Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

    Здравейте, с уважение към всчки мнения.Ще започна с въпроси в подкрепа на дизела:1.защо не произвеждат бензинови камиони?.2.Кой бензинов двигател при 1500об.мин прави 260Н.м.3.Как ни зареждат пропан бутана на газостанциите(котка в чувал) количесво/качество.При разход на изтормозената ми ОФБ 2,2 ДТЛ звън града с нормално бързо каране около 120 км.ч 8л. В София 11л. колко ли ви горят 2,2 бензинките? А като, затънете в калта колко газ натискате? Това е просто моето мнение.

    Коментар


    • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

      Първоначално публикуван от Ognjan Преглед на мнение
      Здравейте, с уважение към всчки мнения.Ще започна с въпроси в подкрепа на дизела:1.защо не произвеждат бензинови камиони?.2.Кой бензинов двигател при 1500об.мин прави 260Н.м.3.Как ни зареждат пропан бутана на газостанциите(котка в чувал) количесво/качество.При разход на изтормозената ми ОФБ 2,2 ДТЛ звън града с нормално бързо каране около 120 км.ч 8л. В София 11л. колко ли ви горят 2,2 бензинките? А като, затънете в калта колко газ натискате? Това е просто моето мнение.
      Отговарям

      1. Щото не е изгодно като моточас, също така дизела на ниски обороти не грее за разлика от бензина и охлаждането ще е предизвикателство.
      2. Magnum 5.2
      3. Същото е и с нафтата, ако си отвориш резервоара ще видиш. Като си отвориш помпата ще видиш същото. Аз съм правил и 2-те та знам.
      4. 2.2 бензин дълга база с пуснат климатик, извънградско 10 газ ( 1.26 лв. на литър ) Градско същите условия - 13.5 ( с ГИ )

      Та мнението ти е само от твоята камбанария. И 2-те си имат предимства и недостатъци просто човек трябва да ги претегли през своите нужди.
      no signature no problems

      Коментар


      • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        Отговарям

        ...................................................................................................................................................... ..........................
        4. 2.2 бензин дълга база с пуснат климатик, извънградско 10 газ ( 1.26 лв. на литър ) Градско същите условия - 13.5 ( с ГИ )

        Та мнението ти е само от твоята камбанария. И 2-те си имат предимства и недостатъци просто човек трябва да ги претегли през своите нужди.
        С тези параметри съм и аз! 2,2 бензинка ОФ ДБ......Така че нека ми е зле че харчи с 2 литра повече (ГАЗ)
        Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
        LZ1NES

        Коментар


        • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

          При тези цени на горивата, определено е по-изгодно да се кара на газ. Тая дискусия сме я водили вече поне 100 пъти. Аз карам дизели по друга причина - повече ми харесват като поведение и обслужване (много по-лесно е, стига машината да е наред) и мразя бутилки в багажника и вечните проблеми с качеството на газта и настройките. Писнало ми е като се кача в колата след всяко зареждане да ме изненадва с различно поведение - я оборотите на ПХ няма да са наред, я няма да ускорява, я на високи нещо ще забива.... Абе все нещо има да си чоплиш - кабелчета, филтърчета, дюзички позапекли.... При ГИ нещата са по-добре, ама и там не липсват изненадки. Ако караш много, има смисъл от газта, но ако караш под 10 000 км на година, икономията от гориво отива в поддръжка и ефекта е под въпрос.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            При тези цени на горивата, определено е по-изгодно да се кара на газ. Тая дискусия сме я водили вече поне 100 пъти. Аз карам дизели по друга причина - повече ми харесват като поведение и обслужване (много по-лесно е, стига машината да е наред) и мразя бутилки в багажника и вечните проблеми с качеството на газта и настройките. Писнало ми е като се кача в колата след всяко зареждане да ме изненадва с различно поведение - я оборотите на ПХ няма да са наред, я няма да ускорява, я на високи нещо ще забива.... Абе все нещо има да си чоплиш - кабелчета, филтърчета, дюзички позапекли.... При ГИ нещата са по-добре, ама и там не липсват изненадки. Ако караш много, има смисъл от газта, но ако караш под 10 000 км на година, икономията от гориво отива в поддръжка и ефекта е под въпрос.
            Така е, но при старите дизели дето като запалят няма гасене докато не спреш нафтата 2.3 и 2.8. Обаче при по-новите снабдени с електроника и реостатна газ дизели нещата стоят точно така, каткто ги изброяваш за бензина. Нали така?

