Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

    Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
    Автомат на оффроуд (по-специално с двигател 8v автомат) издържа много бой. Нямам лифт или други глезотии, но не съм имал проблем освен, че на последната разходка се наложи помощ от крик чак ме е срам да го кажа


    Знам, че е много здрав автомата, но мисълта ми беше, че ако се сложи турбо и съм с 3 степенен автомат, двигателя много ще се тормози, защото няма следваща предавка. А за издръжливост пак ще кажа, че е здрава. Всичко е хидравлика и единствено може да се развали ако няма масло (поне така си мисля, моля да не бъда жестоко критикуван )
    В интерес на истината съм замислил да си вземам V6 автомат, но това ще стане като позабогатея малко.
    Gen4 ако искаш да си купуваш автомат по-добре е да си купиш направо работеща Витара автомат. Ако купиш само кутията има вероятност да попаднеш на калпава неработеща или работеща, но проблемна. В интерес на истината не съм виждал (но може да има) да предлагат автоматик кутии. Имам познати, които работят по моргите, но шанса да намериш такава кутия е малък.

    П.П. Искам да попитам Близнаците нещо: как няма да се промени разхода на гориво (пост 143 и пост 144) Благодаря!
    Разхода си остава същия,но пак казвам почваш ли да настъпваш педала е много ясно че ще харчи повече ни си мислете че като има турбо харчи супер много
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

      Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
      1.5 е много бе човек няма да го понесе дълго този двигател .
      Имам един куп въпроси отностно турбинирането , но мисля че е редно да се пусне нова тема и то от Близнаците
      Давай тук
      Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
      Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

      Коментар


      • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

        Ето и обещаните снимки
        Прикачени файлове
        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

        Коментар


        • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

          Блинаците , тръкни си некое от личните съобщения ,че искам да ти пратя и аз
          Лудак

          Коментар


          • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

            Днес си смъкнах мощността с 25% и 500мл масло...........................
            Както се казва "укотих мотора", а се надявах че съм готов и стегнат за зимата

            В поредния ми опит днес за тест на мощността и каране на 5000-6000 оборота нещо изсвистя и издаде звук като на скъсан ремък.
            Намалих, мотора все още работеше на тихи обороти но неритмично като на 3 цилиндъра и се чуваше чукане от ДВГ-то.
            Изтече и около 0,5 литра масло между ДВГ-то и кожуха на съединителя.
            Течността в радиатора беше станала на някакъв ръждив запенен бульон.
            Когато изгасих мотора теча намаля и спря. След като я запалихме, започна отново да капе.
            Занесох я на майстор и се надявам утре вечер да имам идея какво ме очаква.

            До тук чух мнения и се очаква да бъде:
            1. Скъсан клапан или водач
            2. Счупено бутало

            След много мислене и подготвяне от моя страна какво да очаквам реших да разгледам възможностите за нов/второупотребен мотор, като тук вариантите ми са два:
            1. Същия като стария 1.6 16V, G16B - от България или внос от Англия
            2. Друг - например 1.8 от Балено за който не намерих нито една обява за продажба
            3. 8 вентилов оборудван с турбо от Лозен

            За сега това са само идеи и докато не отворим да видим какво е станало вътре няма да се хвърлям в по-сериозни мечти, но ако имате информация за продаващи се мотори, с по възможност гарантиран произход моля да споделяте.

            Добрата новина е че най-накрая ще спра всички течове (къде по-малки, къде по-големи) от мотора които ме дразнеха адски много.

            Мисля си че началото на този развой на нещата започна от влизането ми в "Кольовата локва" край Шумен преди няколко месеца и глътването на вода през въздушния филтър. Мисля че тогава "прецаках" леко клапан или друго в следствие на хидравличния удар, което не даде дефект веднага, но му дойде времето......

            Ще видим! То досега само мотора не бях пипал и ........
            TG

            Коментар


            • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

              БРАВО!Най после успя да утрепеш коня....Доста усилия положи но успя!Направо си купи някъде от чужбина тунингован двигател!
              УСПЕХ !!
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                Съболезнования. Ако се окаже някоя дивотия като клапан, гърбица или бутало, намират ми се единични бройки. Май някъде имам и колянов вал, ама не вярвам да ти трябва

                Ако опреш до смяна на мотора и вземеш от някоя морга, НЕ го слагай преди да го отвориш и разгледаш внимателно.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                  Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
                  Днес си смъкнах мощността с 25% и 500мл масло...........................
                  Както се казва "укотих мотора", а се надявах че съм готов и стегнат за зимата

                  В поредния ми опит днес за тест на мощността и каране на 5000-6000 оборота нещо изсвистя и издаде звук като на скъсан ремък.
                  Намалих, мотора все още работеше на тихи обороти но неритмично като на 3 цилиндъра и се чуваше чукане от ДВГ-то.
                  Изтече и около 0,5 литра масло между ДВГ-то и кожуха на съединителя.
                  Течността в радиатора беше станала на някакъв ръждив запенен бульон.
                  Когато изгасих мотора теча намаля и спря. След като я запалихме, започна отново да капе.
                  Занесох я на майстор и се надявам утре вечер да имам идея какво ме очаква.

