Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

    Питах за амовете защото:
    Новите които сложих- много трудно се разпъват, и почти без съпротивление се събират,
    на каквото положение ги оставя, така стоят.
    Свалените газови - стоят постоянно разпънати, и имат еднакво съпротивление при
    разпъване и събиране.
    Кои са по-добри?

    Коментар


    • #32
      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

      Тия, които по-добре усетиш за твоето каране и товите цели.
      И не - газовите не са с еднакво усилие. Просто няма как да го усетиш на ръка. Разпъват се, защото са пълни с газ под налягане. В маслените налягане няма. С маслените ще се клатушка повече, но при нормалне път ще са по-комфортни. С газовите ще има по-добро пътно поведение с цена на по-нисък комфорт.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

        Ако искаш по-стабилна и стегната возия,особено на асфалт-газовите!
        Същото важи и ако ще товариш джипа повече!
        За съжаление обаче....
        1. На черно ще ти вози по-твърдо и по камънака ще ти тресе.
        2. От друга страна пък...на черно като се случи да скочи джипа в някой трап или дупка,газовия амортисьор ще ти държи по-добре да не свиваш пружината до дупка и да удряш на тампоните.
        3. С газовия аморт. на черно ще можеш да караш с по-висока скорост!

        Ако искаш по-мека и комфортна возия -маслените,но пък ще ти по-нестабилно/ще се клатушка/
        ако ще товариш джипа повече...не е удачен вариант !
        За съжаление обаче...
        1.На черно ще ти вози по-комфортно по камъните,но пък и стабилността ти ще е доста влошена/силно клатене и накланяне на джипа в пресечен терен/
        2.При скок в дупка ще сгъва окачването до край много често ,което води до загуба отчасти на управление в такива моменти
        3. С масл. аморт. по черно ще можеш да караш само с по-бавна скорост,заради т.1 и т. 2!
        Та както каза и Спарки...трябва да си наясно с целите които си поставяш при експоатацията и така да решиш!
        П.П.Аз лично за джип ходещ в гората,както и в определени моменти натоварен с доста багаж бих избрал газовите амове!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #34
          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

          Вчера се поразходихме из горите за гъби.
          С маслените амове съм отпред и наистена при скок в малки дупки,
          сгъва окачването до край.
          И торсиона е напънат, и всичко си е остаряло.
          1.Ако отпусна торсиона, нищо, че ще легнем по-ниско, ще се увеличи ли хода на
          на сгъването?
          2.Виждал съм амове с надяната пружина отвън- мога да опитам нещо подобно
          да нагодя.Ще намалее ли това досадно чукане-тампон в тампон?

          Коментар


          • #35
            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

            Първоначално публикуван от хрис Преглед на мнение
            Вчера се поразходихме из горите за гъби.
            С маслените амове съм отпред и наистена при скок в малки дупки,
            сгъва окачването до край.
            И торсиона е напънат, и всичко си е остаряло.
            1.Ако отпусна торсиона, нищо, че ще легнем по-ниско, ще се увеличи ли хода на
            на сгъването?
            2.Виждал съм амове с надяната пружина отвън- мога да опитам нещо подобно
            да нагодя.Ще намалее ли това досадно чукане-тампон в тампон?
            Според мен по-скоро смени амовете с някои по-усилени газови...така ще е по-добре по дупките.ако отпуснеш торсиона ще е направо трагедия...сега той поне донякъде успява да обере удара надолу...
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #36
              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

              Старото Терано пак проблем.
              След като отказа да завърти стартер и падна бутане пред голям магазин,
              лесно установих -проблемна вложка и сложих отделен бутон за стартера.
              Сега започна да просветва едва/мъждиво/ лампата на зареждането и една лампа отдясно
              на нагревателните свещи-/като някаква ваничка има изобразено-но е червена/.
              Денем почти не се забелязват, но вечер се виждат, едва просветват и като се вдигнат оборотите
              угасват. Един ел. майстор каза вероятно динамо и го замери-работи ,но на моменти изчезва.
              Според него, четките са на привършване.Но никога не е разглобявал такова с някакава помпа към него.
              Въпрос: каква е помпата закрепена към него и лесно ли се зацепва.Според мен е за хидравликата, на първо гледане, но има и малки маркучета за вакум, едина връзка отиваше май в сервото?
              Ако някой може да помогне със съвет, и онази лампа какво означава?

