Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Terrano на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Новото" Terrano на sparkybg

    Вода не е губил. Просто поради спецификата на маркучите към вътрешното радиаторче (по-високо са от капачката на радиатора и са доста "накъдрени" надолу-нагоре) явно му трябва няколко пъти загравяне и обороти за да изкара въздуха от там - в сервизното пише след заграване да се държи на 2000 оборота 10 секунди и после да се оставя да изстине, ама кой да види.

    Откак направих процедурата бълбукане няма и маркучите са твърди. Или не е могло да изкара въздуха, или маркучето между казанчето и капачката на радиатора леко е пускало. Сега като загрее си вдига и нивото в казанчето с около 10-15мм спр1мо студен мотор - точно както трябва да е. Преди и това не правеше.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: "Новото" Terrano на sparkybg

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Вода не е губил. Просто поради спецификата на маркучите към вътрешното радиаторче (по-високо са от капачката на радиатора и са доста "накъдрени" надолу-нагоре) яе.
      Някъде срещах, че процедурата се прави при навирена муцуна...

      Коментар


      • От: "Новото" Terrano на sparkybg

        Навирена беше, ама с нещо като 2 градуса.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: "Новото" Terrano на sparkybg

          И моето терано бълбука парното и маркучите са малко по-твърди,но не губи изобщо антифриз
          П.с. Бълбукането спира като затвориш клапата на парното на студено

          Коментар


          • От: "Новото" Terrano на sparkybg

            Не трябва да бълбука. Моето 2.7 никога не е бълбукало, а съм източвал антифриз вероятно 5-6 пъти.

            Ето процедурата за трилитрово:
            8. Fill radiator with coolant up to the filler neck. For coolant mixture ratio, refer to MA-19.
            9. Fill reservoir tank with coolant up to the MAX level.
            - Coolant capacity (With reservoir tank):10.6  (9-3/8 Imp qt)
            - Reservoir tank capacity (for MAX level):0.75 (5/8 Imp qt)
            - Pour coolant through coolant filler neck slowly to allow air in system to escape.
            10. Install radiator cap.
            11. Warm up engine to normal operating temperature.
            12. Run engine at 2,000 rpm for 10 seconds and return to idle speed.
            - Repeat 2 or 3 times.
            - Watch coolant temperature gauge so as not to overheat the engine.
            13. Stop engine and cool it down.
            - Cool down using a fan to reduce the time.
            14. Remove the radiator cap and check coolant level.
            - If necessary, refill radiator up to filler neck with coolant.
            15. Refill reservoir tank to Max line with coolant.
            16. Repeat step 9 through step 15 two or more times.
            17. Warm up engine, and check for sound of coolant flow while running engine from idle up to 2,000 rpm with heater temperature control set at several positions between COOL and HOT.
            - Sound may be noticeable at heater water core.
            18. If sound is heard, bleed air from cooling system by repeating steps 11 through 17 until coolant level no longer drops.
            - Clean excess coolant from engine.

            Тия с черното практически не ги бях изпълнил, или поне не докрай.

            За сравнение процедурата за 2.7:
            11. Fill radiator with coolant up to the specified level.
            - Coolant capacity (with reservoir tank): 10.0l  (8-3/4 Imp qt)
            - Slowly pour coolant through coolant filler neck to allow air in system to escape.
            12. Fill reservoir tank up to “MAX” level, and re-install radiator cap.
            13. Run the engine at approximately 2,000 rpm for about one minute.
            14. Stop engine and cool it down, then refill the radiator and the reservoir tank up to the specified level.

            Практически с вирната на същото място предница (2 градуса) 2.7 само се пълни, стиска се горния маркуч няколко пъти докато изкара мехурчетата, затваря се капачката, стиска се пак маркуча докато спре да изкарва балончета в разширителния съд при стискането, и с това се приключва. Единствено след първото изстиване се поглежда дали не трябва да се долее в разширителния съд.

