  А смени ли алтернатора ?
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    още не съм го сменил,но се консултрах с Ванката и решихме,че за момента няма смисъл да го сменям.
                    Последно редактирано от Mihael Garnev; 14-01-15, 11:04.
                    SUZUKI VITARA 1.6 16V COOPER DISCOVERER STT 31X10.5X15

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Някой има ли представа колко тежи голо купе на къса Витара? Може и ориентировъчно

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Ориентировъчно без врати 3-ма души го качихме на камионче без много зор.
                        http://vbox7.com/play:398e8b82

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                          Ориентировъчно без врати 3-ма души го качихме на камионче без много зор.
                          Благодаря. Това ми беше достатъчно

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0174.jpg
Прегледи:1
Размер:98.7 КБ
ID:5637484
                            Suzuki grand vitara 2.0 (12
                            Ta седя си аз в гаража и един колега ми звъни ела до нас тук един разсецва джипки цял квартал сайр гледа, отивам едно аудиА4 куатро 2.8 закачил се с на колега асвалтовото джими то леко горкото и го влачи преди него още 1 къса витара и гранд витара дълга но автомат
                            но все на колеги асвалтовите превози (гранда ще го дръпне но ги страх за автомата).От долу сняг аз с кални огледахме се дългия гранд с хубави зимни гуми криковете сменяме гумите слагам зимните викам лек съм на задната седалка тримата потърпевши колеги все над 80кг. въжето обираме луфта 1-ва и газ скъсахме го стандартно въже за коли вади се оф-колана,пак 1-ва бавна газ витарата от зад цялата се люля над 250кг. се друсат и всеки вика не спирай до светофара (100-тина метра) е след първите 5-6метра си викам тоз е готов резка 2-ра и тряз хубав претискател беше...
                            Поука не пипай съединителя при такива мероприятия,еее седнахме доволни за поливка на новия де
                            Та това направих по моята витара

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Хи хи, поне не се оплакваш, а го приемаш с чувство за хумор.
                              Така е то-като издевателстваме над машините-ще си носим последствията.

                              Ама ме кефи дето си му натрил носа на онзи гъзар.
                              Ама намерили той с какво да се дърпа... Що не се е вързал за някое терано4,2 или гега 5,5...
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Гаранция че от резкото му отпускане гъмна ама нали да не губим енерция маресна
                                luk беше нещо издишат не им понаса резък удар при 6000 оборота

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X