Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моето Сузуки Джимни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от MMB Преглед на мнение
    О да, Самурая страда от същия проблем какъвто и Джимни - бавните не са бавни. Особено с голямата обиколка на тези 33ки, теоретичните изчисления показват, че на "бавните" на 6к оборота на 5та, джипа ще вдига над 100км/ч. Затова веднага поръчахме и за него нужните зъбчатки, така че сега е със съотношения 4.9:1 - кит на Trail Gear.
    За патрола се появи добър купувач, а на въпроса защо самурай - както той каза "Сузукито си се провира с лекота навсякъде, не е като патрола да го мъчиш да се усучи, а той да не иска" Доволен е. (

    Днес правихме drag race и имахме убедителен победител в категорията най бавните бавни



    П.С. и за мен сложиха някои неща в същия кашон доставка от Англия - очаквайте повече в следващите постове
    Единственото предимство на Самурая пред Патрола са малките габарити.Няма надеждност и здравина.Собственика слиза да го оглежда за щети след всяка по-голяма дупка.Всеки момент очаква да се счупи полуоска,карданче,някоя щангичка....затова се кара на близки разстояния и кратки разходки.Возията е ужас...друса като каруца.
    NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
    ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

    Коментар


    • Сигурно затова по траялите е пълно със самурайчета. А патроли не се срещат много-много.

      Най-голямото предимство на самурая е малкото тегло. Размерите понякога даже са минус.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Сигурно затова по траялите е пълно със самурайчета. А патроли не се срещат много-много.

        Най-голямото предимство на самурая е малкото тегло. Размерите понякога даже са минус.
        На траяла имат възможност да се ремонтират след всяка зона,да не говорим че си носят ремарке с резервни части.
        Защо ли не виждам Самураи по тридневните трофита ?
        NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
        ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

        Коментар


        • Аз в спор срещу патролите с адаша не влизам

          А по въпроса с цените - знаете, че аз пазаря от Jimnybits (и съответно и хората около мен, затова казах в същия кашон че е имало и за самураи и за джимни по нещо ) може да разгледате конкретни цени на китовете за раздатки там и каквото друго ви интересува.

          Даже ако си харесате нещо ми пишете на лично, може да поделим разходите по някоя следваща доставката

          Самурая е с по-малки ходове наистина на снимката, но защото е със стабилизиащата щанга (аз съм без нея)
          Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
          Георги Кандиларов 0889/705-106

          Коментар


          • Първоначално публикуван от GEORGI Y60 Преглед на мнение

            На траяла имат възможност да се ремонтират след всяка зона,да не говорим че си носят ремарке с резервни части.
            Защо ли не виждам Самураи по тридневните трофита ?
            Да не си бил на траял-да говориш така... Колко пъти ще се ремонтира след всяка зона? Колко полуоски, карета, кардани и други части си носи състезател? По една-две бройки, и като свършат-дотам. А зоните са 9...
            А и на трофитата си има самураи, макар и да са по-малко. Просто на трофито има и скорост, а там патролите( и другите по-тежки) са си по-добри, спор няма. Но траяла си е доста по-тежка дисциплина от трофито, колкото и тежко да е то.
            Има го и фактора "пари". Трофито е по-финансоемко от траяла, а патрола е по-скъпия джип. По траялите масово ходим цървулите. На трофитата-не чак толкова цървулести, а на ралитата-чак би ги било срам да застанат на старта с витара или самурайче.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • Първоначално публикуван от GEORGI Y60 Преглед на мнение

              Единственото предимство на Самурая пред Патрола са малките габарити.Няма надеждност и здравина.Собственика слиза да го оглежда за щети след всяка по-голяма дупка.Всеки момент очаква да се счупи полуоска,карданче,някоя щангичка....затова се кара на близки разстояния и кратки разходки.Возията е ужас...друса като каруца.
              Колко тънкообидни сте "Патроладжийте" , не разбирате от шеги.
              Suzuki Samurai SJ80
              Suzuki Samurai SJ80
              Toyota LC 70

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Ааа, ровърджиите са най-тънкообидните. На един събор в Приморско се надуваха, надуваха, и като дойде един дифендър да чисти Еко Той, и им пуснаха песента "Говновоз" млъкнаха

            • Страхотни снимки! (Джимнито си е страхотно по подразбиране ).
              Поздравления!
              Suzuki Jimny, 1.3, 2009

              Коментар


              • Тази неделя правих тест на джимнито което купих преди десетина дни, на тежък терен на който с другия ми дватонен джип малко трудно го изкачвам, с джимни го покатерих много по лесно, обурудвано е с гуми 215/75/15, направо ме изненада .

                Коментар


                • О да, чиста физика и геометрия ... габарити, тегло, ъгли ... Джимнито и в заводски, стоков вид си е от най-проходимите джипове Честито за покупката а какъв ти е другия двутонен джип?
                  Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                  Георги Кандиларов 0889/705-106

                  Коментар


                  • Благодаря, другият е кайрон, много здрава изпробвана корейска машина, а това за джимни което е написал един колега че са трошливи и не стават за съзтезания, вярно ли е

                    Коментар


                    • MMB
                      MMB коментира
                      Редактиране на коментар
                      не повдигай темата това са вечните дискусии или по скоро спорове: кой джип е по-по-най... Както се досещаш - консесус няма

                    • genadi.tsvetkov
                      genadi.tsvetkov коментира
                      Редактиране на коментар
                      Стават,как да не стават,гърците бягат много с тях,а най-стават с Патрулски мостове и с БМВ мотор.

                  • Нищо няма да повдигам, машинката просто ми напълни сърцето, все едно караш малък танк

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Mario321 Преглед на мнение
                      Нищо няма да повдигам, машинката просто ми напълни сърцето, все едно караш малък танк
                      Друго си е да се вдигне и да се сложи истинска гума.
                      Прикачени файлове
                      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                      Ford Fiesta 1.4 Tdci

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение

                        Друго си е да се вдигне и да се сложи истинска гума.

                        Аз съм искал да напиша на колегата за темата кой е по по най че няма да я повдигам, иначе джимнито ще го вдигна

                        Коментар


                        • Поздравления за страхотния проект! Аз също подготвям едно Джимни и се чудя защо след толкова поръчки от jimnybits все още липсва блокаж на задния диференциал? Мисля, че блокажът е едно от първите неща, които трябва да се поставят в един такъв проект. Какво мислите за този-https://www.jimnybits.com/jimny/drivetrain/jimny-nitro-lunch-box-lockright-differentiallocker.html
                          Бял поръчал блокаж на Иж техно, но отказаха да ми го доставят от Русия, затова се ориентирах към този на Нитро. Изглеждат идентични.

                          Коментар


                          • Благодаря
                            Прав си за задния блокаж. Това е магическото копче, което би подобрило драстично проходимостта! И други хора ми се карат, че го бавя, а аз все се каня... Истината е, че просто са повечко пари накуп и все успявам да ги изхарча за други по-дребни доработки, но на пролет вече ще му дойде реда.
                            И като казах копче - смятам, че е по-добър вариант въздушния блокаж, отколкото автоматичните, защото искам да имам контрол над това кога е заключен диференциала и кога не. Също трябва да се има предвид, че автоматичните не са толкова здрави. Предимството, разбира се, е цената.
                            В тази тема може да се прочете повече: https://www.independentoffroading.co...each-type.137/
                            Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                            Георги Кандиларов 0889/705-106

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X