            При тройката заради тръбите на парното, минаващи доста по-нагоре, над тия на климатика, а вероятно и по други причини, тая работа явно не върви, та си трябва процедурата от сервизното, повторена докато спре да бълбука.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: "Новото" Terrano на sparkybg

              Ок,но защо при мен спира да бълбука като врътна парното на студено,цяло лято не съм го чувал и сега минах на топло и пак започва,врътвам на студено и спира

              Коментар


              • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                Нямам идея. Провери утре сутрин дали радиатора е пълен догоре и ако трябва долей, и толкоз.

                Бих опитал и с друга капачка на радиатора. Пак сутрин.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                  Демпферче (Tokiko, стандартното за Terrano1/Pathfinder):
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20181028_205543.jpg
Прегледи:1
Размер:316.0 КБ
ID:5801502

                  Оказа се че с малко тунинг(разане, запълване на едната оригинална дупка и изместването и), оригиналния захват от Terrano 1 за към шасито все пак може да влезе в употреба.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20181028_210326.jpg
Прегледи:1
Размер:322.7 КБ
ID:5801504

                  Захвата за към щангата - изцяло "custom" производство с флекса, телчатката и бормашината:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20181028_210312.jpg
Прегледи:1
Размер:237.1 КБ
ID:5801503

                  Пружинки (усилени, KYB RA5306 за дълга база, 15мм тел спрямо 13.5 оригинално за дълга и 13мм оригинално за къса база):
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20181028_205623.jpg
Прегледи:1
Размер:283.3 КБ
ID:5801505

                  ...в комплект с амортисьорчета (от Patrol Y60, KYB 345007, с изпилена втулка на долния захват и дистанционни втулки 19мм към 16мм):
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20181028_205716.jpg
Прегледи:1
Размер:337.4 КБ
ID:5801506

                  ..и хоп, едни носачи, и те в комплект с амортисьорчета (пак KYB - 344200):
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20181028_184737.jpg
Прегледи:1
Размер:332.3 КБ
ID:5801507
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20181028_184751.jpg
Прегледи:1
Размер:266.7 КБ
ID:5801508

                  Щото знам че ще питате - тествам бюджетен вариант за лифт.

                  След 2 дни каране съм със смесени чувства по отношение на задните амортисьори - идват твърдички и скокливи на места, но са на порядък по-добре от сваленото стоково окачване.

                  За отпред ще кажа по-нататък. Като комфорт са ОК (поне по моите критерии), ама съм ги карал 20 километра и ще трябва още време за да преценя окончателно. Точно тоя модел, за разлика от масления им еквивалент, както и от оригиналните, е с достатъчно ход за да се сложат лифтови носачи. Като комфорт са сравними с оригиналните на трилитрово терано, когато са в ред, и са категорично по-твърди от оригиналните на тия преди 2000г, които са маслени.

                  Оригиналните на трилитрово терано, впрочем, имат вътрешен бъмпстоп и съответно оригиналните носачи нямат външен такъв. Както споменах са и по-твърди от оригиналните на по-старите модификации. Въпросната Каяба, която сложих, може да се сложи само при сменени носачи - или с такива от по-старо терано, или лифтови като на снимката, със съответно монтираните тампони върху шасито (шасито си има дупките за целта, а аз си бях набавил тампончетата). Тя няма вътрешния бъмп стоп на оригиналните и предполагаемо в някой момент могат да се появят проблеми или ранно отпътуване към вечните амортисьорни полета.

                  ПП: На последната снимка се вижда и сложената наобратно стабилизираща щанга. Освен това и бяха мазали тампоните (които не бяха в завидно състояние) с грес. Какво се случва с гумени тампони по окачване, омазани с масло и грес смятам всеки нормален човек се сеща. Ей-затова силно съм ограничил ходенето ми по сервизи.

                  Вибжда се и къде е опирала. Освен в кормилните шанги при завой (това не се вижда), явно в даден момент окачването е било толкова клекнало че щангата е опирала и в болта на шарнирчето на централната щанга, който ще трябва да махам с флекса, като му дойде времето - толкова е замазан. Сигурно е издавало и звуци на умряло, ама то каквито "майсторите", такъв и шАфьора явно.

