Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

    най-простата гаражна проверка (предполагам, че и Трент говори за същото) е следната: откачаш маркуча на високото налягане, даваш на контакт и гледаш колко на далече хвърля бензин. Някъде има експериментално проверени данни, но точно за Витарата не съм ровил, не ги знам. Предполагам, че предвид формата на накрайника на маркуча, ще се наложи да се слага нещо допълнително. Поразрови се, сигурен съм, че някъде имаше подобни данни. Нямам време да ровя в момента да ги търся, сори
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #47
      От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      откачаш маркуча на високото налягане, даваш на контакт и гледаш колко на далече хвърля бензин.
      От Ал-Кайда пак звъняха. Казаха, че ще ни съдят за нелоялна конкуренция.

      Коментар


      • #48
        От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        От Ал-Кайда пак звъняха. Казаха, че ще ни съдят за нелоялна конкуренция.
        Ясене, кажи им на Ал Кайда да се ... нататък по избор, срещал съм го на няколко места това. И, между другото, работи - точно на теб няма нужда да ти обяснявам за налягане,скорост, напречни сечения и начини на изтичане. А бензина, който изтича, не е чак толкова много, че да стане опасно (от сърдечен удар най-вече).
        От там нататък остават още няколко неизвестни - например дали регулатора на налягането е жив (обикновено е, ама знае ли се?), в какво състояние са дюзите, кой датчик колко е заминал/изцапан/разместен и така нататък. Вкарването на 20 годишен двигател в норма не е точно за начинаещи, но не е и някоя невъзможна мисия в гаражни условия. Иска повече четене и мислене. G-серията са сравнително елементарни двигатели и от към механика и от към електроника. почти всичко може да се премери с мултицет (е, не за 5 лева) и какъв да е осцилоскоп.
        По механичната част също не изисква кой знае какво безумно обурудване.
        Друг е въпроса, че от едно място нататък, загубеното време нараства непропорционално на постигнатите резултати, но то си е вече въпрос на лична преценка кога да спреш
        Според мен Генч си губи времето, но пък Витарата си е негова, времето също. Току виж се оказало, че може да се съживят още няколко кончета, затова си правя труда да пиша.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #49
          От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          най-простата гаражна проверка (предполагам, че и Трент говори за същото) е следната: откачаш маркуча на високото налягане, даваш на контакт и гледаш колко на далече хвърля бензин. Някъде има експериментално проверени данни, но точно за Витарата не съм ровил, не ги знам. Предполагам, че предвид формата на накрайника на маркуча, ще се наложи да се слага нещо допълнително. Поразрови се, сигурен съм, че някъде имаше подобни данни. Нямам време да ровя в момента да ги търся, сори
          В нашия край мерим налягането по друг начин, слагаме тройник на бензиновия маркуч и закачаме манометър.Запалваш, форсираш и гледаш резултати
          Бившата ми витара съм я карал със 195/80/15 и направо става като спортна кола
          И на Краси от Айтос съм карал витарата с същия лифт, боди лифт лебедки и т.н. и няма разлика с моята.Просто този автомобил с тези гуми толкова може.Другия вариант е да тестваш на Орлин от Добрич.Неговата е 2.0 16V към 132 коня.Даже наскоро видях че я продава

          http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=100687
          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
          Skype: pach_bs

          Коментар


          • #50
            От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

            Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
            В нашия край мерим налягането по друг начин, слагаме тройник на бензиновия маркуч и закачаме манометър.Запалваш, форсираш и гледаш резултати
            Бившата ми витара съм я карал със 195/80/15 и направо става като спортна кола
            И на Краси от Айтос съм карал витарата с същия лифт, боди лифт лебедки и т.н. и няма разлика с моята.Просто този автомобил с тези гуми толкова може.Другия вариант е да тестваш на Орлин от Добрич.Неговата е 2.0 16V към 132 коня.Даже наскоро видях че я продава

            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=100687
            Е Ванка......и какво да ги правя две Витари?
            Плюс това Орлин много "твърда" позиция е заел по отношение на цена
            TG

            Коментар


            • #51
              От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

              Приятели, чета си тук какво дискутирате и ми стана интересно. Не ми е ясно едно: ние джипове ли караме или ... гъзарски мотовилки. Джипа е за да радва душата на шофьора и да се измъкне от всяко едно затруднение. Ако някой желае джип бегачка има няколко варианта, но специално аз се сещам за два: Мерцедес Ге-га и Витара V6 със ... достатъчно магарета. Возя се във Витарата на колегата MMB (двигател V6) и се справя отлично (според моите виждания и разбирания) с горските църни пътища и едновременно с това и с високата скорост. А колкото до нашите джипове ... по-добре бавно и сигурно отколкото бързо и ... знаете си.

