Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уазов преден мост на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Уазов преден мост на Витара

    Това при пълен завой ли ти опира.При нас го имаше този момент и преместихме нипела от другата страна на щангата понеже извивката на щангата за дифа седеше по на дясно при прав волан и се наложи да избутаме щангата по на ляво.
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • #62
      От: Уазов преден мост на Витара

      Еех, тони, Тони, как няма да опира щангата като сте отрязали хебела... Така приближавате щангата към моста, и разбира се, че ще опира. Не се прави така. Удължава се хебела на витарската кормилна кутия така, че да дойдат еднакви с УАз-овия хебел. А извивката на щангат си е точно на място-при пълен десен завой щангата си се приближава до моста, и тогава извивката е точно срещу ръба дето се хващат двете половини на моста.

      От снимката ми се вижда зле заварено, ако хебела ще остава с тази дължина трябва да се завари по-яко. Със скосяване на краищата и оставяне на междина2-3мм за получаване на провар. Иначе-ако заварявате детайлите както са сега-допрени и само отгоре-ще се скъса почти със сигурност.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #63
        От: Уазов преден мост на Витара

        Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
        Това при пълен завой ли ти опира.При нас го имаше този момент и преместихме нипела от другата страна на щангата понеже извивката на щангата за дифа седеше по на дясно при прав волан и се наложи да избутаме щангата по на ляво.
        Това е решението,само че нипелът е с лява резба и трябва да се прави друг/от другата страна е с дясна/

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Еех, тони, Тони, как няма да опира щангата като сте отрязали хебела... Така приближавате щангата към моста, и разбира се, че ще опира. Не се прави така. Удължава се хебела на витарската кормилна кутия така, че да дойдат еднакви с УАз-овия хебел. А извивката на щангата си е точно на място-при пълен десен завой щангата си се приближава до моста, и тогава извивката е точно срещу ръба дето се хващат двете половини на моста.
        Коле ,тоя път се объркаДължината на хебелите няма никакво отношение към това,че опира в дифа.Говорим за дългата напречна щанга.При тебе го няма този проблем,защото не си завъртял дифа по посока на кардана,а ти е хоризонтален и не си завъртял сферите с отр.кастър.Затова и напречната щанга ти остава в заводско положение спрямо дифа.При нас тя се пада малко над изрязаната права част на корпуса на дифа.Дано да съм го обяснил добре.
        Иначе ,дължината на хебелите играе за недозавиването ,но не е задължително да са равни двата хебела

        От снимката ми се вижда зле заварено, ако хебела ще остава с тази дължина трябва да се завари по-яко. Със скосяване на краищата и оставяне на междина2-3мм за получаване на провар. Иначе-ако заварявате детайлите както са сега-допрени и само отгоре-ще се скъса почти със сигурност.
        Заварките са перфектни,аз съм ги правил
        Бъзикам се,както вече обясних НЕВЕДНЪЖ,всичко е само точкувано,докато се напасне общата картина.А то мисля,че ще е съвсем скоро,тогава вадим моста и заваряме както трябва,търкаме ,без да мъркаме,грунд и боя ,а забравих ...и снимки.

        Част от отговора ми е останал при цитата на Кольо!
        0887/400121 Антон Донев

        Коментар


        • #64
          От: Уазов преден мост на Витара

          Прави се нипел с подходяща резба
          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

          Коментар


          • #65
            От: Уазов преден мост на Витара

            Да бе, и аз днес като слязох в гаража забелязах, че съм се объркал.

            Ако бях въртял кастори и щангата опираше в ръба на кожуха-щях да го оправя с шлайфа... Щом до него е изрязано и не пречи-още малко остъргано пак няма да е проблем.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #66
              От: Уазов преден мост на Витара

              Днес си направих едно нипелче с дясна резба и го сложих от другата страна.Естествено на старото му място сложих накрайник с лява резба,който взех от корм.щанга.Така вече дъгата си идва на средата,видно от снимките.Обаче не ми остана време да удължа корм.хебел,че не завива достатъчно пак,независимо ,че вече не опира дългата щанга на дифа.Съмнява ме ,че като удължа хебела напречната ще има още по голям ход и пак може да опира,ако е малко с флекса,ако е много ще си изработя една яка нова щанга с по-голяма дъга и това е!
              Коле ,пускам ти снимки как меря ъглите.По-добре е сигурно с лазерен нивелир,ама нямам.Но с този също става точно,защото е дълъг ,рамото е голямо и половин градус да мръднеш и мехурчето ти бягаОсвен това има още един уред ,с който сверявам!
              Последно редактирано от antiroad; 04-11-12, 21:50.
              0887/400121 Антон Донев

              Коментар


              • #67
                От: Уазов преден мост на Витара

                Забравил съм снимките
                Проверих по документация,максималният ъгъл на завиване трябва да е 27 градуса.
                Прикачени файлове
                0887/400121 Антон Донев

                Коментар


                • #68
                  От: Уазов преден мост на Витара

                  Е, като има инструмент всичко става лесно и бързо.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Уазов преден мост на Витара

                    Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                    Забравил съм снимките
                    Проверих по документация,максималният ъгъл на завиване трябва да е 27 градуса.
                    Тони градусите на шенкела малко се разминават с тия от книгата за УАЗ.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка3176.jpg
Прегледи:2
Размер:89.3 КБ
ID:5421622
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • #70
                      От: Уазов преден мост на Витара

                      Саше, той Антон имаше предвид ъгъла на завиване.
                      От Игнат знам, че този ъгъл е 30 градуса, ама все там...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Уазов преден мост на Витара

                        Загледай четвърта снимка - показва 8 , а в книгата е 3 гр.
                        На нас клиренс ни трябва , не скорост

                        Коментар


                        • #72
                          От: Уазов преден мост на Витара

                          Да съгласен съм,така е заводски,обаче практиката показвала ,че с по-голям ъгъл поведението е по-добро.Включително и до 15 градуса.По знаещи от мен са го писали,ама ги мързи да обяснят защо,аз не знам!
                          0887/400121 Антон Донев

                          Коментар


                          • #73
                            От: Уазов преден мост на Витара

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Саше, той Антон имаше предвид ъгъла на завиване.
                            От Игнат знам, че този ъгъл е 30 градуса, ама все там...
                            Коле ,сега четох,27 градуса при десен завой на дясно колело и при ляв завой на ляво колело,че те градусите на завиване са различни на двете колела в една посока!
                            0887/400121 Антон Донев

                            Коментар


                            • #74
                              От: Уазов преден мост на Витара

                              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                              Да съгласен съм,така е заводски,обаче практиката показвала ,че с по-голям ъгъл поведението е по-добро.Включително и до 15 градуса.По знаещи от мен са го писали,ама ги мързи да обяснят защо,аз не знам!
                              ОК , исках само да помогна.
                              На нас клиренс ни трябва , не скорост

                              Коментар


                              • #75
                                От: Уазов преден мост на Витара

                                Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                                Забравил съм снимките
                                Проверих по документация,максималният ъгъл на завиване трябва да е 27 градуса.
                                Ето видя ли щангата си дойде на мястото.Какъв градус ще дадеш на кастора?
                                Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                                Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X