                  ...(снощи трябва много да ги е сърбяло на едно място)...


                  ППП: Впрочем и шпилките на гумите също бяха мазани с грес. Това според мен трябва да е подсъдно, и наказанието да включва поне 10 камшика на голо.
                  Последно редактирано от sparkybg; 29-10-18, 11:46.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                    Затегни си носача...

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Nisan_Sparky.jpg
Прегледи:1
Размер:39.9 КБ
ID:5801516
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                      Гледам, биалетките не си сменил още. Аз се захванах да си правя, че моите са разбити. Мисля да ги правя като на Любо. Гледам, че има малки разлики с твоите. При него ушите към горния тампон са прави, а твоите са леко наклонени. При него е леко наклонен долния болт, а при тебе е прав. Купил съм тампони, вчера ми направиха втулки по тях, днес ще ходя за болтове и гайки. Отвора на носача вероятно ще е поразбит. Вероятно ще трябва да избия чашката и да заваря шайба.

                      И маншона на полуоската ти не е ли сцепен (на последната снимка ...)?
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                        Затегни си носача...
                        Стегнат е. Затяга се при сложена гума и окачване в нормално положение, ама тогава няма как да снимам.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                          ...При него е леко наклонен долния болт, а при тебе е прав.
                          И при мен е леко наклонен на всички, дето съм правил след това. То аз му казах да ги наклони.

                          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                          Купил съм тампони, вчера ми направиха втулки по тях, днес ще ходя за болтове и гайки. Отвора на носача вероятно ще е поразбит. Вероятно ще трябва да избия чашката и да заваря шайба.
                          На прототипа и аз махах чашки. На следващите - не. Просто сложи болт 10.9, отдолу фланшова гайка, и стягай до насиране. За болта към щангата важи същото - 10.9, фланшова гайка откъм щангата и стягане до насиране. За предпочитане M12x1.25. Фланшови гайки с тая стъпка купувам от Евроболт.

                          Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                          И маншона на полуоската ти не е ли сцепен (на последната снимка ...)?
                          Не е. Сянка е това. Или докато съм сменял амортисьора съм го "позачистил" там.
                          Последно редактирано от sparkybg; 29-10-18, 13:22.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Стегнат е. Затяга се при сложена гума и окачване в нормално положение, ама тогава няма как да снимам.
                            Предположих че има и такава вероятност, но понякога се забравя, затова прецених че по-добре да подскажа...
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар


                            • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                              Тъй, сега за окачването като такова, макар и само с допълнителни 30-ина километра...

                              - Задните амортисьори (KYB 345007, за Patrol Y60) идват малко твърдички за ненатоварена къса база, но задницата се държи прилично. Има какво да се желае, но предвид цената е добро решение.
                              - Предните амортисьори (KYB 344200), поне по моите виждания, са малко мекички и по-скоро комфортно ориентирани. За предпочитащите "по-хард" поведение, вероятно монотръбната версия KYB 554070 би била по-подходяща. Колебая се дали да пробвам и с такива, но ако реша ще се чуе.
                              - С Heavy Duty пружините за дълга база KYB RA5306 се постига лифт около 30мм на къса база. Трябва им поне година-две каране за да се каже нещо повече по отношение на това колко са издържливи. От една седмица - трудна работа.

                              Или накратко - от окачването има още какво да се желае, но въпреки това в момента возилото е доста приятно за каране, поне в градска среда, независимо от настилката. Държи се прилично и върху неравни павета. Единствено при преминаване през легнали полицаи задницата се усеща малко твърдичка.

                              За цената си (170лв пружини, 170лв задни амортисьори, 140лв предни амортисьори, на всички без бъмпстопове за хода надолу - задължителна смяна на горни носачи с лифтови или оригинални с бъмп стопове от по-старо терано) може да мине за прилично бюджетно решение за лек лифт.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                                какъв е хода на демпфера? Не мога да намеря за терано 1, та се чудя от Патрул дали ще стане?!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X