            Коментар


            • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

              Ами аз затова си карам старите кошници и не проявявам мераци за глезотии. Напоследък минавам все по-малко километри и перото "гориво" в бюджета ми не е съществено.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                Първоначално публикуван от Ognjan Преглед на мнение
                1.защо не произвеждат бензинови камиони?.2.Кой бензинов двигател при 1500об.мин прави 260Н.м.3.Как ни зареждат пропан бутана на газостанциите(котка в чувал) количесво/качество.При разход на изтормозената ми ОФБ 2,2 ДТЛ звън града с нормално бързо каране около 120 км.ч 8л. В София 11л.
                Малко да уточня:
                1. Произвеждат се в Америка и Русия
                2. Както написа брат ми 5.2 Magnum но е 400 NM
                3. В момента карам 2.2 DTL и градско харчи 8.5 - 9 л./100 км а извън 7.5 - 8 л./100 км. но ми липсват 400-те нютона и онзи звук на осмака... ех...
                LZ1RED

                Коментар


                • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                  изключително ценни мнения.работя такси.карал съм всичко което върви с нафта,бензин,газ и метан.даже съм карал и с олио от фритюрника дизела.мани майтапа върви дизела и с него и с трансформаторно масло.това писледното е по-добро от дизеловото гориво.на въпроса дизел или бензин?отговора е прост.зависи за какво ти трябва.ако е за гората аз съм за дизела.
                  за този терен нищо не може да замени въртящия момент на дизела.ако е за града бензин с метанова уредба е най-добре.относно метана. фен съм му.няма такава оферта.ефтин лесен за поддръжка.недостатък-пада мощността на мотора до 25%.тежки бутилки задвигатели над 2л поне30 кг обем на метана и тегло около 160 кила на бутилките.изключвам карбоновите страшно скъпи,но леки с цикъл на живот 3 до 5 години..дотука съм минал над 700 000 км с метан.нов съм тука ама пустите гости на нощен хоризонт жоро владо и пепи ми палнаха дъртия фитил да се регна тука.

                  Коментар


                  • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                    Първоначално публикуван от letalenizhod Преглед на мнение
                    изключително ценни мнения.работя такси.карал съм всичко което върви с нафта,бензин,газ и метан.даже съм карал и с олио от фритюрника дизела.мани майтапа върви дизела и с него и с трансформаторно масло.това писледното е по-добро от дизеловото гориво.на въпроса дизел или бензин?отговора е прост.зависи за какво ти трябва.ако е за гората аз съм за дизела.
                    за този терен нищо не може да замени въртящия момент на дизела.ако е за града бензин с метанова уредба е най-добре.относно метана. фен съм му.няма такава оферта.ефтин лесен за поддръжка.недостатък-пада мощността на мотора до 25%.тежки бутилки задвигатели над 2л поне30 кг обем на метана и тегло около 160 кила на бутилките.изключвам карбоновите страшно скъпи,но леки с цикъл на живот 3 до 5 години..дотука съм минал над 700 000 км с метан.нов съм тука ама пустите гости на нощен хоризонт жоро владо и пепи ми палнаха дъртия фитил да се регна тука.
                    Добре дошъл. Възрастта няма значение тук. Пък и винаги може да научиш или да кажеш нещо полезно.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                      Дизел газ бензин темата е много обширна и предполагам всеки може да напише нещо по темата. Аз ще изложа нещата както ги виждам без да ги степенувам защото това всеки си го прави сам за себе си.
                      • Дизела предимството му е във високия въртящ момент в ниски обороти и по нисък разход.

                      Недостатък основен поне според мен не се знае на какво качества гориво ще налетиш и от там започват мъките. Поне при нас избора за зареждане се свежда до Петрол и Топливо и отделно от това нечакат след доставка на гориво да се утаят резервоарите. Мой личен приятел кара Пежо (ново) той се отказа да зарежда в града по споменатите причини.
                      • Бензин за да докараш вм като на дизела ти трябва голям бензинов двигател от което следва по голям разход работа на по високи обороти и едно наум какво е останало в резервоара.
                      • Бензин и газ газта до някъде преборва по големия разход на бензиновия агрегат от към финанси недостатъци трябват бутилки и още аксесоари към тях, ако газаджията е от клуба хей ръчички хей ги две те ми пречат най добре могат да последват ремонти които никак не са приятни или да те изостави в най не подходящия момент качеството на горивото е отделна тема, зимно време колата трябва да загрее до оптимална температура за да работи нормално на газ (в големите студове на мен лично ми беше по евтино да карам на бензин). Предимството е че винаги имаш алтернатгивно гориво.

