за района на ботевград го намерих в магазин логос с тази разлика че не е самозалепващо цената на 10мм е 11лв/м а на 6мм е 9лв/м името му е неупрен за хидро и влаго изолация лепи се с лепило хелметекс
дано сам помогнал
за района на ботевград го намерих в магазин логос с тази разлика че не е самозалепващо цената на 10мм е 11лв/м а на 6мм е 9лв/м името му е неупрен за хидро и влаго изолация лепи се с лепило хелметекс
дано сам помогнал
Весо,точно до "бокса" на Митьо правят клима - инсталации и отдавна съм го питал, но май материяла, с който работят не е най добрия и поема влага!
Другото място, е което ти показах с/у хладилния завод - материяла е руски, много видове - все ще си харесаме нещо.
Благодаря за напътствията. Ще ги проверя и ще споделя.
Днес започнах с поставянето на електрически стъкла, като при мен ситуацията е по-различна тъй като конзолата ще е само една и ще в импровизираният ми подлакътник. За целта преди време закупих от колега комплект машинки с бутоните и инсталацията, като единият бутон се оказа малко прецакан. Започнах с инсталирането като преди това ги пробвах на място с поставяне в буксите от съществуващата ел. инсталация на автомобила, оказа се че дясната машинка не работи, заради бутона, не връща напрежение по тези кабели по които трябва, след 2 часа мотаене го оправих и ги вързах директно като елиминирах малкият бутон, днес завърших само шофьорската врата, като дупката която зейна ще я затворя с подходяща капачкаОчаквайте продължение
Днес си свалих хъбовете /автоматични/,разглобих ги на съставните им части,няма да ви описвам каква водомаслена емулсия бе вътре,че даже и ръждичка на места.След дълго почистване ги зглобих, гресирах добре с графитна грес и съм готов за монтаж.
Да се включа пак аз, след като подлакътника в частта си като барче не издържа тестовете преминах към план Б. След леки преработки и подготвителен процес достигнах до следният резултат-изрязах джобчето, което така или иначе нямаше капак, оттам ще мине подлакътника, поставих си и USB портове, които ще покажа ка ще свържа по-късно, да си зареждам телефоните и конзолата за ел. стъклата си намери мястотоКрайният резултат е видим, следва поставяне на колата, но ще стане по-късно, че имам малко да разглобявам салона
гресирах добре с графитна грес и съм готов за монтаж.
Какво означава "добре"?
Щото ако си ги натъпкал с грес-очаквай в скоро време проблеми.
Хъбовете се гресират тънко, колкото да са мазни, многото грес им пречи. Ако още не си ги монтирал-отваряй наново, мий с бензин или нафта, и наново гресирай, този път малко.
И не с графитна грес, за хъбовете се ползва обикновена, по-мека. Виж, ако си намериш отнякъде водоустойчива грес-това е много голяма благинка за джиповете. Ама май цената е солена...
Да се включа пак аз, след като подлакътника в частта си като барче не издържа тестовете преминах към план Б. След леки преработки и подготвителен процес достигнах до следният резултат-изрязах джобчето, което така или иначе нямаше капак, оттам ще мине подлакътника, поставих си и USB портове, които ще покажа ка ще свържа по-късно, да си зареждам телефоните и конзолата за ел. стъклата си намери мястотоКрайният резултат е видим, следва поставяне на колата, но ще стане по-късно, че имам малко да разглобявам салона
Забележка-двете различни болчета на портовете загрозяват тертипа
Какво означава "добре"?
Щото ако си ги натъпкал с грес-очаквай в скоро време проблеми.
Хъбовете се гресират тънко, колкото да са мазни, многото грес им пречи. Ако още не си ги монтирал-отваряй наново, мий с бензин или нафта, и наново гресирай, този път малко.
И не с графитна грес, за хъбовете се ползва обикновена, по-мека. Виж, ако си намериш отнякъде водоустойчива грес-това е много голяма благинка за джиповете. Ама май цената е солена...
Хъбовете ги купих преди 10 дни и ги монтирах за да ги пробвам, работеха безупречно. Реших да ги почистя,като ги разглобих вътре пълни с графитна грес, затова им сложих пак графитна на 'UNIL' Белгия, по-тънка е дори от тази за каретата.Иначе и аз доста четох във форума по тези въпроси за смазването на хъбове и повечето учасници препоръчват да не се смазва обилно с грес, но факт е че работеха.Не съм ги натъпкал,надявам се да работят пак
Хъбовете ги купих преди 10 дни и ги монтирах за да ги пробвам, работеха безупречно. Реших да ги почистя,като ги разглобих вътре пълни с графитна грес, затова им сложих пак графитна на 'UNIL' Белгия, по-тънка е дори от тази за каретата.Иначе и аз доста четох във форума по тези въпроси за смазването на хъбове и повечето учасници препоръчват да не се смазва обилно с грес, но факт е че работеха.Не съм ги натъпкал,надявам се да работят пак
kara7 откъде и колко ги купи ръчните хъбове,че и аз си търся за витарката. Ако знаеш някъде да продават втора ръка цъкни.Поздрави!
Какво означава "добре"?
Щото ако си ги натъпкал с грес-очаквай в скоро време проблеми.
Хъбовете се гресират тънко, колкото да са мазни, многото грес им пречи. Ако още не си ги монтирал-отваряй наново, мий с бензин или нафта, и наново гресирай, този път малко.
И не с графитна грес, за хъбовете се ползва обикновена, по-мека. Виж, ако си намериш отнякъде водоустойчива грес-това е много голяма благинка за джиповете. Ама май цената е солена...
Моите са ръчни,разглобих ги,почистих с керосин и ги смазах с тънко оръжейно масло.Това ми беше под ръка просто.Дали ще свърши работа?Преди се налагаше да ги завъртам с клещите.Сега се въртят много мазно,има едно леееко усилие малко преди да отиде на FREE.Предполагам когато се освобождава зацепването.Нормално ли е?
Моите са ръчни,разглобих ги,почистих с керосин и ги смазах с тънко оръжейно масло.Това ми беше под ръка просто.Дали ще свърши работа?Преди се налагаше да ги завъртам с клещите.Сега се въртят много мазно,има едно леееко усилие малко преди да отиде на FREE.Предполагам когато се освобождава зацепването.Нормално ли е?
Ми де да знам дали е нормално...
Моите не запъват никъде, или поне не съм усетил такова запъване. Това след почистване и гресиране. Преди това и аз ги завъртах с клещите. Щом се въртят приятно-карай и да не ти пука.
Коментар