Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Terrano на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: "Новото" Terrano на sparkybg

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Сам си го доправих на база австралийски ремап, който купих за 200 долара...
    Огледай добре какво са коригирали. Някои мапери пипат и там където не трябва да пипат. Например - за да не се притеснява излишно клиента, някои от тях коригират нагоре температура на масло и/или вода, при която трябва да се мине в авариен раежим, да се запали предупредителна лампа или да се изпише съобщение на дисплей.
    Или за по-лесно, директно забраняват горните. И прочие майсторщини...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • От: "Новото" Terrano на sparkybg

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Огледай добре какво са коригирали. Някои мапери пипат и там където не трябва да пипат. Например - за да не се притеснява излишно клиента, някои от тях коригират нагоре температура на масло и/или вода, при която трябва да се мине в авариен раежим, да се запали предупредителна лампа или да се изпише съобщение на дисплей.
      Или за по-лесно, директно забраняват горните. И прочие майсторщини...
      Е гледах де. Картите за турбото, driver's wish, картите за EGR-а и Torq limiter-ите са пипали. Нищо друго.

      Аз допипнах EGR картите за пълно затваряне, Smoke Map-а в ниските режими, дължината на светене на лампата за подгряване от 10 градуса надолу, и дължината на подгряване при температури над нулата. Тия дни ще го налея.

      Няма пипано предверение, температури и т.н. Картата за ограничаване на горивото при прегряване си е заводската. Но тоя мотор проблеми с прегряване няма, в смисъл кове стрелката в едно положение и си стои там, независимо от натоварването. Компютъра не се меси в показанието на стрелката, тъй че квото прочел датчика, това показва стрелката.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: "Новото" Terrano на sparkybg

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Е гледах де. Картите за турбото, driver's wish, картите за EGR-а и Torq limiter-ите са пипали. Нищо друго.

        Аз допипнах EGR картите за пълно затваряне, Smoke Map-а в ниските режими, дължината на светене на лампата за подгряване от 10 градуса надолу, и дължината на подгряване при температури над нулата. Тия дни ще го налея.

        Няма пипано предверение, температури и т.н. Картата за ограничаване на горивото при прегряване си е заводската. Но тоя мотор проблеми с прегряване няма, в смисъл кове стрелката в едно положение и си стои там, независимо от натоварването. Компютъра не се меси в показанието на стрелката, тъй че квото прочел датчика, това показва стрелката.
        "Intake Air Volume"
        тази грешка е зареди напълно затвореният ЕГР, дърпа повече през дебитомера зареди него, ама много важно. Маса коли имат такава грешка ,която стои във лога, но не сигнализира на таблото. На майка ми 207-цата е така. Иначе при пълният контрол над турбото ще спечелиш ранно развъртане и по-добра еластичност, ако си ръчка е плюс ако си автомат почти няма значение.
        Последно редактирано от Juiced; 31-05-19, 11:17. Причина: .
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • От: "Новото" Terrano на sparkybg

          Преди австралийския чип бях със собственоръчно софтуерно затворен EGR без да пипам нищо друго. Нямаше такава грешка. Тоест е в резултат на ремапа.

          Вървежа в момента ме устройва напълно, разхода също. Оправям пушеците в ниските, слагам Dawes valve, и това ще му е засега. По-натам ако ме удари по-здраво сачмата може и да пробвам нещо друго.

          Сега се правя на шивач на тапицерии.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • От: "Новото" Terrano на sparkybg

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Е гледах де. Картите за турбото, driver's wish, картите за EGR-а и Torq limiter-ите са пипали. Нищо друго.

            Аз допипнах EGR картите за пълно затваряне, Smoke Map-а в ниските режими, дължината на светене на лампата за подгряване от 10 градуса надолу, и дължината на подгряване при температури над нулата. Тия дни ще го налея.

