Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

    Това за 10000 на година даже е доста завишено. Реално едва ли скача над 8. Просто това му е нужно на човека, а и опита от предишни коли е все там някъде. Газова така или иначе има налична, почти нова, от предишната кола, която замина на морга след среща от третия вид. Това е и другата причина да се търси по-едра кола, иначе и едно комби 4х4 би му свършило работа.

    Доколкото знам, не се е фронтеросал още - каза, че двете коли, които е гледал са за скраб, но не мога да дам повече подробности - тия дни ми изскочиха други непредвидени задачки и не съм в течение.

    На мен лично мноооого ми хареса един Монтерей 3.2 за семейна кола, но нещо ми куцат финансите все още, по-нататък ще е.

    Конкретно по темата: по-горе стана дума за смяна на масла и филтри. За 2.2ТДИ се изясни, че е съвсем приемливо. А как стои въпроса с Исудзовите двигатели? И бензиновите и дизеловите? Питам не само за спора, специално за бензиновия шестак ме интересува лично (вече е ясно защо ).
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      Конкретно по темата: по-горе стана дума за смяна на масла и филтри. За 2.2ТДИ се изясни, че е съвсем приемливо. А как стои въпроса с Исудзовите двигатели? И бензиновите и дизеловите? Питам не само за спора, специално за бензиновия шестак ме интересува лично (вече е ясно защо ).
      На исузовите дизели им дават смяна на маслото на 5000 км., което в никанък случай не е лошо. Но от там идва и двойно по-високата цена на маслото като консуматив спрямо бензина. Ама и какво от това. 5 л. масло не е толкова много пари.

      Коментар


      • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

        Уточнявам защо питам: маслен филтър на Витарата (примерно) е около 8лв. Маслен филтър на Мазда 323 1.7Д е 20тина лева. Съмнява ме да е чак пък толкова по-различен, ама нали е за японски дизел, що да не е скъп... Или поне при нас логиката е такава. като те посрещнат от вратата с "Оооо, ама то японско", значи цената стана тройна.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

          Маслен филтър ISUZU TROOPER 2.8TD i (04/88 - )


          KXF0800098

          Година: (04/88 - )
          Двигател: 4BJ1-T




          Цена: 15.00 лева с ДДС
          тегло: 400 грамa
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

            Прочетох новите мнения по темата ви колеги и реших да споделя моя скромен опит с дизела бензина и газта
            Та значи 09.2009 си закупих Тойота 70-ка с 2.4 дизел и бях много доволен от покупката , в радостта си пренебрегнах драмите с свещи , релета и модули за управление на подгрева казвах си нали ще оправя всичко и после само каране , е да но не беше точно така Значи първо се започна с разхода на гориво 12-13/100 , казвах си маината му все още имаше варианти за нафта в туби с доста незавидно качество но пък на ниска цена .....после почна да настъпва зимата започнаха се драми с парафини тежко палене и т.н. сутрин влизах в автомобила със страх чудех се каква ли ще е новата изненада После правопропорционално с падането на температурите се започна вдигане на разхода на нафта като успя да достигне до 17-18 /100 в пресечена местност с 31"кобри , горе долу по него време се получи така че оная "хубавата" нафта изчезна от черния пазар и се започна едно почти ежедневно зареждане на всевъзможни бензиностанции да намеря поне "зимната нафта" да знам поне за какво си давам парите ....оказа че такова животно просто няма , проблемите продължаваха и стигнах до извода че температури под -10 градуса не са работни за допотопното ми дизелче Пролетта на 2010 по независещи от мен причини се наложи да продам въпросния автомобил , не след дълго обаче крастата си краста и пак си закупих Тойота този път обаче следвайки горчивия опит с дизела от предната зима си казах я да си зема бензинова джипка да видя там как е , и от октомври 2010 съм собственик на 2.4 22ре 70-ка която е карбураторна 110 коня с предпродажбено монтирана газова уредба в Холандия през далечната 1990 година , от която в момента са останали само бутилката и малкия резервоар поместени на мястото на оригиналния такъв . След закупуването се наложи да сменя турския изпарител с вакуумно Ловато и да поосвежа уредбата от към маркучи ревизия на клапани ел част и т.н. , и вече 4 месеца ползвам газовия аналог гумите вече са 32"гудрич кални разхода който очаквах да се вмества в 20/100 се оказа че е варира от около 12-13/100 извън градско до 18-19/100 при офроуд като градския цикъл е около 16-17 .
            Извода ми е че при всички положения бензина с газ е по добре от шумния дизелов събрат за разликите в мощността пък да не говорим дизела беше 2.4тд с 86 коня .....сегашния 2.4 110 коня и трябва да ви кажа че доста по добре върти по големите гуми в кал до коляно а тук в Русенско покрай Дунава не е като да нямаме кал до колене
            Не искам да си натрапвам мнението но една елементарна сметка с елката обръща нещата доста бързо и колегите които са си напатили някога по някаква причина от газовите уредби са прави но нека се замислят преди да пишат как съм щял да сменям кабел свещи и филтри на 3-4к км няма такова нещо ! Лекият ми автомобил е бмв320 туринг с обикновенна газова система Тартарини е 20 000км през 2010 не е трещяла и не съм и сменял нищо друго освен маслото и филтри за масло и въздух
            Извода е дайте шанс на газта намерете си читав специалист а не евтин и си карайте на тихичко евтиничко и без кълбета сажди
            поздрави !
            2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
            ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

            Коментар


            • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

              Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
              ... намерете си читав специалист ...

              Е те това е най-големия проблем на газовите.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                Някой може ли да сподели лични впечатления за разход и поведение на ОФБ ДБ 2.2 с метанова уредба. Като изключим първоначалната инвестиция от по-скъпата (спрямо газова) уредба и бутилка след това каква е разликата в поддръжката и какви особености има? Как пали на студено/топло и прочее?

