Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

    Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
    Нещо не разбирам...малкия лост на Фронтера Б има само 2 позиции - 4Н и 4L.Не разбирам как може да се изключи?Лоста по принцип си седи на 4Н и колата движи само задните колела, когато пуснеш 4х4 с бутона просто почват да работят и четирите колела, без да се пипат никакви ръчки, тук максималната скорост ти е 98км/ч.При пускане на бавни - съединител и местене на малкия лост на позиция 4L минаваш на бавните(понижаващи предавки) - тук максималната скорост е 50км/ч.
    Та аз пак да питам - как аджеба малкия лост се е изгасил?Иначе тук си с вакумен дисконектор, може проблема да е при него щом лампата само мига.
    Изключваше от бързите с нещо като удар. Бутам го пак на бързи и като тръгна пак го изхвърля от бързите. Все едно като не включиш хубаво лоста на някоя скорост и дадеш газ, както изхвърля лоста в неутрално, така ми го изхвърля от бързите. В един момент даже давах газ, оборотите се вдигаха, а джипаката стоеше на едно място.
    Последно редактирано от Vlados; 06-12-10, 21:28.
    OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

    Коментар


    • #62
      От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

      Ако изключва с удар от бързите това означава че включва бавните, в което няма логика защото ти казваш че си натиснал копчето и си включил на бързи? При мен понякога се е случвало да застане лоста в някакво междинно положение-нито бързи нито бавни и има леко съпротивление и удар при включване на бавните, но да изключва от бързите?!?
      Ако лампата за 4х4 ти мига постоянно провери си вакумите, дава грешка при пробив в маркучите, имам спомен и за някакъв датчик който сдаваше багажа, но дали е това проблема?

      Коментар


      • #63
        От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

        Вероятно става въпрос за износена вилка на муфата за бързи-бавни. Отваряне на раздатката и смяна на вилката е лечението. Обади се и на Лозан да даде мнение.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #64
          От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

          Първоначално публикуван от ArturDent Преглед на мнение
          Frontera B, W0L06B1ZCXV628886, X22DTH17403957
          6AZCAA XV628886 5603310
          ITA AG4 AU0 A31 B84 B96 CT6 C60 C74 C90 DK5 DZ5 G80 HJ1
          H2A H2C LL9 M79 M9A NC8 NK3 N08 N33 N9E PX0 0JC RBD T96 UA1
          UA6 U18 U79 VB5 V09 VS1 V55 XA3 XB5 2F3 6YX 82L 93D 931
          Виках неволята и неволята се оказа софтуера на Опел за резервните части EPC от 2010 година
          Та там само по номера на рамата ми изкара горните цифри, които съвпадат с моите приписани от колата.

          Вече знам дали имам LSD или не
          G80 = ОС,ПОВИШЕНО ТРИЕНЕ

          Ако някой му трябва декодиране да пише

          Коментар


          • #65
            От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

            Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
            Ако изключва с удар от бързите това означава че включва бавните, в което няма логика защото ти казваш че си натиснал копчето и си включил на бързи? При мен понякога се е случвало да застане лоста в някакво междинно положение-нито бързи нито бавни и има леко съпротивление и удар при включване на бавните, но да изключва от бързите?!?
            Ако лампата за 4х4 ти мига постоянно провери си вакумите, дава грешка при пробив в маркучите, имам спомен и за някакъв датчик който сдаваше багажа, но дали е това проблема?
            Точно в някакво междинно положение застава след удара, защото като давах газ, колата не помръдваше, а оборотите се вдигаха.
            Не помня точно какво направих последно преди да тръгне задното нормално, защото малко се панирах, че съм далече от София, без да знам как ще се прибера.
            OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

            Коментар


            • #66
              От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

              vlados не се коси и не и търси проблеми на фронтерката.на сухо нашите го правят тва.лоста изкача с тъп удър и застава между бързи и бавни.ако си и с различни гуми......
              за да не голословя пък и ти да си спокоен иди на път като от снимката на профила ти и да видим дали там ще изкочи мокър асвалт си е твъда настилка....виж мокри павета е друго...в ПВ си ги имаме много и там няма да изкочи.иииии рпиятелски съвет прочети и виж СНИМКИ на АГР-ра и колекторите при дизеловите фронтери.сам ще се убедиш че ТРЯБВА да бъде затапен.
              Поздрави!