              За мощност: както казват колегите по-горе: кабелите да се напръскат със спрей, добро гориво (само че Трифоне бензин 98 идва малко силничко май) , почистване на въздушен филтър, ако имате катализатор - дали и той не е запушен има доста фактори, които влияят на играчките ни. Относно горивото някой беше ми предложил да сипя бенз с октан 100 но веднагически му отказах, защото крака ми е малко тежък и не исках да сменям клапани.

              Поздрави от слънчева Варна!
              Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

              0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
              /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

              Коментар


              • #52
                От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                Аз на витарата вече сипвам само 100 октанов двигателя работи много по добре,отколкото с 95 и динамиката е по добра.
                [SIZE=4][COLOR=red]Искам България чиста[/COLOR][/SIZE]

                Коментар


                • #53
                  От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                  Първоначално публикуван от Билян Дойчев Преглед на мнение
                  Аз на витарата вече сипвам само 100 октанов двигателя работи много по добре,отколкото с 95 и динамиката е по добра.
                  За това говоря, незнам дали ви е известно, но от около 4 години няма лаборатория за контрол на горивата, дефакто всеки си налива квото има в цистерната, а какво е-божа работа, числото не отговаря, аз знам каква е разликата с В-пауър на Шел и с 95 на Лукойл, Квазимодо(витарата) върви като луда, така че мощността е съвкупност от много фактори и за съжаление законът P=UI (w) тук не важи

                  Коментар


                  • #54
                    От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                    И според мен много зависи от горивото. И мисля, че трябва да се провери и съединителя, аспуха и гърнето да не би да има калчица вътре в тях, подкалника където влиза отвора на въздушния филтър, защото и там се задръства от кал и др. мръсотии. При мен всяка нова кола въри много, като им посвикна и ми се струва, че няма сила. Успех.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                      Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
                      Да ама TRENT ми ги говори едни че като се прибира към Варна по магистралата дъжи 140 без проблем, а е с 1,6 8V и с нормални гуми....и без лифт.....и без лебедка ....... и сигурно с 200-300 кг по лек
                      А за предавките служебната (не Витара) и на 6-та си ускорява много добре. Само че е дизел и към 160-170 кобилки
                      На връщане към варна карахме заедно и като слязохме спътника на трент ми каза че не са падали под 120км/ч, но всъшност не сме дигали над 100... може да има грешка в километража

                      а относно горивото... доколкото съм чувал дали ще е 92 или 100 октаново число, разликата е единствено в детонациите. Т.е. по-голям шанс да ти скапе двигателя е по ефтиното гориво. Разбира се това което са ми разправяли може да са глупости
                      Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                      Георги Кандиларов 0889/705-106

                      Коментар


                      • #56
                        От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                        Продаваните в България бензини, освен по октаново число се различават и по калоричност, поне откакто са безоловни. В частност, този който се продава като 98-99-100 обикновено е с 3-4% по-калоричен от другия, който се продава за 95. Тези 3-4% разлика директно означават 3-4% в мощност и въртящ момент в какъвто и да е двигател.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                          Абе колеги нали за витара говорим,кви са тез мераци за високи скорости.Аз пък до сега си мислех че силната и страна е извън пътя.......или пък греша........
                          п.п. М-у другото точно вида на тази витара ме подтикна към оффроада
                          не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                          Коментар


                          • #58
                            От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                            Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                            Абе колеги нали за витара говорим,кви са тез мераци за високи скорости.Аз пък до сега си мислех че силната и страна е извън пътя.......или пък греша........
                            п.п. М-у другото точно вида на тази витара ме подтикна към оффроада
                            Така е приятел! Витарата е бегачка , Самурая тръскачка .../SUZUKI/ ОК.
                            ТЛК-120 Николай Колев
                            0898521295

                            Коментар


                            • #59
                              От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                              Аз си мисля ,че коментираме нещо общоизвестно,т.е.всеки знае,че Витарата "омалява" с по-големи гуми и става "астматик" ,което е нормално и логично.Ако говорим за нормално работещ мотор,то няма Витара ,която да не омалее с големите гуми -моята на асвалт с ориг. 195/80/15 вървеше със 155 км/ч по километраж,а с 31-ците не може да вдигне и 120,макар ,че при показание на километража 100 км/ч ,реалната скорост е 108 мерена по навигация.
                              Така,че колега Генч или по-як мотор,или смяна на дифове,или промяна на зъбни колела в раздатката,ако искаш да не ти се задъхва на сериозните баири!
                              А за асвалта си вземи друга бегачка,успех!
                              0887/400121 Антон Донев

                              Коментар


                              • #60
                                От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                                Като взехме да си говорим за мощност,гуми и дифове,да попитам...Някой слагал ли е дифове от 1,6-8v-моно/карбуратор на 1,6-16v?И има ли ефект спрямо мощноста на автомобила.Дали предавателните числа,ще компенсират разликата от по-големите гуми?
                                Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X