Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

    Ами те са 10-12л извънградско.В града моята 2.0 си гори 13-15л
    с рошавките гуми 31/10.5/15 БФ Гудрич.С обикновени цивилни гуми разхода е 1-2 литра надолу.Смъквал съм я до 8л газ извънградско но това е по скоро като проба.Аз джип с асфалтови гуми не харесвам и затова си карам гудрича.
    BMW X6

    Коментар


    • До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

      Хубаво, ама това ще е динственият автомобил в семейството и затова искам да е дълга база и да разполагам с целия багажник. Абе кой знае къде ще се набухам накрая, ама..Между другото видяхте ли снимките или нещо пак не е доизкусурено?

      Коментар


      • До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

        Защо тогава не заложиш на Фронтера Б с двигател 2.2DTL
        Струва ми се отличен вариянт.Дълга база разбира се.
        BMW X6

        Коментар


        • До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

          Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
          Защо тогава не заложиш на Фронтера Б с двигател 2.2DTL
          Струва ми се отличен вариянт.Дълга база разбира се.
          Не се ли сещаш защо $$$$$ са малко!

          Коментар


          • До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

            Колега , вече има ОФБ дълга база на около 7-8000 лв , 1999 г. Разходи се до Дупница Аз като гледам колко съм се минал с моята , лошо ми става. Ама какво да се прави - криза - цените падат.

            Не съм съгласен, че 2.2дтл е "слаб" двигател. Двигателя си е екстра за "нормална" експлоатация. И гори под 8/100 смесено мамка му и двигател
            Последно редактирано от ss7; 13-02-09, 04:40.
            [URL="http://www.spritmonitor.de/en/detail/306263.html"] [IMG]http://images.spritmonitor.de/306263.png[/IMG][/URL][URL="http://ss7.dupnica.net/?p=632"]
            [/URL]

            Коментар


            • До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

              Слаб нарекохме старият двигател 2.3
              2.2 ДТЛ си е напълно достатъчен модерен агрегат с отличен разход и мощност.
              Парите винаги са били фактор.Аз лично не бих правил компромис с покупките си.Особено едрите като кола.Затова и си карам вехтата фронтерка модел А и сбирам парички за значително по-ново Гранд Чероки.
              BMW X6

              Коментар


              • До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                Първоначално публикуван от ss7 Преглед на мнение
                Колега , вече има ОФБ дълга база на около 7-8000 лв , 1999 г. Разходи се до Дупница Аз като гледам колко съм се минал с моята , лошо ми става. Ама какво да се прави - криза - цените падат.

                Не съм съгласен, че 2.2дтл е "слаб" двигател. Двигателя си е екстра за "нормална" експлоатация. И гори под 8/100 смесено мамка му и двигател

                Колега, къде е този 2.2 DTI със СМЕСЕН разход - под 8/100. Позволи ми да изразя съмнение, освен ако смесения не е 95 извънградско и 5 градско. Дори и при това разпределение има доста условности за да получиш такъв разход. Аз имам такава Фронтера и съм правил какви ли не експерименти с начина на шофиране и пр. Имам си компютър, който ми отчита разхода, правил съм му проверка като съм сипвал два пъти до капачката от една и съща колонка - на 50л дава по-малко от литър отклонение. Наистина получих 7/100 разход от София до Козлодуй, но по магистралата карах с 80-90 а извън нея със 60-70км в час. Спазвах стриктно всички ограничения на скоростта в и извън населените места, дори и безумните 40 и 50 км на изхода от Враца, при двулентов път в едната посока (там вече ме бяха первали за 58км при ограничение 40 ). Преди да чипна двигателя отидох до морето и се върнах при средна скорост (мисля че беше) 82км/ч с разход от 8.2/100. След чипването ходих до язовир Студен кладенец и обратно с разход от 8/100 при 84км/ч средна скорост. Чипа като цяло увеличи мощността (виж в www.digitaltuning.bg горе долу какви са параметрите, аз не съм я чипвал при тях, на мен файла ми е за 140 коня), а разхода се свали съвсем малко. За градско каране в София не може да се вземат коректни данни, защото много зависи от маршрута, времето и начина на шофиране. Дори и при изброените условия на шофиране извън града, трябва да свалиш чистото градско под 9 за да получиш смесен разход 50/50 под 8/100км, което си е направо геройско постижение. Аз имах рено 19 1.9D, което ако карах с 90 извънградско ми даваше под 5/100 разход, а в града гравитираше около 7.5 - 8/100.
                Освен това, да намериш читава такава фронтера за тези пари си е супер сделка. Много вероятно е скоро да се наложи да се сменят разни работи, които въпреки изложените във форума начини за избягване на цифроманите от официалните вносители, биха оформили допълнителен разход. Не говоря за застраховки, масла, филтри, ремък, акумулатор и може би гуми, от смяната на които няма отърване.