              Коментар


              • #67
                От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

                Като караш направо без да завивавш и си с еднакви 4 гуми няма проблем да караш на 4х4 до 98 км/ч. (защото се самоизключва) и на пресъснал асфалт. Това, че ти изключва не е нормално. Ако си с 4 еднакви гуми и караш направо, проблемът с изключването не е в асфалта дали е мокър, сух или си на кал. Не се подвеждай. Дори и да завиваш на сух асфалт при 4х4 ще натоварваш много раздатката, но пак не трябва да изключва просто "ей така". За това не се препоръчва 4х4 на сухо, а не че ще ти изключва 4х4.
                Последно редактирано от sony bono; 08-12-10, 10:14.

                Коментар


                • #68
                  От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

                  С четири еднакви по размери гуми съм, четирите са нови с ДОТ 2010, но са различни грайфери предните от задните. Предните са с обикновен грайфер (ГудИър), а задните са с по-зимна шарка (Ласа). Не съм пробвал на друг терен след това.
                  За АГР-а ми е ясно, че трябва да го изолирам. Преди карах БМВ с ТДС двигател и това беше едно от първите неща, които направих, но там клапана беше на тръбата от кулера към колекторите и беше лесно. Тук ми се струва малко по-различно, но и нямам време да огледам добре, защото просто не ми остава време.
                  OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                  Коментар


                  • #69
                    От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

                    Първоначално публикуван от Vlados Преглед на мнение
                    С четири еднакви по размери гуми съм, четирите са нови с ДОТ 2010, но са различни грайфери предните от задните. Предните са с обикновен грайфер (ГудИър), а задните са с по-зимна шарка (Ласа). Не съм пробвал на друг терен след това.
                    .
                    Еее, при това положение не е невъзможно да ти изключва от разликата в гумите.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

                      Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                      Еее, при това положение не е невъзможно да ти изключва от разликата в гумите.
                      Не знам какво се разбира под проблемна разлика - предните си бяха на колата и са най-много 1 мм износени от нови - http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.p...53&sowigan=GAN Задните са чисто нови на около месец и 1000 км. пробег с по-висок грайфер - http://www.avtogumi.com/bg/tires/tir...hp?model_id=13
                      Сега като се прибирах от работа минах на едно място, където знам, че има черен път. Включих предното на бързи скорости и тръгнах, дадох повечко газ, спирах, тръгвах и нямаше никакъв проблем. Ще пробвам утре и на паветата покрай Пирогов, за да видя на тях как ще е.
                      OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                      Коментар


                      • #71
                        От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

                        Все пак различните гуми имат различно сцепление и оказват различно съпротивление с пътя на теория. Дори и да са еднакво износени пак имат разлика в диаметъра на отделните марки макар и минимална. Но аз продължавам да си мисля, че конкретният проблем с изключването на малкия лост не ти е бил от гумите. "Вероятно става въпрос за износена вилка на муфата за бързи-бавни" както ти е написал Куздов. Не искам да те плаша. Карай така и времето ще покаже. Ако почне много често да го прави това не е добре. Ще трябва да посетиш Лозан.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

                          Смени си гумите с еднакви такива, че да не ревеш после. Отделно на това вилката явно си ти е износена, но с тия различни грайфери ще я износиш още по-бързо.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #73
                            От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

                            а каква е преблизителната стойност на отремонтирането на въпросната вилка???

                            Коментар


                            • #74
                              От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

                              Първоначално публикуван от Ares757 Преглед на мнение
                              а каква е преблизителната стойност на отремонтирането на въпросната вилка???
                              Предполагам,че isuzo ще ти отговори точно,ясно и конкретно!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Питания за Фронтера Б ДБ 2,2 дти 1999 г.

                                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                                Смени си гумите с еднакви такива, че да не ревеш после. Отделно на това вилката явно си ти е износена, но с тия различни грайфери ще я износиш още по-бързо.
                                Проблема е, че не мога да намеря същите две гуми ...
                                OPEL FRONTERA B 2.2DTI -> NISSAN TERRANO II 2,7TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X