              Весел празник на всички!!!!

              Коментар


              • #37
                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                правилно предполагаш.при дизела няма дросел клапа и затова се монтира вакум помпа.повечето които съм виждал се монтират само в една позиция и не можеш да я промениш.така че сваляй смело и не се бой.
                предполагам че като смениш четките лампите ще се оправят

                Коментар


                • #38
                  От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                  Помпата НЕ е за хидравликата,а е вакуум помпа за спирачките!
                  Помпата съвсем не е невъзможно да се монтира на грешни отвори след разглобяване и тогава започват да не стигат при монтажа маркучи като дължина.На Бившия ми Патрол при ремонт на динамото майстора при сглобяването я беше обърнал точно обратно и...монтира динамото на джипа и...маркучите му станаха изведнъж къси
                  Така,че...може да си бележите единия болт и после по белязката.При демонтажа внимавайте,че на някои вакуум помпи като че ли съм виждал семеринга да се прецаква и после започва да тече масло от него.Другото...всички маркучи и особено по-малките такива при монтажа ги стегнете добре със скобичките и ги проверете,че често се случва да изплюе недобре затегнато маркуче и после...маслото по земята и даже може всичко да завърши с окотен мотор
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #39
                    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                    Скоро няма да имам възможност да пипам, а и няма да карам ако не се случи
                    нещо непредвидимо.После ще пишим.
                    Само ще огледам всички маси по динамо и акомулатор/да не е нещо оттам/.
                    Че цялата работа започна от единия фар, светваше на дълги, след почукване по фара.
                    А на къси без проблем.Вадя куплонга, набивам крушката и свети, включва, изключва
                    сменя къси-дълги.Сложа я на място във фара -НЕЩЕ.
                    По раздърпах кабелите и се оправи.
                    Тогава се появи това мъждукане на двете лампи.

                    Коментар


                    • #40
                      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                      Иди при някой който е наясно с тоците,и проверете добре има ли и къде са утечките, че някой път стават големи бели от дребни неща.

                      Коментар


                      • #41
                        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                        Колеги преди две седмици си купих терано 1 2.7 тд но не мога да намеря инфо колко литра масло събира двигателя

                        Коментар


                        • #42
                          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                          Колега пратих ти на лични извадка от форума.
                          По каталога който намерих пише 6л с филтъра, аз с 6,1 го докарах малко над средата.
                          По каталога който намерих пише 4л скорости, с 3,6 започна да сълзи от пробката, а източвах от
                          каран, топъл автомобил и около час се отцежда.

                          Коментар


                          • #43
                            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                            6.2 литра събира TDI-то. Сипи му 5.5 литра, виж как е върху пробката и ако трябва долей.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                              Пак въпрос?
                              Този модел има ли лампа за горивото?
                              Карам, карам и наливам като стигне до нулата, на моменти се притеснявам
                              да не увисна.
                              Има ли хидравлични повдигачи на клапаните и къде се намират?
                              Чува се едно почукване, и според мен е от един клапан.
                              Така се чуваше на Forda, като се бе затлачил повдигача.

                              Коментар


                              • #45
                                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                                Ако за 2.7 - не, няма повдигачи. На повечето се чува въпросното почукване, на моя включително. Не съм установил причината, но според мен е нещо по ангренажните колела. Там все пак има луфтове и си похлопва. При мен въпросното похлопване(по-скоро е като цъкане) се чува между примерно 1000 и 2000 оборота. Под и над това го няма.

                                Изрегулирай си клапаните. Регулират се на горещ двигател с хлабини 0.25 всичките. Регулират се като на жигула - болт и контрагайка. То двигателя е архаична технология. Чук без дръжка;
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X