От: Уазов преден мост на Витара
Тони, надявам се, че хебела на кормилната кутия е само прихванат за проба. Така с повърхностна заварка ще се скъса при по-сериозно усилие, а това е последното което искаме да ни се случва... Трябва двете части да се изтънят до нула(да им се направи фаска от двете страни), да се остави 2 мм междина за да се получи проваряване, заварка от едната страна, изпиляване от другата, заварка и от там, и после пълнеж последователно от дете страни за да не се изметне. Всичко се заварява с базичен електрод. Добре е после да се зарови в пясък и да изстине бавно, още по-добре в нагрята пещ и да изстине заедно с нея. На моята витара не съм отгрявал, защото не можах да избия хебела, а цялата кутия в пещ не е добра идея.
Ако нямаш читав заварчик подръка-свиркай, ще намерим начин да го заварим.
Тони, надявам се, че хебела на кормилната кутия е само прихванат за проба. Така с повърхностна заварка ще се скъса при по-сериозно усилие, а това е последното което искаме да ни се случва... Трябва двете части да се изтънят до нула(да им се направи фаска от двете страни), да се остави 2 мм междина за да се получи проваряване, заварка от едната страна, изпиляване от другата, заварка и от там, и после пълнеж последователно от дете страни за да не се изметне. Всичко се заварява с базичен електрод. Добре е после да се зарови в пясък и да изстине бавно, още по-добре в нагрята пещ и да изстине заедно с нея. На моята витара не съм отгрявал, защото не можах да избия хебела, а цялата кутия в пещ не е добра идея.
Ако нямаш читав заварчик подръка-свиркай, ще намерим начин да го заварим.

Коментар