            Няма пипано предверение, температури и т.н. Картата за ограничаване на горивото при прегряване си е заводската. Но тоя мотор проблеми с прегряване няма, в смисъл кове стрелката в едно положение и си стои там, независимо от натоварването. Компютъра не се меси в показанието на стрелката, тъй че квото прочел датчика, това показва стрелката.
            Мога да ти дам съвет да дадеш малко аванс след 1200 оборота/мин. Да кажем с около 0,2-0,3 градуса за всеки милиграм добавен над щатното в driver's wish, като повече от 1,2 градуса не е добре да навишаваш преди 2500 оборота.. Ще стане малко по-отзивчив при натискането на газта. Така или иначе фабрично са с аванс който е в златната среда, а понякога и малко назад само за да работи по-меко.

            Аз все още съм заредил файла който ми изпрати в уинолса и го поглеждам през седмица, щото наистина съм без капка време . Но така или иначе най-добре е да тестваш след всяка промяна и задължително да си имаш оригиналните или някакви 100% работещи чипове в теб докато пробваш първата седмица-две след по-радикални промени.

            Какви смеси гониш ? Пак от опит - за директновпръскващите до към 1:17 е най-културно. Понякога при VNT-турбини може да си позволим и 1:16,5 , но в някой режими на пълна газ се вижда лек пушек, което знаеш че = високи температури на изгорелите газове.

            Аз обичам да правя следното - пипвам леко фабричния аванс, гориво и налягане до 1600-1700оборота и да кажем от 50-60% нагоре драйвер уиша с милиграм до два.Преди това не го пипам, сиреч само ако натискаш повече ще има разлика. Така както вече казах става по-отзивчива и пъргава в ниските, като си гоня по-бедни смеси, за сметка на бездимност, икономия и щадене на трансмисия и съединител(най-вече маховик). Въпреки това ако се наложи по-рязка маневра като минеш 50-60% на натиснат педал почва да се засилва повече. След като вече съм развъртял чарковете и имам гориво, въздух и инерционни сили в готовност да получат максималното желано си подготвям плавно достигане на максимума, разбира се гонейки смес 1:17 (калкулирана на база модел на турбото, обем на двигателя, на разпръсквачите и гнп-то). Пак зависи и от конкретния ДВГ кода достига максимален въртящ момент де може леко да се променят стойностите кое кога да се случва. И така в общи линии постигам добра динамика с много приличен разход, много приятен за каране дизел и в крайна сметка дълго време живи турбо, съединител + демпферен маховик, скорости и тнт.

            Ако ти вади грешка от напълно затапения ЕГР- можеш да промениш idle request на празен ход до реално отчетените стойности. Така няма да се шашка. Не че е проблем де, както вече каза колегата.

            МоЙте 2ст.

            Коментар


            • От: "Новото" Terrano на sparkybg

              1. Не вади грешка от напълно затворения EGR. Вади грешка от повишения входящ въздух със високите режими, но не светва чека и няма други последствия.
              2. Двигателя и без друго работи доста твърдо. Да пипам аванс в посока увеличение на предверението категорично няма смисъл. По-скоро бих опитал обратното, ама надали ще пипам това без да съм сложил EGT сензор. Принципно за тоя мотор това рядко се пипа изобщо.
              3. За Smoke map-а - точно това правя за режимите в които все пак пропушва. Заводски стига до 15:1 на места.
              4. От драйвер уиша съм си доволен, както го е направил австралиеца. Едно че леко се вдига почти целия, второ на едно конкретно място се поизглажда за да има по-"линеен" респонс мотора. Оригиналния не е добре и си струва дори само той да се пипне - усета за мотора се подобрява кардинално.

              Изобщо от турбото, драйвер уиша и торк лимитерите съм доволен за момента.

              Демпферен/двумасов маховик нямам, та няма какво да пазя там. Просто стандартно парче чугуний, или там от каквото е направен. Ръчка е.

