Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уазов преден мост на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Уазов преден мост на Витара

    Направи ги така че шенкелните тела да сочат назад максимално колкото е възможно преди кормилната щанга да ти опре в панхарда.
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • #47
      От: Уазов преден мост на Витара

      Колеги,наистина се оказва ,че едната сфера ми е с един кастър, а другата -с друг !Това при фабричните отвори на сферите.Възможно ли е това или аз бъркам нещо?Като се замисля ,сменях единият ръкав /дългия / на моста и от там може да става разминаването.Който е в час да помага
      Някой знае ли от какъв материал са сферите със сигурност и може ли да се заваря по тях?
      Последно редактирано от antiroad; 31-10-12, 16:55.
      0887/400121 Антон Донев

      Коментар


      • #48
        От: Уазов преден мост на Витара

        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

        Коментар


        • #49
          От: Уазов преден мост на Витара

          Питах в уазовия раздел и колегите казаха ,че на някои модели са с различен кастор ,незнайно защо,тъй ,че проблемът не е при мен! Ето как ги направих,не успях да снимам с монтирани сфери,че стана тъмно.
          Кастърът ми е на 8 градуса,мисля ,че е достатъчен,освен това корм.щанга ще ми дойде на по -удобно положение.
          Прикачени файлове
          0887/400121 Антон Донев

          Коментар


          • #50
            От: Уазов преден мост на Витара

            Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
            Питах в уазовия раздел и колегите казаха ,че на някои модели са с различен кастор ,незнайно защо,тъй ,че проблемът не е при мен! Ето как ги направих,не успях да снимам с монтирани сфери,че стана тъмно.
            Кастърът ми е на 8 градуса,мисля ,че е достатъчен,освен това корм.щанга ще ми дойде на по -удобно положение.
            Знае се защо е различен кастора , ама не си признават .... пиян е бил или го е било яд на партията
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #51
              От: Уазов преден мост на Витара

              Тони, на мен ми е интересно как го измери кастора?
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #52
                От: Уазов преден мост на Витара

                Утре ще ти покажа,мерих го ,и то неведнъж!
                0887/400121 Антон Донев

                Коментар


                • #53
                  От: Уазов преден мост на Витара

                  Щом знаеш как да го мериш,направи отворите на шенкела с по малък ъгъл раздвижни, направи двата ъгъла еднакви, сложи болтовете със шайби и ги точковай след реглажа(шайбите)Но ъгъл от 8 градуса е много голям за надлъжен наклон ( за независимо окачване, не знам как е за цял мост).При по-малко от 2градуса не завива а при по-вече от 5-6 волана започва да се връща много агресивно и много (рита).При мак-ферсън го правим около 2,5-3,а при задно предаване с носачи 4 .Най доказания метод е: Влизаш в софтуера на един добър стенд.Вадиш данните за даден модел. Правиш колата на горната граница на заводските данни в посока към по-голямата цифра , и всичко е ОК.Пример:при зададен надлъжен наклон от 2 до 4 градуса правиш 4.Така се правят багачките когато няма конкректни данни за дадено окачване.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Уазов преден мост на Витара

                    Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                    Щом знаеш как да го мериш,направи отворите на шенкела с по малък ъгъл раздвижни, направи двата ъгъла еднакви, сложи болтовете със шайби и ги точковай след реглажа(шайбите)Но ъгъл от 8 градуса е много голям за надлъжен наклон ( за независимо окачване, не знам как е за цял мост).При по-малко от 2градуса не завива а при по-вече от 5-6 волана започва да се връща много агресивно и много (рита).При мак-ферсън го правим около 2,5-3,а при задно предаване с носачи 4 .Най доказания метод е: Влизаш в софтуера на един добър стенд.Вадиш данните за даден модел. Правиш колата на горната граница на заводските данни в посока към по-голямата цифра , и всичко е ОК.Пример:при зададен надлъжен наклон от 2 до 4 градуса правиш 4.Така се правят багачките когато няма конкректни данни за дадено окачване.
                    При бегачките може и да е така ,но тук хода на окачването е доста по-голям ....сам си направи сметка при ход 20 см. как варира кастора ..
                    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                    Коментар


