От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г
То от работа няма време да покажа какво постигнах по възстановяването.
Пълно обезкостяване на купето, рязане и изкърпване.Нови прагове сгънати като за модела
и слагане на пластмасови уширители.Всичко отдолу почистено и напръскано.Получи се това:
http://media.snimka.bg/s1/3686/033615103.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/3686/033615130.jpg?r=0
По-късно пръскане с авто боя върху бодито,малко козметика и в гората
http://media.snimka.bg/s1/3991/034226029.jpg?r=0
Без кърпенето, всичко останало съм си правил сам.
Но основно искам да попитам:
Как да проверя подгревните свещи дали работят?
Има ли особеност при ваденето им /да не се скъса резбата/?
Цяло лято пали докато чукне, предната зима дето се казва на
третия цилиндър е запалил, сега като застудя пали след 2-3 оборота.
След това за деня си пали лесно.
То от работа няма време да покажа какво постигнах по възстановяването.
Пълно обезкостяване на купето, рязане и изкърпване.Нови прагове сгънати като за модела
и слагане на пластмасови уширители.Всичко отдолу почистено и напръскано.Получи се това:
http://media.snimka.bg/s1/3686/033615103.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/3686/033615130.jpg?r=0
По-късно пръскане с авто боя върху бодито,малко козметика и в гората
http://media.snimka.bg/s1/3991/034226029.jpg?r=0
Без кърпенето, всичко останало съм си правил сам.
Но основно искам да попитам:
Как да проверя подгревните свещи дали работят?
Има ли особеност при ваденето им /да не се скъса резбата/?
Цяло лято пали докато чукне, предната зима дето се казва на
третия цилиндър е запалил, сега като застудя пали след 2-3 оборота.
След това за деня си пали лесно.
Коментар