Най-вероятно не е изненада за никой, но катализатора за няколко разходки се напълни с боклуци, керамиката се натроши и започна да се дави и трака. Излишни пари за смяна на катализатори на всеки 2 месеца нямам, а и едва ли 1.3 литровия бензинов двигател ще замърси много природата при наличие на здраво гърне, така че решението е ясно.
Режем катализатора...
а на негово място заваряваме права тръба...
Използвам случая, че съм на подемник, за да снимам, посъветвам някой тръгнал по моите стъпки и обърна внимание, че 4 инча лифт на окачването е максималното, което джимнито понася без по-сериозни модификации.
Ето например на предния кардан му остават буквално 1 - 2 милиметра преди да започне да стърже и опира в шасито. Това трябва да се има предвид и когато се изработва новия захват на кутията, малка неточност и ще опре веднага
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Малко да раздвижим темата, че стана много техническа и суха.
Ето малко кадри от последните приключения с моето Джимни:
1. Паша дере
2. Кара дере
3. и крепостта над Разделна.
малко в мащаб да покажем нещата за сравнение
Още стана ясно, че с гуми изтъркани на 90% няма да стане работата, защото без грайфер не може да се излезе от коловоза, а той става само по дълбок.... ще се спестяват левчета за гуми още по-спешно (отколкото до сега)
А да.. и не харесваме клони
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Без да искам на какво се натъкнах в "Туба" https://www.youtube.com/watch?v=doctJHvcQJg
Гумите наистина изглеждат зле.
Машинката е супер, продължавай ъпгрейдите в същия дух.
Поздрави !
Suzuki Samurai SJ80
Suzuki Samurai SJ80
Toyota LC 70
Всъщност вече е започнало. В края на клипа се вижда усвояването на стария принцип-"Ако не става с много газ-става с всичката газ." То си има и продължение, ама малко по малко и до там...
А после-сваляне почти всички неща които са накичени по джимнито.
Ама всичко с времето си. И опита си.
Ееее разконспирирахте ме Този клип вече 7000 гледания събра - с повече газ си е по-зрелищно хахах
Аз нарочно още нищо не съм писал и показвал в темата по повод гуми и джанти, защото събираме левчета за нови Аз съм си благодарен, че все пак имаше кой да ми услужи с тези гуми, иначе щях да си карам с малките стокови и да прилича на лагерна количка Джимнито
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Явно и в Гърция са фенове на Силвърстона (при нас май това е най-популярната гума)
Но не е за мен таква 100% офроуд гума... прекалено агресивна и не става за каране по асфалт, а аз искам да мога на собствен ход да стигна до някоя от нашите планини например, без пристигайки да се окаже, че съм изпилил половината грайфер. вероятно стандартна кална гума ще търся (80 към 20%), с която да сменя тези временни галоши.
Гледам че собственика на бялото джимни от клипчето доста кардинало е решил въпроса с неприятните кухини, които се появяват след премахване на предните подкалници... но далеч не е естетично. Друг вариант трябва да се търси.
Аз да докладвам още какви манипулациисе вършат по джипката.
Малко пастиране на фаровете, че да му се видят очите на Джимни (имаше нужда)
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Всички Джимнита са хубави, стига да са сини
Хубаво е, но защо така ниско стой предната му броня? С боди лифт ли е? (май да, като гледам снимката в профил се вижда през него)
Но сините брони ми харесаха определено... че и лед стопове има, браво
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Коментар