Да,разбирам,че подложките са за задните пружини,колега Якимов.
Мисълта ми е два ли са начините за сиромашко повдигане?:
Имам в предвид:
-Вариант 1 с удължаване на обиците на ресьорите и развиване на торсьоните отпред.
и
-Вариант 2 само с подлагане на подложки отзад на пружината без коригиране на ушите.След което се повдига и предницата с развиване на торсьоните отпред.
Или се правят и двата начина едновременно....е това не разбрах и слагането на подложки и удължаване на обиците... наведнъж?
Благодаря Ви
Последно редактирано от recaro_7; 22-12-10, 19:01.
Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)
Да,разбирам,че подложките са за задните пружини,колега Якимов.
Мисълта ми е два ли са начините за сиромашко повдигане?:
Имам в предвид:
-Вариант 1 с удължаване на обиците на ресьорите и развиване на торсьоните отпред.
и
-Вариант 2 само с подлагане на подложки отзад на пружината без коригиране на ушите.След което се повдига и предницата с развиване на торсьоните отпред.
Или се правят и двата начина едновременно....е това не разбрах и слагането на подложки и удължаване на обиците... наведнъж?
Благодаря Ви
Здраво объркване.
Ако си на пружини, нямаш обици (ресьори) и обратно.
Ако си на пружини, нямаш обици (ресьори) и обратно.
И в двата случая-ресьори или пружини,след тунинга НАВИВАШ торсионите,т.е. въртиш болта на торсиона по посока на часовниковата стрелка.
Ох,Благодарско момчета,добре,че Ви има
Просветля ми и Ви разбрах напълно.
Весели празници на всички Ви !!!
Благодаря още веднъж.....разбрах къде е бил ключа от палатката
Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)
От днес и аз съм повдигнат + амортисьори от уаз(маслени)-3 см по-дълги за 30лв бройката.Сложих си нови прагове,че старите бяха доста изгнили и се откърши парче.За беда обаче шофьорското огледало го сполетя беда и трябва да се измисли друго.
Повдига се колкото е височината на подложките (7-8см. даже не съм ги мерил).Понеже фотото ми го няма,а и не ми беше до него - сам си бачках в един студен гараж и ми се разказа игричката.Слизам в канала отвивам някой друг болт,качвам се и мажа праговете с грунд,после пак отдолу-праговете боя.Наложи се да отрежа обаче скобите за пружини че въртях-суках - е не става с тея дългите скоби.Амовете ги взех лятото за УАЗ но нещо се отказах да ги слагам.Днес отидох и си купих за Газела (gimax ми писа че тея оранжевите по-горе с от Газела),но като ги отворих видях че са същите като тези дето си ги имам,и ги върнах.В разпънато положение са малко по-къси от тези на снимката, но пак са ок. 3см по-дълги от оригиналните.Подложките са са от колегата skorpion1972 и са доста добра изработка.
Абе доста добро разстояние се отваря м/у калника и гумата.Накрая се появи собственика на гаража и измери отзад 98см с гуми 255/65/16,или 58см от центъра на джантата ако искаш да игнорираш гумата (но не съм много сигурен в цифрата че тогава се забавлявах с огледалото си)
Искам да попитам дали някои е намерил информация какво е разстоянието между тампоните и моста(носача) в заводско състояние. Много ми е интересно да видя колко би трябвало да е за да се получи реален лифт спрямо заводските размери!
Защото до тук всички правим лифт на умрели окачвания!!!!
Вчера и моята доживя сиромашки лифт 4см.отзад.В момента 87см. отпред 91 отзад със заводски размер гуми.Подложките отзад ги сложих без да свивам пружината,откачих амортисьорите и биалетките и влязоха без проблем.Отпред съм навил само по три оборота,/около 2см според мен/да видя как е и ми хареса,засега остава така.Возията стана малко по-твърда от преди.Снимките съм ги правил преди да натегна торсионите/отпред около 85см/
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD 2002
Subaru Forester 2.0 d 2010
Great wall Steed 5 2.0 HDI 2011
Вчера и моята доживя сиромашки лифт 4см.отзад.В момента 87см. отпред 91 отзад със заводски размер гуми.Подложките отзад ги сложих без да свивам пружината,откачих амортисьорите и биалетките и влязоха без проблем.Отпред съм навил само по три оборота,/около 2см според мен/да видя как е и ми хареса,засега остава така.Возията стана малко по-твърда от преди.Снимките съм ги правил преди да натегна торсионите/отпред около 85см/[ATTACH=CONFIG]301762[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]301763[/ATTACH]
Натегни още малко отпред да я оравниш.Остави 1см разлика,че така е малко като ракета.Няма да ти се промени кой знае колко возията.
Колеги имам питане. Някой прехвърлял ли е шлици на торсионите как става и от коя страна? При мен се получеи изненада сложих други пружини задницата отскочи на 91,5см. Но когато легнах да натягам тосионите изненадааа по два оборота и до там сега съм като ракета 91,5 отзад и 85 отпред.
OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
Polaris Sportsman 800 EFI
Ако е така, горният носач трябва да е опрял в тампона.Ако не е, вдигни на крик да се върти по-леко, обезопаси я да не ти падне на главата и с една метрова тръба за рамо натягай.Не би трябвало толкова да са ти скапани/омекнали торсионите, че да можеш само толкова да я повдигнеш.
Коментар