До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!
	
		
			
			
				
	
Като не говориме за състезания бавните оправят проблема почти винаги.
След като лятото на Дунава се закопах до главините в пясъка от простотия/пясъка сигурно е един от най-мърлявите терени/,на бавни се измъкнах с едно излашкване.
А спрямо джоба 2 мнения няма-газта е най на сметка,а че C20NE я обича повече от бензина го виждам с очите си.
А колегите с печките сигурно никога не са наливали кофти нафта и не знаят после за какво иде реч...
Едни мембрани са 30-на лева и час работа.
					
					Първоначално публикуван от rosssko
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		След като лятото на Дунава се закопах до главините в пясъка от простотия/пясъка сигурно е един от най-мърлявите терени/,на бавни се измъкнах с едно излашкване.
А спрямо джоба 2 мнения няма-газта е най на сметка,а че C20NE я обича повече от бензина го виждам с очите си.
А колегите с печките сигурно никога не са наливали кофти нафта и не знаят после за какво иде реч...

Едни мембрани са 30-на лева и час работа.
 ..... Уважавам мнението на всеки, но моето е такова и смятам, че съм прав поне за себе си. Поздрави!
							
						
							
						
. За 200 да смениш целия изпарител с филтрите пак си на кяр. 
 Ами то е ясно че му е изпита чорбата ! Та за да е изправен , трябва да си му направил основен ремонт , другото е гадаене ....
							
						
Коментар