                  До тук чух мнения и се очаква да бъде:
                  1. Скъсан клапан или водач
                  2. Счупено бутало

                  След много мислене и подготвяне от моя страна какво да очаквам реших да разгледам възможностите за нов/второупотребен мотор, като тук вариантите ми са два:
                  1. Същия като стария 1.6 16V, G16B - от България или внос от Англия
                  2. Друг - например 1.8 от Балено за който не намерих нито една обява за продажба
                  3. 8 вентилов оборудван с турбо от Лозен

                  За сега това са само идеи и докато не отворим да видим какво е станало вътре няма да се хвърлям в по-сериозни мечти, но ако имате информация за продаващи се мотори, с по възможност гарантиран произход моля да споделяте.

                  Добрата новина е че най-накрая ще спра всички течове (къде по-малки, къде по-големи) от мотора които ме дразнеха адски много.

                  Мисля си че началото на този развой на нещата започна от влизането ми в "Кольовата локва" край Шумен преди няколко месеца и глътването на вода през въздушния филтър. Мисля че тогава "прецаках" леко клапан или друго в следствие на хидравличния удар, което не даде дефект веднага, но му дойде времето......

                  Ще видим! То досега само мотора не бях пипал и ........
                  Явно е станало нещо сериозно.Казваш форсирал си до 5-6000об/мин-това не е проблем за двигателите на Сузуки.Тези обороти са нормални за тях.От другаде е проблема.....ще се разбере при разглобяването.
                  Последно редактирано от Янко Желязков; 26-10-10, 00:11.

                  Коментар


                  • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                    Ако се стигне до по-сериозен ремонт,свиркай.Един приятел внася доста и от Англия и от Италия и от Австрия и т.н.Има много и ценни неща,но няма времето да се занимава специално с продажби,тъй като е доста зает със сервизната работа с която се занимава.Работи повече като монтьор,но от 91-ва мъкне неща,които се търсят.Само за да добиеш представа,има 160 бензинови помпи!За ВИТАРА има два двигателя,но мисля,че са 8 кл.Моята също е 8кл.,аз тези мотори ги харесвам повече предимно заради здравината.Можеш да комбинираш.Разглобявайки и двата според мен ще е най-добре,но ти си знаш.При интерес пиши,с каквото можем,ще помагаме.Поздрави на всички витараджий!
                    В основата на всички човешки нещастия... стои невежеството.

                    Коментар


                    • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                      Цецооо, казвам ти аз, че не те слуша главата...
                      Дано да не е вследствие на моята намеса по смяната на съединителя. Не мисля,ч е може да е нещо оттам, но като прочетох поста ти първото което си помислих беше да не би аз да съм прецакал нещо...
                      После се сетих, че след ремонта ходихме в гората, и всичкоси беше наред...

                      Съжалявам братко, гадничко си е, дано да не е нещо сериозно.
                      Аз залагам на нещо по ГРМ. Щото е по-лесно за ремонт
                      Сега като прочетох пак симтомите-май си строшил главата. Дано да няма поражения по буталата, а смениш само глава.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                        Здр. имам витара 92г. 1,6 16v. като става на въпрос за скорост когато съм със зимните гуми 195/80/15 повече от 140 км/ч не съм вдигал защото много започва да трепери,но когато съм със летните 215/60/15 съм пълнил километража 160 км/ч и ги поддържа ,как да се израза прилично време за тази година джипи за този двигател.

