Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

    Смеката е проста но няма как да се сметне загубеното време по ходене по майстори газанализатори и магазини за рез.части

    1000 литра бензин е 2300 лв.
    Градско София газ под 15/100 много трудно - 1500 литра газ е 1950 лв.
    Свещи веднъж годишно 20 лв.
    Кабели комплект 68 лв. ( Беру )
    Газ реглаж 2 пъти по 10 лв. = 20 лв.
    И най-важното и трудно за мен ходенето по магазините и сервизите което в най-добрия случай би ти отнело само 2 дена.
    Пиша от моята камбанария с нещата които аз сменям. Ако все пак си купиш кабел на метър и си гънеш ламаринката на старите свещи и удушиш колата може и 5 години нищо да не смениш, но аз така не обичам.
    и така 2058 лв. разходи за да караш на газ на година и 2300 лв. за бензин.
    Тук забравяме много малката и тънка подробност че за 1 година е 60% вероятността да изгори бенз. помпа и там добаваме 120 лв. минимум и къде отива сметката?
    Също не трябва да се забравя, че има и 35лв. за проверка на газовата всяка година.
    От гореизложеното за мен извода е един. За 10 000 км. на година разправията не си заслужава.
    no signature no problems

    Коментар


    • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      Смеката е проста но няма как да се сметне загубеното време по ходене по майстори газанализатори и магазини за рез.части

      1000 литра бензин е 2300 лв.
      Градско София газ под 15/100 много трудно - 1500 литра газ е 1950 лв.
      Свещи веднъж годишно 20 лв.
      Кабели комплект 68 лв. ( Беру )
      Газ реглаж 2 пъти по 10 лв. = 20 лв.
      И най-важното и трудно за мен ходенето по магазините и сервизите което в най-добрия случай би ти отнело само 2 дена.
      Пиша от моята камбанария с нещата които аз сменям. Ако все пак си купиш кабел на метър и си гънеш ламаринката на старите свещи и удушиш колата може и 5 години нищо да не смениш, но аз така не обичам.
      и така 2058 лв. разходи за да караш на газ на година и 2300 лв. за бензин.
      Тук забравяме много малката и тънка подробност че за 1 година е 60% вероятността да изгори бенз. помпа и там добаваме 120 лв. минимум и къде отива сметката?
      Също не трябва да се забравя, че има и 35лв. за проверка на газовата всяка година.
      От гореизложеното за мен извода е един. За 10 000 км. на година разправията не си заслужава.
      Позволявам си да не се съглася. Карам две коли на газ и то доста и нито ми е горяло каквото и да е, нито сменям непрекъснато свещи и кабели, нито има странични ефекти като гърмежи и т.н. На диагностика не ходя и смея да твърдя, че и като разход и като динамика колите ми са ОК.
      Та не виждам какви разправии има по газта. Карам по около 35 000 км на година.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

        Свещи и кабели на 10 000 ми се вижда пресилено да се сменят.И с Тесла и с GM съм карал, докато се балтах с полуумрялата бобина, стават и двата комплекта.Два пъти да пълня гушки на газаджии годишно не си и помислям.За прегледа, така е.Помпата само всевишния може да ти каже кога ще спре, смениш ли един път оригиналната - край със сигурността.
        А и 10/100 разход на бензин е силно пожелателен, в града под 12+ трудна работа/с 31' гуми/, докато 15 газ е съвсем в реда на нещата в София.
        Окомерно я виждам разликата 500+лв годишно - много/малко, всеки си решава.

        Коментар


        • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Позволявам си да не се съглася. Карам две коли на газ и то доста и нито ми е горяло каквото и да е, нито сменям непрекъснато свещи и кабели, нито има странични ефекти като гърмежи и т.н. На диагностика не ходя и смея да твърдя, че и като разход и като динамика колите ми са ОК.
          Та не виждам какви разправии има по газта. Карам по около 35 000 км на година.
          Аз поради тази причина съм написал, че АЗ така правя. Имам познат който 300 000 км. нищо не беше пипал по колата си докато кара на газ. Но това няма нищо общо.
          При мен също не се налага да се пипа но колата започва да работи по-неравномерно, започва да пали не така както искам и като цяло става по-мудна.
          Може би аз съм много взискателен но така ми харесва.
          Като сложих газта и аз 2 години не съм пипал нищо и това прави 40 000 км. Но след това смених повече неща отколкото ако бях сменил кабели и свещи