                Коментар


                • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Е те това е най-големия проблем на газовите.
                  Ами да за съжаление е така , радвам се че аз самият не ми се налага да търся такъв Ако някой колега от Русе има проблеми от това естество мога да помогна обаче
                  2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                  ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                  Коментар


                  • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                    Преди да купя дизеловата фронтера 28тди много търсех читава фронтера 2,0 с дискове на задният мост но сега се убедих за силата на дизеловия мотор когато се кара на пресечена местност без да се подава газ По икономично е с газта при скорост около 120км и при шосе

                    Коментар


                    • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                      Първоначално публикуван от hades20 Преглед на мнение
                      Някой може ли да сподели лични впечатления за разход и поведение на ОФБ ДБ 2.2 с метанова уредба. Като изключим първоначалната инвестиция от по-скъпата (спрямо газова) уредба и бутилка след това каква е разликата в поддръжката и какви особености има? Как пали на студено/топло и прочее?
                      Аз карам такава но ОФА ДБ 2.2. Като първи малък недостатък отчитам стоте килограма допълнително в багажника-умориха ми пружините.Като подръжка поне засега,/3 год. и 50000км/ не съм правил нищо, /по уредбата-разбира се/ .За паленето -пали без проблем и на метан и при минус 15,но аз си я паля на бензин,поработва и когато потеглям ,при 2000об минава на метан.Динамиката обаче страда-слабичка идва машинката,въпреки че имам аванс процесор.Без него още по зле.Тук забравих да спомена ,че уредбата е обикновена ,не инжекцион.Ако всичко по кабели ,свещи и електрика е ОК ,няма гърмежи и двг работи равномерно и чисто.Дано съм ти бил полезен.А, да допълня за разхода,при смесено каране,с едно зареждане/20кг/-около29 лв минавам приблизително 260 км.
                      При извънградско и 80-90км/ч съм минавал и 300км.
                      Последно редактирано от Румен Николов-sineto; 12-02-11, 20:36.
                      Румен Николов

                      0888 358 572

                      Коментар


                      • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                        А някой има ли впечатления от 3.2 шестака, исудзовия, с метанова инжекция как е като разход? Интересува ме конкретно спокойно каране на дълго, 90-100км/ч.

                        @75турбоделта: Е, то все някой трябва да разбира
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                          Днес гледах един Монтерей 3,2 на газ, ама не се сетих да питам собственика колко е разхода. Но предплагам няма да е под 20/100. На метан сигурно ще е поне 10 кг/100
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                            Какъв е нормалният разход на Фронтера с 2,8 дизел от 99г? Извънградско, градско и смесено?

                            Коментар


                            • От: До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                              Първоначално публикуван от Oldman Преглед на мнение
                              Мммм, да принципно си прав. Ф-ра А 2.3 тд /92-98 г/ 100кс при 4200 обр/мин, въртящ момент 215/2200 н*м; Ф-ра А 2.5 тдс /96-98/115 кс при 3600 обр/мин, въртящ момент 260/1800 н*м; Ф-ра А 2.2 16в /бензин/ /95-98/136 к.с. при 5200 обр/мин, въртящ момент 202/2600 н*м; Ф-ра А 2.0 /бензин/ /92-98/115 кс при 5400, въртящ момент 170/2600 н*м. Е има някои разлики, но нали затова е малкото лостче и задкормилното устройство

                              Хмм, никога не съм вдигал повече от 4500 обр. Значи ли, че я карам с около 70 к.с., а плащам данък за 136 к.с.
                              Здравейте колеги,
                              Oldman точно описва мощностните данни на двигателите. Но според мен те не могат така "директно" съпоставяни по-повече от една причина. Но най-важната - всеки от изброените дизелови двигатели е СЪС ТУРБОКОМПРЕСОР.Дори и да изключим от сметката междинния охладител на въздуха - интеркулера (макар, че не е редно) ясно е на къде се накланят везните по отношение на относителната мощност. Ако на 2.3 ТД му махнеш турбокомпресора, едва ли ще изкараш по-вече от 70 / 75 к.с при този скоростен режим.
                              Ами ако на 2.2 16V сложиш турбо+интеркулер ??? Тогава 180 / 200 к.с са абсолютно безпроблемно постижение, и максимален въртящ момент от порядъка на 320 / 330 н.м при запазване на скоростните режими.
                              Така че според моето скромно мнение, трябва да се съпоставят сама съпоставими неща.

                              поздрави

                              Коментар


                              • От: До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                                Първоначално публикуван от gogodimo Преглед на мнение
                                Здравейте колеги,
                                Oldman точно описва мощностните данни на двигателите. Но според мен те не могат така "директно" съпоставяни по-повече от една причина. Но най-важната - всеки от изброените дизелови двигатели е СЪС ТУРБОКОМПРЕСОР.Дори и да изключим от сметката междинния охладител на въздуха - интеркулера (макар, че не е редно) ясно е на къде се накланят везните по отношение на относителната мощност. Ако на 2.3 ТД му махнеш турбокомпресора, едва ли ще изкараш по-вече от 70 / 75 к.с при този скоростен режим.
                                Ами ако на 2.2 16V сложиш турбо+интеркулер ??? Тогава 180 / 200 к.с са абсолютно безпроблемно постижение, и максимален въртящ момент от порядъка на 320 / 330 н.м при запазване на скоростните режими.
                                Така че според моето скромно мнение, трябва да се съпоставят сама съпоставими неща.

                                поздрави
                                Само дето 2.2 16V си е с турбокомпресор и огромен интеркулер и е 116 кс./ 260 нм.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X