              И пак, тоя мотор не страда от върховите си режими. Не знам да съм попадал на информация за сдал мотор по време на натоварване. Сдават в междинни крейсерски режими. Тогава им е и най-високо EGT-то заради излишъка от кислород, тогава и пренадуват и правят аномалии в boost-а.

              Изобщо картите на тоя мотор са малко особени, поне според прочетеното и общите ми впечатления. Имам чувството че първо са нагласили EGR-а и след това са правили всичко останало. Като го затвориш започва да пуши доста в ниските и преходните режими - явно пуска повече гориво заради непроменените карти на турбото и смелите очаквания към него в картите. Доколкото ми е известно компира не използва boost сензора за регулиране на налягането. Ползва го само за да запише грешка и да ти покаже среден пръст. Първите патроли с тоя мотор изобщо не са имали Boost сензор даже. Глупост, ама ей-на, така са решили.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Доколкото ми е известно компира не използва boost сензора за регулиране на налягането. Ползва го само за да запише грешка и да ти покаже среден пръст. Първите патроли с тоя мотор изобщо не са имали Boost сензор даже. Глупост, ама ей-на, така са решили.
                Е това тече наистина е тъпо! И аз го четох някъде, но не съм експериментирал с такова добиче, та нямам отношение по въпроса.

                Много безаварийни ти пожелавам и само усмивка да ти носи от тук насетне нисанЯ

                Коментар


                • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                  Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                  Е това тече наистина е тъпо! И аз го четох някъде, но не съм експериментирал с такова добиче, та нямам отношение по въпроса.
                  E, при CRD-то вече са оправили нещата. Там има тунинги на по 250HP и 500Nm дори. Мотора механично е същия, като глава почти същия (дюзите на не-CRD версията са малко странни като формам та затова). Механично мотора е доста здрав по моите критерии. После някой се е изсрал, няколко пъти. Произвежда се и до днес в EURO6 вариант и се слага в камиони на Nissan и Renault.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    E, при CRD-то вече са оправили нещата. Там има тунинги на по 250HP и 500Nm дори. Мотора механично е същия, като глава почти същия (дюзите на не-CRD версията са малко странни като формам та затова). Механично мотора е доста здрав по моите критерии. После някой се е изсрал, няколко пъти. Произвежда се и до днес в EURO6 вариант и се слага в камиони на Nissan и Renault.
                    250 коня и 500 нм са нищо за двулитров мотор, за трилитров няма да коментирам. Та тези дадени цифри са за двигатели със заводски зададени параметри без мунинг и не са вобще показател за издържливост. И това е за железа от ерата преди даунсайзинга, трябва да имат капацитет за още толкова демек 300кс 6-700Нм. За справка едно смотано ТДИ на ВАГ с роторна помпа , срещу 3000 лв става спокойно 300 кс( в това влиза и цената на съединител с капацитет 600+Нм и ремап) и говорим за 30 годишен двигател без топ инженерни решения.
                    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                    Ford Fiesta 1.4 Tdci

                    Коментар


                    • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                      250kw и 800Nm е, объркал съм се.

                      Говорим за механично заводски двигател. Сменено е турбо (на 35psi), интеркулер, дюзи и тръби (входни и кюнци) и добавено това:https://www.aemelectronics.com/produ...diesel-engines

                      Тоя двигател няма заводски вариант с повече от 160коня. Въпрсния тунинг дава над двойно.

                      30 годишния двулитров дизел, за който говориш, не вярвам да си е със заводските бутала например.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        250kw и 800Nm е, объркал съм се.

                        Говорим за механично заводски двигател. Сменено е турбо (на 35psi), интеркулер, дюзи и тръби (входни и кюнци) и добавено това:https://www.aemelectronics.com/produ...diesel-engines

                        Тоя двигател няма заводски вариант с повече от 160коня. Въпрсния тунинг дава над двойно.