          Първоначално публикуван от maxxxx
          Свещи и кабели на 10 000 ми се вижда пресилено да се сменят.И с Тесла и с GM съм карал, докато се балтах с полуумрялата бобина, стават и двата комплекта.Два пъти да пълня гушки на газаджии годишно не си и помислям.За прегледа, така е.Помпата само всевишния може да ти каже кога ще спре, смениш ли един път оригиналната - край със сигурността.
          А и 10/100 разход на бензин е силно пожелателен, в града под 12+ трудна работа/с 31' гуми/, докато 15 газ е съвсем в реда на нещата в София.
          Окомерно я виждам разликата 500+лв годишно - много/малко, всеки си решава.
          Аз последните 8 години карам все коли на газ, знам плюсовете и минусите както съм сигурен, че и ти. За мен винаги ще е по-изгодно с оглед на големия пробег на година който правя. Но за 10 000 км. никой не може да ме убеди, че е далавера да си на газ. Забравих да добавя, че за да имаш живи дюзи след 1 година трябва да се пали и да се кара на газ всеки ден което при мен е равно на 30 лв. бензин на месец. И ако човек му се занимава може сам да си сметне. Пак казвам при този пробег с тази кола в София няма смисъл. Пропуснал съм и 12 лв. за филтър 3 пъти годишно. Щото иначе 15/100 газ само в мечите ще стане
          Последно редактирано от fanatic; 31-01-11, 11:20.
          no signature no problems

          Коментар


          • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

            Нещата, които си сменил ще ги смениш и на бензин.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Нещата, които си сменил ще ги смениш и на бензин.
              да но за 60 000 км.
              no signature no problems

              Коментар


              • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                Аз ги сменям на доста повече и нямам оплаквания. На Паджерото кабелите са оригиналните (93г) и не възразява. Свещите смених преди около 40 000км. и не създава грижи засега. А помпа не виждам причини да сменям на нито едното. Дюзите също са си живи При мен пали всеки път на бензин и при 1500 оборота преминава на газ. Освен това всеки двигател се чувства по-добре на газ, отколкото на бензин.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Аз ги сменям на доста повече и нямам оплаквания. На Паджерото кабелите са оригиналните (93г) и не възразява. Свещите смених преди около 40 000км. и не създава грижи засега. А помпа не виждам причини да сменям на нито едното. Дюзите също са си живи При мен пали всеки път на бензин и при 1500 оборота преминава на газ. Освен това всеки двигател се чувства по-добре на газ, отколкото на бензин.
                  Ей за това Мицубиши е по-скъпа марка от Опел
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                    Благодаря за мненията, раздвам се, че горе-долу съм уцелил правилния вариант. Сега остана и човека да ме чуе и да не се хвърли на някой умрял кон, че вече имам такъв случай...

                    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                    да но за 60 000 км.
                    Изкушавам се да поспоря и то много, но с усилие на волята ще си затрая, само от уважение.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                      Кой каквото иска да казва, но за един и същ лек автомобил пробега в лева винаги е по-евтин на газ, отколкото на дизел (бензина не го коментирам изобщо). Аз с моето Рено - с газов инжекцион съм - икономисвам за 10 000 км между 500 и 700 лева чисто, (зависи колко е моментната цена на газта и каква е разликата с цената на бензина). Винаги на газ ще е по-евтино отколкото на дизел Въздушен филтър сменям заедно с маслото на 8-10 000 км - така е при ГИ-то, ако бях с обикновена АГУ и на 5 000 да сменям за 8 лева филтър пак е пребрежимо малък разход Свещи не съм пипал - минал съм 30-35 000 с колата откакто я имам, правя средно по 15 000 км на година. Мисля още да я карам Проблеми с палене нямам - понеже лятото 1 минута, зимата до 3-4-5 минути ми работи на бензин в началото - докато мине 35 градуса температура на антфриза. Когато паркирам цъкам на бензин - да - погорва малко бензинец, но е пренебрежимо малък разхода. Карал съм дизелова кола 2 години и половина, знам как са цената на нафтата и ... мисля вече да карам САМО бензинки на газ

                      Това е вечния спор, във всички автомобилни форуми и винаги ще го има. Вземете едно калкулаторче и листче, сметнете и преценете, не слушайте кой какво ви говори, а смятайте и гледайте резултатите. За 10 000 км на година наистина е спорно дали си струва "инвестицията". Аз правя 15 000 км на година и сложих - не съжалявам.

