От: "Новото" Terrano на sparkybg
Вода не е губил. Просто поради спецификата на маркучите към вътрешното радиаторче (по-високо са от капачката на радиатора и са доста "накъдрени" надолу-нагоре) явно му трябва няколко пъти загравяне и обороти за да изкара въздуха от там - в сервизното пише след заграване да се държи на 2000 оборота 10 секунди и после да се оставя да изстине, ама кой да види.
Откак направих процедурата бълбукане няма и маркучите са твърди. Или не е могло да изкара въздуха, или маркучето между казанчето и капачката на радиатора леко е пускало. Сега като загрее си вдига и нивото в казанчето с около 10-15мм спр1мо студен мотор - точно както трябва да е. Преди и това не правеше.
Вода не е губил. Просто поради спецификата на маркучите към вътрешното радиаторче (по-високо са от капачката на радиатора и са доста "накъдрени" надолу-нагоре) явно му трябва няколко пъти загравяне и обороти за да изкара въздуха от там - в сервизното пише след заграване да се държи на 2000 оборота 10 секунди и после да се оставя да изстине, ама кой да види.
Откак направих процедурата бълбукане няма и маркучите са твърди. Или не е могло да изкара въздуха, или маркучето между казанчето и капачката на радиатора леко е пускало. Сега като загрее си вдига и нивото в казанчето с около 10-15мм спр1мо студен мотор - точно както трябва да е. Преди и това не правеше.
Коментар