Сектора е от Патрул у 60 помпата е от Опел Вектра заедно със оригиналната си стойка . Комбинацията от двете работи отлично никога до сега не съм имал толкова хубав волан на този джип . Искам да смъкна механичната лебедка и резервоара малко по ниско и го пращам в бояджииното за разкрасяване и окончателен финиш .
Днес преработих оригиналните Нисански хъбове в ръчни пак имат два режима заключен и вместо да е автоматичен вече е изключен . Възнамерявам да карам по асвалт с изключени хъбове и заключен междуосев диференциал . Това заради предния автоматичен разблокировач .Има много гадно поведение по асвамт и фул тайм при подаване или отнемане на газ дърпа силно, ту в ляво ту в дясно накъдето му скимне . А най голямия кеф е че пак мога да си дрифтя по завоите само на задно .
Това заради предния автоматичен разблокировач .Има много гадно поведение по асвамт и фул тайм при подаване или отнемане на газ дърпа силно, ту в ляво ту в дясно накъдето му скимне .
Ха, и при мен се появи този ефект, даже го обсъждахме в темата за Франко. Явно си е обща болест при тези блокажи.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Нее Цедесовата нещо лабава ми се види освен това екзотика . От Цедес Г е само фланеца за кардана и кардана от кома до лебедката . Лебедката е от Виетнамка е 22 - 1 олекотих я колкото е възможно и направих нов барабан хем по голем хем по лек от оригинала на 1ви ред един оборот въже е 45 см. а на последния 1 метър ще събере между 80 и 110 метра стоманено въже 10 мм. С големия диаметър барабан ще компенсирам ниската скорост на редуктора . Когато ми е нужна мощна лебедка ще работя с късо въже . Когато е нужна бърза ще се ползва дълго въже което да напълни целия барабан или ще слагам пълнеж .
Когато ми е нужна мощна лебедка ще работя с късо въже . Когато е нужна бърза ще се ползва дълго въже което да напълни целия барабан или ще слагам пълнеж .
Страниците са по 320 мм. това е маскимума който може да побере оригинално предвидения монтаж , двата винкела между редуктора и другата упора на барабана . Да наистина остава доста тежка за мойта конципция 60 - 65 кила очаквам от нея . Това е цената за гарантирано здрава лебедка .
Правя и една бърза диференциална с 4.1 - 1 с малък барабан и хидравлична дискова спирачка без дисконектор . Накрая ще правя конкурс и ще монтирам една от трите които съм пригогвил другите ще продам . Диференциалната ще е двускоростна .
Притеснява ме само оригиналната полуоска какво ли усилие ще удържи преди да се скъса . Дали ще е достатъчно здрава при този малък диаметър на барабана макс 220 мм. Някои има ли информация Малаизииците как правят техните . Всякакъв опит и инфо по темата ще ми е от полза .
Притеснява ме само оригиналната полуоска какво ли усилие ще удържи преди да се скъса . Дали ще е достатъчно здрава при този малък диаметър на барабана макс 220 мм. Някои има ли информация Малаизииците как правят техните . Всякакъв опит и инфо по темата ще ми е от полза .
Ами по малкото снимки в нета или си произвеждат вал който да влиза според мен в шлица на планетата (изрично пишеше че е къстъм вал) или според мен ползват полуоската. Аз затова се спрях на диф от заден мост с доста дебела полуоска.
Коментар