Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уазов преден мост на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Уазов преден мост на Витара

    преди време някакъв руснак ... или грузинец, не помня точно, беше пуснал тук тема как си е преправил Нивата с разни неща от Исудзу май беше. И си спомням, че единия му кардан беше точно такъв - в единия край стандартно каре (не помня от какво), в другия - каре (ШРУС) от Паджеро.Ако не ви мързи, разровете.
    Би трябвало да издържа, все пак там е най-натоварената част от трансмисията, след всички понижаващи и главни предавания. Дали маншона ще устиска на див траял - не знам, но като че ли не би трябвало да се къса чак толкова често ... балиго...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Уазов преден мост на Витара

      Една идея

      Раздатка-шлици-фланец -витарово каре-междинния детайл на двойното каре-уазово каре -уазов кардан.
      Т.е. всичко си е оригинално, с изключение на този детайл,фрезиста каза ,че ще излезе 70-80 лв.
      Ако не съм обяснил добре-този детайл от едната му страна се монтира витарово,а от другата уазово каре.
      0887/400121 Антон Донев

      Коментар


      • От: Уазов преден мост на Витара

        Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
        Една идея

        Раздатка-шлици-фланец -витарово каре-междинния детайл на двойното каре-уазово каре -уазов кардан.
        Т.е. всичко си е оригинално, с изключение на този детайл,фрезиста каза ,че ще излезе 70-80 лв.
        Ако не съм обяснил добре-този детайл от едната му страна се монтира витарово,а от другата уазово каре.
        Драсни една скица,за да вдяна за какво точно става въпрос,и може цената да е по-различна!
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • От: Уазов преден мост на Витара

          Предполагам става въпрос за нещо такова:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$(KGrHqZ,!h4EoKilHplBQFsWNtCog~~60_1_6175_1.JPG
Прегледи:1
Размер:21.8 КБ
ID:5458569
          От едната страна на размер за витарово, от другата страна за уазово каре.


          Въпрос към знаещите:
          каква е хитринката, която гарантира, че двете карета ще си разпределят по равно ъгълът?!
          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

          Коментар


          • От: Уазов преден мост на Витара

            Много съм зле с тези програми ,с които се чертае ,освен с Пейнта ,ама ще направя една скица...
            Благодаря ти Стояне,точно за този елемент става въпрос,само ,че мисля да е по-елементарно изработен.
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: Уазов преден мост на Витара

              Антоне идеята ти е добра.Не може ли двойното каре да е само от уазкови карета?
              Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
              Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

              Коментар


              • От: Уазов преден мост на Витара

                Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                Предполагам става въпрос за нещо такова:
                [ATTACH=CONFIG]554735[/ATTACH]
                От едната страна на размер за витарово, от другата страна за уазово каре.


                Въпрос към знаещите:
                каква е хитринката, която гарантира, че двете карета ще си разпределят по равно ъгълът?!
                Няма хитринка , която да накара да се разпределя ъгъла по равно , имам практически опит с мотокарски двойни карета - при тях надлъжната ос на двигателя и предния мост никога не е съосна и поради малкото разстояние единствено двойното каре може да е свързващ елемент , но ъгъл на карето няма заради твърдото окачване .
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • От: Уазов преден мост на Витара

                  При ъгъл,трябва да са две,инак ще стане страшно.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • От: Уазов преден мост на Витара

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Явно мисли. А кой ще синхронизира двете карета не е съвсем ясно. Пламене, вземи се стегни.
                    Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                    Такова двойно каре има на предния кардан на Тойота 4Рънър и Хайлукс
                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Само си приличат.
                    И аз това разправям, ама никой не слуша. Без централна ос, която да синхронизира ъглите-не става.

                    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                    Няма хитринка , която да накара да се разпределя ъгъла по равно , имам практически опит с мотокарски двойни карета - при тях надлъжната ос на двигателя и предния мост никога не е съосна и поради малкото разстояние единствено двойното каре може да е свързващ елемент , но ъгъл на карето няма заради твърдото окачване .
                    И аз това разправям, ама никой не слуша. Без централна ос, която да синхронизира ъглите-не става.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • От: Уазов преден мост на Витара

                      Добре де ,къде е тая централна ос на фабричните двойни карета?
                      0887/400121 Антон Донев

                      Коментар


                      • От: Уазов преден мост на Витара

                        Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
                        Антоне идеята ти е добра.Не може ли двойното каре да е само от уазкови карета?
                        Идеята е да се избегне тунинговия ,фланец ,за който ти писа,а се ползва оригиналния.Ти сигурно ги чупиш ,щото си много навирен и не ти остава място за пречупване на карето.
                        0887/400121 Антон Донев

                        Коментар


                        • От: Уазов преден мост на Витара

                          Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                          Добре де ,къде е тая централна ос на фабричните двойни карета?
                          Виж на третата картинка от линка. http://www.supermotors.net/registry/139/13394-2
                          Това е случайно избрано от нета. На Тойотите е на същия принцип, а предполагам, че всички са така.

                          Коментар


                          • От: Уазов преден мост на Витара

                            Антоне, това кеото искаш да направих е напрактика същото като от снимката на Пламен Исаев, ама с различни ракета.... и не става така
                            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                            Няма хитринка , която да накара да се разпределя ъгъла по равно , имам практически опит с мотокарски двойни карета - при тях надлъжната ос на двигателя и предния мост никога не е съосна и поради малкото разстояние единствено двойното каре може да е свързващ елемент , но ъгъл на карето няма заради твърдото окачване .
                            Нещо не те разбрах, Живко. Как хем не са съосни, хем няма ъгъл на карето?
                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            И аз това разправям, ама никой не слуша. Без централна ос, която да синхронизира ъглите-не става.



                            И аз това разправям, ама никой не слуша. Без централна ос, която да синхронизира ъглите-не става.
                            На мен това ми е ясно. Не знаех как само как се гарантира това
                            Първоначално публикуван от monkata Преглед на мнение
                            Виж на третата картинка от линка. http://www.supermotors.net/registry/139/13394-2
                            Това е случайно избрано от нета. На Тойотите е на същия принцип, а предполагам, че всички са така.
                            Това със сферичната става, шлиците у пружинката го мернах и аз из нета, ама нещо го подминах - не знам и аз защо
                            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                            Коментар


                            • От: Уазов преден мост на Витара

                              Сега вече вдянах Ама като съм ги гледал тия карета само на картинкаКато я няма тази ос едното може да се пречупи много ,а другото малко.
                              В такъв случай търсим фабрично каре и на мястото на фланеца/тук го няма/ мислим вариант да поставим витаровия с шлиците.

                              Другият вариант е единично автомобилно каре ,което може да работи на голям ъгъл.Май гледах един кардан от Транзит и ми се видя с голям ъгъл?
                              Прикачени файлове
                              0887/400121 Антон Донев

                              Коментар


                              • От: Уазов преден мост на Витара

                                Ще трябва да измислиш и как да възпрепятстваш аксиалното движение на този фланец със шлиците
                                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X