                      Личният ми избор е бензин и газ.
                      За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                      0878 79 20 61 Борис

                      Коментар


                      • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                        Чета тук и се чудя, как ви горят машинките толкова малко. Моята фронтерка дето е 2.0, градско си иска между 15 и 20 литра бензин, в зависимост колко е студено. Вярно е че докато загрее и съм пристигнал, ама чак такава разлика? Дори и извинградско разхода е към 11.
                        Относно горивото - преди имах едно "ренде" карах го само на пропан бутан, вярно че излизаше супер на сметка, ама глобално погледнато 2 пъти сменях клапани на около 150- 200 хил км и не знам колко пъти кабели и свещи...

                        Коментар


                        • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                          С две ръце гласувам за дизела. На 2 тона купе поне 120 кончета и 260 нм, за да върви. Ама бензинът може и на газ, че и на метан. Може разбира се. Дизелът пък може да старо олио и на карашик с пропан-бутан, макар че понякога е проблем монтажа и настройката. Като излезеш по черен път с дизела и дойде баир, тогава какво ? 1500-2000 оборота и без боксуване си горе. А с бензина ? Ако е под 3000 кубика, поне с 3000 оборота трябва да го караш по такъв път, иначе си спрял някъде. Да, на магистралата максималните скорости са различни. Но кой разумен човек ще се метне на Диско със 160 км/ч постоянно при 2 метра висока кабина или с ОФА 1-2 ? Да не говорим за Витарките, които са си опасни над 120 или за Нива. не че не съм карал Нива със 160 км/ч (по надолнище), карах я, че и с 5 врати беше. Но усещането е като да си в хеликоптер, който се кани да излети - всичко подскача и дрънчи, а по баира 2 предавки надолу. Ако теглиш каравана, тогава си трябва тракторчето.
                          P.S. Ако е бензин на джип, нека е над 4 000 куб.см, тягата е друга.
                          Георги Кулишев
                          Ямбол
                          0889 42 00 74

                          Коментар


                          • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                            Първоначално публикуван от Traum Преглед на мнение
                            .....Чета тук и се чудя, как ви горят машинките толкова малко. Моята фронтерка дето е 2.0, градско си иска между 15 и 20 литра бензин, в зависимост колко е студено. Вярно е че докато загрее и съм пристигнал, ама чак такава разлика? Дори и извинградско разхода е към 11.
                            ...
                            И моята го може този разход Но може и 8.8/100 извънградско и 12/100 градско . В първия случай си изкарвам псувните на останалите участници в движението , плюс игра на котка и мишка с Органите . Затова предпочитам втория случай . Казват му "кротко каране".

                            Първоначално публикуван от kulishev Преглед на мнение
                            .... Като излезеш по черен път с дизела и дойде баир, тогава какво ? ....
                            Тогава влиза в сила и значението на задкормилното устройство .
                            Преминаването на бавни от една страна компенсира недостатъчния въртящ момент ( предполага се , че по въпросния черен път не си тръгнал на състезание за скорост ) , а от друга страна изкачването на баири , както и преминаването през кални и хлъзгави терени става по доста субективна оценка - използване на инерция , избор на подходяща предавка и т.н. .... Изобщо дори с едни и същи машини "един го може , друг - не"

                            ПС. А и като караш на бензин с 3000 оборота какво ? Че това за бензиновата Фронтера си е съвсем нормален работен режим ! Какво те плаши ?
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                              Винаги са ми били смешни споровете дизел vs. бензин.

                              Когато се сравняват двата агрегата трябва да се сравняват:

                              1. Еднакъв брои, разположение и ходове/чела на буталата.
                              2. Турбинирани/атмосферни агрегати.
                              3. Еднакви компресии и конструктивни/якостни показатели на двигателите.
                              4. Горивни помпи с еднакви налягания при впръскване.
                              5. Интеркулери и т.н. екстри.
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                                Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                                Винаги са ми били смешни споровете дизел vs. бензин.

                                Когато се сравняват двата агрегата трябва да се сравняват:

                                1. Еднакъв брои, разположение и ходове/чела на буталата.
                                2. Турбинирани/атмосферни агрегати.
                                3. Еднакви компресии и конструктивни/якостни показатели на двигателите.
                                4. Горивни помпи с еднакви налягания при впръскване.
                                5. Интеркулери и т.н. екстри.
                                К`о каза ?!
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X