                    • #55
                      От: Уазов преден мост на Витара

                      Стефане,те при мен са раздвижни,нали са канали.А шестият отвор го правя с цел центроване на желания ъгъл и стопиране от евентуално завъртане .Макар,че старите отвори могат да се попълнят със заварка и да се направят нови с шаблон,детайлът не е чугунен ,както беше казал някой ,а си е стоманен/45 каза фрезиста,който ми прави каналите/.
                      Преди да се захвана доста се порових по отношение на ъгъла caster,консултирах се с едни приятели със стенд за регулировки,ъглите варират и са най различни.Казваш ,че 8 гр.е много,виж мерцедеса,гледах и на моето БМВ ,никак не е малък на око.Техните стигат и до 10,да не говорим ,че колеги с много опит карат джипките си с по14-15 гр. и твърдят ,че имат перфектно поведение на пътя.
                      0887/400121 Антон Донев

                      Коментар


                      • #56
                        От: Уазов преден мост на Витара

                        Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                        Стефане,те при мен са раздвижни,нали са канали.А шестият отвор го правя с цел центроване на желания ъгъл и стопиране от евентуално завъртане .Макар,че старите отвори могат да се попълнят със заварка и да се направят нови с шаблон,детайлът не е чугунен ,както беше казал някой ,а си е стоманен/45 каза фрезиста,който ми прави каналите/.
                        Преди да се захвана доста се порових по отношение на ъгъла caster,консултирах се с едни приятели със стенд за регулировки,ъглите варират и са най различни.Казваш ,че 8 гр.е много,виж мерцедеса,гледах и на моето БМВ ,никак не е малък на око.Техните стигат и до 10,да не говорим ,че колеги с много опит карат джипките си с по14-15 гр. и твърдят ,че имат перфектно поведение на пътя.
                        На моя мерц. МЛ надлъжния е 6,5 гр. .Но това зависи от конструкцията на окачването .За това ти казах-Виж данните за твоя мост и малко ги завиши.Аз ще питам моя стендажия.Но най добре става по метода проба грешка.Ама и най трудно и скъпо.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Уазов преден мост на Витара

                          В Уазбуката пишат, че карат и с над 10 градуса. Естествено сайта не е на производителя и не може да му се вярва 100%, но пък информацията е от практиката.

                          Нямало проблеми.
                          Моят ъгъл също е доста голям и не чувствам някакво влошаване на управляемостта. Тези дни ще върна ъгъла в заводските му показания(поне така си мисля де) и ще видим каква ще е разликата.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Уазов преден мост на Витара

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            В Уазбуката пишат, че карат и с над 10 градуса. Естествено сайта не е на производителя и не може да му се вярва 100%, но пък информацията е от практиката.

                            Нямало проблеми.
                            Моят ъгъл също е доста голям и не чувствам някакво влошаване на управляемостта. Тези дни ще върна ъгъла в заводските му показания(поне така си мисля де) и ще видим каква ще е разликата.
                            Щом е пробвано от няколко човека значи е ОК.То ако има проблем той не е с управляемоста а с това че големия надлъжен наклон се опитва много бързо да върне волана в изходно положение и поради това той става по тежък и "блъска".Ако има хидавлика или "и" демпфер това се избягва.За това 124-ката има демпфер.При по новите той е "вграден" в рейката.А иначе по-големия надлъжен (и страничен, но той тук е не регулируем) подобрява управляемоста.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Уазов преден мост на Витара

                              Браво за труда, продължавай в същия дух.

                              Тези плочи по моста които са излишни ще се олекотят надявам се в последствие

                              Успех!
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар


                              • #60
                                От: Уазов преден мост на Витара

                                Плочите нарочно са оставени ,за да видя къде ще ми дойде захвата на амортисьора.Излишното около него и пружината ще се изреже.
                                Както вече бях писал ,имам проблем с недозавиване.Скъсих хебела на шенкела,сега обаче ми опира напречната щанга в дифа.Защо дъгата и не е на средата на дифа,а в единият край.Струва ми се тъничка,дали направо да не си изработя по яка с дъга ,където е необходима?
                                Прикачени файлове
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X