                Поздрави!
                Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

                Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

                Коментар


                • До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                  Ами добре 9-10 на сто да са.
                  Няма да издребнявам за 1-2 литра.Мисълта ми е че новият двигател 2.2дтл е на порядъци по-читав от старият 2.3
                  Просто си заслужава човек да изчака и да се понапъне за да вземе това което е хубаво.Покупката на 2.3 фронтера си е меко казано приключение.Годините са твърде много и почти е невъзможно да намериш читав такъв екземпляр.Така мисля.Още повече че джипът ще се ползва за семейна кола и наличието на екстри като климатик и еърбег сигурно са силно желателни.Аз поне бих ги търсил.
                  BMW X6

                  Коментар


                  • До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                    Ами ето :


                    Fuel: Diesel 7,57 l/100km 1.559 km and 118 l
                    Не знам точното съотношение градско/извънградско . Малко в града , малко до София (през Витоша) , малко планински пътища , поне 500 км от тия 1500 са карани 4х4 заради снега .

                    С повече от 100км/ч не карам Повече от 2500 оборота не качвам . И аз съм силно учуден от разхода.

                    Общия разход на иконкота отдолу е по-висок, защото в началото стана някаква обърквация със данните.

                    Доголко са читави ОФБ (новия внос) на пазара, един господ знае. Тази която знам, че е 7000 лв има някакъв проблем със включването на 4х4 - индикацията мига само и не включва. А за задължителните разходи - масла,ремъци и гуми - ами + 1500 лв (най-малко) , ама няма начин


                    Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение

                    Колега, къде е този 2.2 DTI със СМЕСЕН разход - под 8/100. Позволи ми да изразя съмнение, освен ако смесения не е 95 извънградско и 5 градско. Дори и при това разпределение има доста условности за да получиш такъв разход. Аз имам такава Фронтера и съм правил какви ли не експерименти с начина на шофиране и пр. Имам си компютър, който ми отчита разхода, правил съм му проверка като съм сипвал два пъти до капачката от една и съща колонка - на 50л дава по-малко от литър отклонение. Наистина получих 7/100 разход от София до Козлодуй, но по магистралата карах с 80-90 а извън нея със 60-70км в час. Спазвах стриктно всички ограничения на скоростта в и извън населените места, дори и безумните 40 и 50 км на изхода от Враца, при двулентов път в едната посока (там вече ме бяха первали за 58км при ограничение 40 ). Преди да чипна двигателя отидох до морето и се върнах при средна скорост (мисля че беше) 82км/ч с разход от 8.2/100. След чипването ходих до язовир Студен кладенец и обратно с разход от 8/100 при 84км/ч средна скорост. Чипа като цяло увеличи мощността (виж в www.digitaltuning.bg горе долу какви са параметрите, аз не съм я чипвал при тях, на мен файла ми е за 140 коня), а разхода се свали съвсем малко. За градско каране в София не може да се вземат коректни данни, защото много зависи от маршрута, времето и начина на шофиране. Дори и при изброените условия на шофиране извън града, трябва да свалиш чистото градско под 9 за да получиш смесен разход 50/50 под 8/100км, което си е направо геройско постижение. Аз имах рено 19 1.9D, което ако карах с 90 извънградско ми даваше под 5/100 разход, а в града гравитираше около 7.5 - 8/100.
                    Освен това, да намериш читава такава фронтера за тези пари си е супер сделка. Много вероятно е скоро да се наложи да се сменят разни работи, които въпреки изложените във форума начини за избягване на цифроманите от официалните вносители, биха оформили допълнителен разход. Не говоря за застраховки, масла, филтри, ремък, акумулатор и може би гуми, от смяната на които няма отърване.

