Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с друг двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Витара с друг двигател

    Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
    На мой приятел Витарата е с 1.8 16в 121 коня и върви доста добре и е икономична Мотора е куплиран с витаровата си кутия... но я взе направена и немога да опиша какво и как се преправя за да стане но крайния резултат е добър...
    Колега Pelivano би ли споделил колко пари струва тази интервенция
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • #17
      От: Витара с друг двигател

      Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
      Колега Pelivano би ли споделил колко пари струва тази интервенция
      Колега според мен са вложени повече от 5000лв само за направата... Аз преди време бях намерил ударено балено за 1500лв преди Иво(КЛР) да сложи ладовия мотор мисля че на 1000лв щеше да излезе мотора с инсталацията и като продадеш стария мотор за 500-600лв отиваш на 400-500лв Витарата на Ники според мен е доста добре направена с изключение на предното окачване... мотора има достатъчно мощност и е с почти същите размери като щатния... http://vbox7.com/play:efd8fb38 , http://vbox7.com/play:95b41454
      Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

      Коментар


      • #18
        От: Витара с друг двигател

        Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
        Колега според мен са вложени повече от 5000лв само за направата... Аз преди време бях намерил ударено балено за 1500лв преди Иво(КЛР) да сложи ладовия мотор мисля че на 1000лв щеше да излезе мотора с инсталацията и като продадеш стария мотор за 500-600лв отиваш на 400-500лв Витарата на Ники според мен е доста добре направена с изключение на предното окачване... мотора има достатъчно мощност и е с почти същите размери като щатния... http://vbox7.com/play:efd8fb38 , http://vbox7.com/play:95b41454
        Аз питам конкретно за мотора не за витарата
        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

        Коментар


        • #19
          От: Витара с друг двигател

          Един такъв мотор струва около 1000-1500лв Мотора е 121коня,160 нютонметра на 3500 оборота и прави 6800 оборота
          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

          Коментар


          • #20
            От: Витара с друг двигател

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            Да.V6

            е трудно да вкараш там...
            Що да е трудно бре ? Даже съм виждал наживо оригинална V6 къса база. V6 е по-къс от редовия 4 цилиндров, а на страни в коша има много място.
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • #21
              От: Витара с друг двигател

              А коша на дългата и късата еднакъв ли е/на старите/?
              0887/400121 Антон Донев

              Коментар


              • #22
                От: Витара с друг двигател

                ЪХЪ

                Коментар


                • #23
                  От: Витара с друг двигател

                  Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
                  Един такъв мотор струва около 1000-1500лв Мотора е 121коня,160 нютонметра на 3500 оборота и прави 6800 оборота
                  Мерси за информацията
                  Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                  Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                  Коментар


                  • #24
                    От: Витара с друг двигател

                    A колко тежи все пак Опелския мотор?
                    G16х e доста лек - не съм теглил колко точно, но едва ли повече от 70 кила. Всъщност, ако някой го е теглил, няма да е зле да подскаже. Разликите между моно и пълна инжекция едва ли са повече от 6-7 кила.

                    От там нататък: какво се случва с охладителната система и трябва ли да се сменя и радиатора? Кой ще върти перката?

                    Лично мен електрониката не ме топли, но по принцип едно такова прехвърляне си е проблемно, особено ако ще се прави от трето лице - та как стои въпроса като време и цена? По спомен ECU би трябвало да е някакъв загубен Мотроник, но не съм сигурен, може и да греша.

                    С какви уреди ще бъде таблото? Едва ли датчиците за температурата са същите, но там е лесно, може да се ковне Витаровия датчик. А оборотомера? Или индикатора за горивото? На Витарата минава през компа, на Опела нямам идея как е. Ясно, че може да се смени и таблото или да се правят други фокуси, просто трябва да се има едно наум. И това май се отнася за всеки мотор, различен от оригиналния.

                    Сигурно пропускам още една камара дреболии, които биха могли да стъжнят живота, но като се замисля за всичко, май варианта на Близнаците започва да изглежда доооста приемлив Има ли някъде картинка от дино-стенд?

                    П.П. Умишлено не споменавам "едрите" проблеми - напасване към скорости, тампони и т.н, за тях всеки се сеща.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Витара с друг двигател

                      Колега няма снимка от диното понеже не сме ходили,но както казва ти смяната на щатния двигател с друг си е доста играчка докато с турбото просто тунинговаш твоя си двигател със задоволителен крает резултат.
                      PS:Колегите от Самоков да не се крият разбрах че още една витара с турбо се е присъединила към нас
                      Другия вариант е да се сложи опелски мотор на витарата тъй като се намират и омеги за по 500 лв,това също е добър вариант като цена и краен резултат(омеговата кутия е с много бавни първа и втора предавка),но все още никой не го е правил за да разберем как става
                      Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                      Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                      Коментар


                      • #26
                        От: Витара с друг двигател

                        Баленовия мотор 1 към 1 ,ли отговария на скоростите?
                        Последно редактирано от CarTest™; 04-02-11, 09:58.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Витара с друг двигател

                          правилния човек за моя случай се е включил в интересната тема(Иван Попов)!Колега няма да крия,че идея ми(2.5 V6) е изцяло породена от твоите успешни проекти с дългите бази и ако може,тъй като си най-добре запознат,да ми кажеш има ли реален шанс да се справа на моята къса база и за какво да се готвя,ще ти бъда много благодарен!?и другото ми колебание (MX-6 2.5 V6),ако има някой идеи за тези сложни трансплантации,ще се радвам да дава мнения и информация,пък когато е писано да се правят вече,ще се отблагодаря със снимков материал и съвети!
                          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Витара с друг двигател

                            Сигурен ли си, че маздовия двигател няма да дойде малко в повече на трансмисията?
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Витара с друг двигател

                              Последно на Самурай монтирах хамериканско двигател V6 4,2 литра, въртящ момент 350 Нм, с автоматична 5-степенна трансмисия. Снимки имам качени в профила ми в албумите. На тоя Самурай беше сложен Витаров мотор 1,6, но собственика реши,че е слаб и решида сложим тоя последния (той е от Ford F-150). Двигателя влиза на шасито без проблеми.Малко се поорязват подкалниците и трансмисията се компанова по абсолютно различен начин - към скоростите отзад твърдо се хваща раздатка от Toyota и от там назад са вече карданните предавки.
                              диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

                              Коментар


                              • #30
                                От: Витара с друг двигател

                                Toя самурай е адски дебалансиран, с тея хубави спирачки при 50-60км/ч по рязко натискане ще го изправя на предни гуми. За капак и лебедката пред предна ос. Явно идеята не е офроуд. Инъче за хъса и усилията свалям шапка.
                                http://vbox7.com/play:398e8b82

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X