                      P.S. Не съм газаджия, даже преди да сложа газ бях голям противник на газчицата, в момента съжалявам защо не съм я сложил на момента след покупката Карах, карах, плащах, плащах... правих компромиси: "да отидем с вашата кола, понеже е не метан", накрая хванах листа, калкулатора, за 5 мин сметнах, писах, дори в сметките сложих доста по-голям разход на газ, в момента разхода на газ ми е с литър и половина по-висок спрямо този на бензин Накрая си запазих час и пуснах чесновата миризма в цилиндрите и не мисля дали да пътувам за еди къде си и колко ще ми струва. А шума на дизела не го обичам, никога дизелова кола не може да е безшумна колкото бензинова при еднаква звукоизолация за един и същ модел/година лек автомобил/джип

                      Коментар


                      • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                        Пропан-бутанът е остатъчен продукт от производството на бензина. Именно заради това няма как да е с висока цената спрямо бензина. Винаги ще има достатъчна разлика в цената за да могат да си го продават. Винаги ще е по-евтино от на бензин независимо за какъв бензинов автомобил става въпрос. Нямат в какво да го съхраняват, ако не го продават иначе го изгарят в атмосферата.
                        И понеже е остатъчин продукт от производството на бензина затова реалната му цена е някъде около 40 стотинки. Понеже обаче знаете, че нефтохимът е монополист и си прави каквото си поиска. Това е положението.
                        Последно редактирано от sony bono; 31-01-11, 20:13.

                        Коментар


                        • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                          Всеки си има своите предпочитания и всеки си има своята изстрадана истина!
                          Карал съм бензин много години. Когато сложих газ, се ядосвах, че не съм го направил от самото начало, бих спестил около 2 пъти стойността на автомобила!
                          Карах няколко години на газ. На края ми писна почти всеки път след като заредя с газ да се налага да ровичкам по изпарителя, за да настроя оборотите ( може и да не съм случил на изпарител или газаджия ) и през 2002 г. преминах на дизел. Основното, което ми харесва при дизела ( изключвам цената на 1 км. ) е това, че не си мени оборотите, и не се налага да търся място за газовата бутилка. Oт тогава си търся и карам само дизели! И те така....
                          Казано е:
                          -"Обичай ближния",
                          щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

                          Коментар


                          • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Благодаря за мненията, раздвам се, че горе-долу съм уцелил правилния вариант. Сега остана и човека да ме чуе и да не се хвърли на някой умрял кон, че вече имам такъв случай...



                            Изкушавам се да поспоря и то много, но с усилие на волята ще си затрая, само от уважение.
                            Що бре, аз колко неща съм научил като споря. Няма лошо, винаги съм готов за нови знания.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                              Първоначално публикуван от alex_serviz Преглед на мнение
                              На края ми писна почти всеки път след като заредя с газ да се налага да ровичкам по изпарителя, за да настроя оборотите
                              Откакто съм монтирал газовия инжекцион за около 25 000 - 30 000 км съм сменил 2 пъти филтри - на клапана и на газовите дюзи, оборотите не мърдат Никога не са мърдали. Ако искаш можеш да дойдеш да се увериш. Заковават. Аз също не съм фен на АГУ-тата и на постоянната им донастройка, но при ГИ-то това остава в миналото

                              Първоначално публикуван от alex_serviz Преглед на мнение
                              Основното, което ми харесва при дизела ( изключвам цената на 1 км. ) е това, че не си мени оборотите
                              По всяко време може да дойдеш да ти покажа, че оборотите ми заковават на 750 и така си остават на празен ход Пак казвам - това е ГИ Може би за това така... А пък дизела винаги ще си остане шумен и ще мирише задушливо, газовия инжекцион не мирише на нищо, за разлика от жигулите и голф 2-ките 86-ти набор с обикновена АГУ (примерно).

                              Първоначално публикуван от alex_serviz Преглед на мнение
                              не се налага да търся място за газовата бутилка.
                              В огромния багажник на Сценика 30 литра странично изобщо не ме притеснява (винаги, ама винаги пътувам с много багаж). Товаря като за световно и не ми пука, вече ако беше някоя 2-вратка с багажник 50 санта на 50 санта - тогава може и да има притеснение за обема, но в моя случай място - бол

                              И пак казвам - всеки си прави сметките и решава

                              Коментар


                              • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                                Това с постоянните настройки на обикновено АГУ ,не ми е ясно как го постигате. От 20г. карам на газ всякакви коли от карбураторни до мултипойнт инжекциони и никога не ми се е случвало да бягат обороти и т.н. Слагам я, регулирам и не пипам повече. Чувал съм глупости от всякакъв порядък, но до една се дължат на глупав монтаж и глупаво регулиране.
                                А колите от 86 са несравнимо по-читави от съвременните кенове за бира, набедени за автомобили.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X