От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!
Здравейте, с уважение към всчки мнения.Ще започна с въпроси в подкрепа на дизела:1.защо не произвеждат бензинови камиони?.2.Кой бензинов двигател при 1500об.мин прави 260Н.м.3.Как ни зареждат пропан бутана на газостанциите(котка в чувал) количесво/качество.При разход на изтормозената ми ОФБ 2,2 ДТЛ звън града с нормално бързо каране около 120 км.ч 8л. В София 11л. колко ли ви горят 2,2 бензинките? А като, затънете в калта колко газ натискате? Това е просто моето мнение.
					Здравейте, с уважение към всчки мнения.Ще започна с въпроси в подкрепа на дизела:1.защо не произвеждат бензинови камиони?.2.Кой бензинов двигател при 1500об.мин прави 260Н.м.3.Как ни зареждат пропан бутана на газостанциите(котка в чувал) количесво/качество.При разход на изтормозената ми ОФБ 2,2 ДТЛ звън града с нормално бързо каране около 120 км.ч 8л. В София 11л. колко ли ви горят 2,2 бензинките? А като, затънете в калта колко газ натискате? Това е просто моето мнение.

							
						
 гласувам за дизела. На 2 тона купе поне 120 кончета и 260 нм, за да върви. Ама бензинът може и на газ, че и на метан. Може разбира се. Дизелът пък може да старо олио 
 и на карашик с пропан-бутан, макар че понякога е проблем монтажа и настройката. Като излезеш по черен път с дизела и дойде баир, тогава какво ? 1500-2000 оборота и без боксуване си горе. А с бензина ? Ако е под 3000 кубика, поне с 3000 оборота трябва да го караш по такъв път, иначе си спрял някъде. Да, на магистралата максималните скорости са различни. Но кой разумен човек ще се метне на Диско със 160 км/ч постоянно при 2 метра висока кабина или с ОФА 1-2 ? Да не говорим за Витарките, които са си опасни над 120 или за Нива. не че не съм карал Нива със 160 км/ч (по надолнище), карах я, че и с 5 врати беше. Но усещането е като да си в хеликоптер, който се кани да излети - всичко подскача и дрънчи, а по баира 2 предавки надолу. Ако теглиш каравана, тогава си трябва тракторчето.
Коментар