Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарата на Дени

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарата на Дени

    Дени, гледам че с мерак и пари си го направил този ремонт. Дано всичко да е наред, дълги години и без брой километри да си я караш и да те радва.
    ТЛК-120 Николай Колев
    0898521295

    Коментар


    • От: Витарата на Дени

      Първоначално публикуван от Николай Колев-Krasio 46 Преглед на мнение
      Дени, гледам че с мерак и пари си го направил този ремонт. Дано всичко да е наред, дълги години и без брой километри да си я караш и да те радва.
      Благодаря. Жив и здрав да си.

      Коментар


      • От: Витарата на Дени

        ИХУУУ

        Коментар


        • От: Витарата на Дени

          Aйде давай я тая Витара в неделя на разходката, да прави моточасове,няма да скачаш у дълбокото,да прецакваш разработката.
          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
          Враца

          Коментар


          • От: Витарата на Дени

            Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
            Aйде давай я тая Витара в неделя на разходката, да прави моточасове,няма да скачаш у дълбокото,да прецакваш разработката.
            В петък сменявам маслото и съм пръв в дълбокото...

            Коментар


            • От: Витарата на Дени

              Знам че натискането на десния педал те увлича (и само как върви, а),но се въздържай поне до към 2000км ! Сложил си нови лагери които трябва да улегнат и на шлайфан вал, а да не говорим че и лагерите са "пунта мара" нищо общо с първоначално вградените , тъй че едно на ум .
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • От: Витарата на Дени

                Верно много върви. Тефчо нали каза до 200.... Ти до 2000. Всъщност съм минал към 600 и няколко часа работа на място. Абе един резервоар с бензин и 50л газ съм изгорил.
                Последно редактирано от Денислав Димитров; 06-02-13, 20:17.

                Коментар


                • От: Витарата на Дени

                  200 за да смениш маслото първи път ,а до 2000 да не я натискаш много.
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • От: Витарата на Дени

                    даваи пьлна газ нищо и нема

                    Коментар


                    • От: Витарата на Дени

                      Сменяй масло ако след ремонта не си го сменял!!!
                      Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                      Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                      "Mud Angels" Stara Zagora

                      Коментар


                      • От: Витарата на Дени

                        Счупих вътрешен (по-дългия) кормилен накрайник на 1 см от външния. Демек парче от дългия накрайник стърчи от външния накрайник. Все едно е бил с дефект. Но дочух че и на други витари се е случвало и си мисля дали не е от лифта.

                        Като монтирахме новата щанга, ни направи впечатление че когато главината виси в най-ниско положение без закачена кормилна щанга, дупката за накрайника виси по-ниско от най-ниската точка на самия външен накрайник. При неговата най-ниска точка той опира в носача горе долу на мястото на счупване. Демек трябва главината да се вдигне нагоре за да може да се закачи накрайника и гумата, диска и главината да "увиснат" на щангата.

                        Абе мисля си че от лифта хода на предницата надолу е ограничен от контакта между носача и кормилната щанга. Накрайника се счупи в такова положение а именно дълбок коловоз в който се пързалях по корем.

                        Дали да не огранича хода на окачването отпред?
                        Мога и да си направя някакви други накрайници
                        Или говоря пълни глупости?
                        Последно редактирано от Денислав Димитров; 12-02-13, 18:14.

                        Коментар


                        • От: Витарата на Дени

                          Опитай да го обясниш по-добре и със снимки .
                          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                          Коментар


                          • От: Витарата на Дени

                            Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
                            Счупих вътрешен (по-дългия) кормилен накрайник на 1 см от външния. Демек парче от дългия накрайник стърчи от външния накрайник. Все едно е бил с дефект. Но дочух че и на други витари се е случвало и си мисля дали не е от лифта.

                            Като монтирахме новата щанга, ни направи впечатление че когато главината виси в най-ниско положение без закачена кормилна щанга, дупката за накрайника виси по-ниско от най-ниската точка на самия външен накрайник. При неговата най-ниска точка той опира в носача горе долу на мястото на счупване. Демек трябва главината да се вдигне нагоре за да може да се закачи накрайника и гумата, диска и главината да "увиснат" на щангата.

                            Абе мисля си че от лифта хода на предницата надолу е ограничен от контакта между носача и кормилната щанга. Накрайника се счупи в такова положение а именно дълбок коловоз в който се пързалях по корем.

                            Дали да не огранича хода на окачването отпред?
                            Мога и да си направя някакви други накрайници
                            Или говоря пълни глупости?
                            Ако искаш замени си подложката на ама със същата но по къса ,от 50мм на 37мм , така ще намалиш хода надолу ,Гошето бързия е направил така .
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • От: Витарата на Дени

                              Виж къде е счупен накрайника. Не на 1см както написах по-горе а точно на ръба на късия накрайник.

                              Въпроса ми е ако се вдигне джипа, и предната гума увисне във въздуха, кормилната щанга ли ограничава хода надолу или амортисьора?

                              Коментар


                              • От: Витарата на Дени

                                Разбира се, че амортисьора.
                                Щангата не би трябвало даже да си помисля за ограничаване на хода. Има нещо което не е в ред при теб с тази щанга.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X