                        30 годишния двулитров дизел, за който говориш, не вярвам да си е със заводските бутала например.
                        Със заводски бутала и биели се постигат спокойно 250 кс. Само е важно драга да не е ежедневие. Иначе няма грижи. Масата блокове на ваг са идентични, разликата е масово в дюзите, турбото и управлението.
                        Пп този 30 годишен мотор има вариант от 64кс(без турбо) и с добавките, които цитираш(и водно метаноловата инжекция) спокойно вади 400 кс, принципно непосилни за твоя трилитров дзвер. И всичко това с турбо от завдско трилитрово БМВ.
                        Пп стига спам, чакам момента когато ще сложиш кът-офф, да кажеш как се държи, аз пък се каня да вдигна малко налягането на тутракана, но никой не дава за ден - два адекватен манометър да си сверя часовника... И да настроя де..
                        Последно редактирано от Juiced; 31-05-19, 22:40.
                        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                        Ford Fiesta 1.4 Tdci

                        Коментар


                        • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                          Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
                          Със заводски бутала и биели се постигат спокойно 250 кс. Само е важно драга да не е ежедневие. Иначе няма грижи. Масата блокове на ваг са идентични, разликата е масово в дюзите, турбото и управлението.
                          Пп този 30 годишен мотор има вариант от 64кс(без турбо) и с добавките, които цитираш(и водно метаноловата инжекция) спокойно вади 400 кс, принципно непосилни за твоя трилитров дзвер. И всичко това с турбо от завдско трилитрово БМВ.
                          Пп стига спам, чакам момента когато ще сложиш кът-офф, да кажеш как се държи, аз пък се каня да вдигна малко налягането на тутракана, но никой не дава за ден - два адекватен манометър да си сверя часовника... И да настроя де..
                          Колега спри да хвалиш ВАГ-овете моля .
                          На еййй толкова (косъмче, микронче, нанометърче) съм да жодна 1.9-та в Тойотата. Но май щатното умряло 2.4тД добиче ще надживее колата.

                          Наистина е впечатляващо от какъв ожем, немците постигат завидни параметри. За съжаление японците никога не са и най-вероятно нама да направят съвременен безпроблемен дизел с подобни характеристики. Безспорно имат стари милионници, някой друг добър бензинов 6-так, но откъм дизели, сравнено с немците са назад.

                          Поздрави, стига толкоз спам

                          Коментар


                          • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                            Малко интериор:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190614_091230_1.jpg
Прегледи:1
Размер:183.8 КБ
ID:5816082

                            Скоро и задните. Въстановяването на дунапрена е ужасен трън в задника.


                            Обаче..... сега като влезеш мирише на нова кола. Като направя задните съвсем ще замирише.
                            Последно редактирано от sparkybg; 14-06-19, 09:06.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                              Тая машина, винил може ли да шие?

                              На лявата седалка има скъсано или нещо фотото е кофти?
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: "Новото" Terrano на sparkybg

                                Няма скъсано. Ако визираш долу на облегалката отстрани - там е етиката "SRS AIRBAG" и е щръкнал точно към телефона, затова изглежда скъсано.

                                В седалката има и ербег, та се видях в приключение. Отдолу са едни чаршафи, пък по-тънък конец, където се отваря, да може да го скъса.....

                                Машината не усеща половин милиметър пластмаса. Винил дали - не знам. Доколкото знам винила се лепи, не се шие. Отзад на калъфите има пластмасова шина и нея я шие към изкъствена кожа без никакъв дерт. Но.... винила и да се шие, се шие с по-дебел конец, вероятно. Машината шие с конец 10/3, но с по-дебело надали. Седалките са шити с 20/3 и 60/3 на шева на ербега, и калерчето побира колкото за едно лице на седалка, тоест с 10/3 ще побере към 3 метра върху калерчето.
                                Последно редактирано от sparkybg; 14-06-19, 10:14.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X