                    Поздрави!
                    Последно редактирано от ss7; 13-02-09, 18:03.
                    [URL="http://www.spritmonitor.de/en/detail/306263.html"] [IMG]http://images.spritmonitor.de/306263.png[/IMG][/URL][URL="http://ss7.dupnica.net/?p=632"]
                    [/URL]

                    Коментар


                    • От: До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                      колеги аз имам фронтера къса база 2.0 бензин , разхода на бензин ми е 10-12 градско и 7-8 извънградско - ходя с нея за риба . за градъ не я карам много че е като танк . има и газ но аз на газ НЕ КАРАМ , мирише и вообще е ужасно ,имам бомба в колата ( даже мисля да я махна ) колега беше писал за кабели , свещи , центровки и т.н . та за разхода не знам вашите коли но моята си харчи идеално . двигателя е перфектен , имала е удар от дясната страна което не и пречи грам на возията и на поведението на пътя . да подчертая удара е във вратата не челен . 1995 година е .

                      Коментар


                      • От: До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                        Първоначално публикуван от zarini76 Преглед на мнение
                        ...има и газ но аз на газ НЕ КАРАМ , мирише и вообще е ужасно ,имам бомба в колата...
                        Щом мирише и ВООБЩЕ е ужасно, очевидно фрукриерата ти е недотам идеална.
                        Особено ме развесели, как малката къса Фронтера с малкото моторче е "като танк"
                        Колега, що не се научиш да пишеш, пък оттам насетне да обсъждаш АГУ? Те изискват известна грамотност!
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: До: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                          Моята е 2000 кубика 94 година ,АГУто ми е обикновенно с турски испарител и смело мога да кажа,че съм адски доволен.
                          Уцели се ,почти не намирам разлика с бензина(освен малко с варвежа) но на джобчето ми е по добре.

                          Коментар


                          • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                            Странна работа...
                            Един приятел иска да се "фронтеросва", та реших да хвърля едно око тук и да му препоръчам материали за четене и ограмотяване. Изчетох 6 страници тема и ... нищо. Чак ми стана чудно защо темата е залепена
                            Нкъде не видях сериозна обосновка за предимствата на дизеловите и на бензиновите двигатели, а уж това е идеята? Не, че по другите подобни теми има по-голяма яснота

                            Та все пак, някой може ли що-годе обосновано да каже няколко думи на кой двигател къде му е силата и къде са му слабостите? По възможност без дивотии от сорта на "газовата е бомба" и "дизела на -5 не пали".
                            Идеята е за късо Фронти, по-скоро А, което ще се ползува като ежедневен, предимно градски автомобил. Защо Фронтера - стигнахме до извода, че при неговите условия, това е най-добрия компромис от към проходимост (налага се, мястото на което живее е такова), вмстимост, разходи, удобства, първоначална цена и последваща поддръжка, поне що се отнася до самия автомобил. Едва ли ще навърта повече от 10 000 км на година, и определено няма да се използува за сериозен офроуд.
                            Въпросът е с кой двигател? От прочетеното до тук и от бедния ми опит с моторите на Опел, засега съм склонен да му препоръчам 2.0 (C20N ли беше?), предвид сравнително евтината поддръжка, лесното и безпроблемно газифициране и широката разпространеност (по моргите има практически всичко).
                            Приемам конструктивни коментари, стига да са поне малко обосновани.
                            Ако съм написал някоя глупост - моля за извинение, пак казвам, не съм много в час с Опелите.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                              При така изложените изисквания, 2.0 някоя запазена. Не слагайте газ, за 10 000 на година няма никакъв смисъл, ще я избива 3-4 години а за това време ще вкара сумати пари в свещи кабели и т.н.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • От: Фронтера Дизел, Бензин, Газ!

                                10 000 на година са грубо 1000 литра бензин и горница.Разликата бензин/газ пак грубо е лев.Една уредба с ел.изпарител може да струва 300/400лв с монтажа.На C20NE газов инжекцион не му трябва, т'ва е всеядно и непретенциозно.
                                Свещи Бош от 5лв/бр за този мотор са му достатъчни за стабилна работа, със силиконови кабели Тесла за 35лв също работи без да гърми.
                                Нататък всеки може да направи бакалската сметка за себе си.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X