                        Коментар


                        • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Цецооо, казвам ти аз, че не те слуша главата...
                          .
                          А пък аз да си мисля че ти говориш за моята глава, а не за тази на джипката
                          С шегите до тук, сега тъжната истина. Всъщност като се замисля виновник е Кольо и неговата локва
                          Това което установихме и се вижда на снимките по-долу всъщност е започнало с "глътването" на малко количество вода и лек хидравличен удар на 4-ти цилиндър.
                          От тогава като се замисля започнах да усещам мотора по малко по-различен начин - леко претрепване на тихи обороти, малко по-ниска компресия на 4-ти цилиндър(което не е задължително да е било в следствие на случката), по-малката мощност според мен, и всичко онова което съм описал от началото на темата.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1DSC00880.jpg
Прегледи:1
Размер:140.9 КБ
ID:5221615Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1DSC00881.jpg
Прегледи:1
Размер:111.6 КБ
ID:5221613Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1DSC00882.jpg
Прегледи:1
Размер:143.6 КБ
ID:5221612
                          както добре се вижда се скъсва биелата на 4-ти цилиндър и прави подобаващо добра дупка в блока от където изтича и част от маслото. Има нараняване на цилиндъра в долната му част както и леко "протриване" на буталото също в долната част.

                          С две думи вървя към нов блок, биела/и и евентуално колянов вал.
                          Утре ще имам информация за състоянието на коляновия вал и шийката на 4-ти цилиндър т.к. след скъсването биелата заклинва странично във вала и има вероятност да има задиране по шийката.

                          След днешните ми размисли и разговори с колеги от форума TRENT и Kimi77 нещата се въртят към цялостна смяна на мотора. Остава да реша от Балено 1,8 или същия като сегашния мотор.
                          За момента 3-тия вариант като че ли ми се струва най-бавно изпълним, но пък за сметка на това най-надежден след ремонта може би защото ще знам какво съм сменил и колко качествено е станало.
                          Все пак ако някой има информация от къде да се сдобия с биели, бутала и блок ще съм задължен.

                          И както се казва пътя ще бъде трънлив, но ще трябва да го извървя
                          TG

                          Коментар


                          • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                            Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
                            . Всъщност като се замисля виновник е Кольо и неговата локва
                            Айде сега аз виновен...
                            Пък и локвата си е на гората, не моята, аз само те заведох дотам.

                            Мда, 6000 оборота са множко за двигател на обикновена кола, и двигателите не ги обичат. Не, че аз несъм виждал стрелката на оборотомера на моята над 7000, ама е за момент. Има и мотори на които минималните са над нашите максимални, но там става въпрос за съвсем друга технология.

                            Желая ти успех с ремонта(или подмяната), и ти казвам да си купиш по-малък номер обувки
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                              Ехххх таз локва на мен ми излезе има няма 1000 кинта
                              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                              Коментар


                              • От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                                Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
                                Днес си смъкнах мощността с 25% и 500мл масло...........................
                                Както се казва "укотих мотора", а се надявах че съм готов и стегнат за зимата

                                В поредния ми опит днес за тест на мощността и каране на 5000-6000 оборота нещо изсвистя и издаде звук като на скъсан ремък.
                                Намалих, мотора все още работеше на тихи обороти но неритмично като на 3 цилиндъра и се чуваше чукане от ДВГ-то.
                                Изтече и около 0,5 литра масло между ДВГ-то и кожуха на съединителя.
                                Течността в радиатора беше станала на някакъв ръждив запенен бульон.
                                Когато изгасих мотора теча намаля и спря. След като я запалихме, започна отново да капе.
                                Занесох я на майстор и се надявам утре вечер да имам идея какво ме очаква.

                                До тук чух мнения и се очаква да бъде:
                                1. Скъсан клапан или водач
                                2. Счупено бутало

                                След много мислене и подготвяне от моя страна какво да очаквам реших да разгледам възможностите за нов/второупотребен мотор, като тук вариантите ми са два:
                                1. Същия като стария 1.6 16V, G16B - от България или внос от Англия
                                2. Друг - например 1.8 от Балено за който не намерих нито една обява за продажба
                                3. 8 вентилов оборудван с турбо от Лозен

                                За сега това са само идеи и докато не отворим да видим какво е станало вътре няма да се хвърлям в по-сериозни мечти, но ако имате информация за продаващи се мотори, с по възможност гарантиран произход моля да споделяте.

                                Добрата новина е че най-накрая ще спра всички течове (къде по-малки, къде по-големи) от мотора които ме дразнеха адски много.

                                Мисля си че началото на този развой на нещата започна от влизането ми в "Кольовата локва" край Шумен преди няколко месеца и глътването на вода през въздушния филтър. Мисля че тогава "прецаках" леко клапан или друго в следствие на хидравличния удар, което не даде дефект веднага, но му дойде времето......

                                Ще видим! То досега само мотора не бях пипал и ........
                                Според мен земи един 8 клапанов или 16 и направо да му се метне турбото
                                Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                                Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X