Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

    То от работа няма време да покажа какво постигнах по възстановяването.
    Пълно обезкостяване на купето, рязане и изкърпване.Нови прагове сгънати като за модела
    и слагане на пластмасови уширители.Всичко отдолу почистено и напръскано.Получи се това:
    http://media.snimka.bg/s1/3686/033615103.jpg?r=0
    http://media.snimka.bg/s1/3686/033615130.jpg?r=0

    По-късно пръскане с авто боя върху бодито,малко козметика и в гората
    http://media.snimka.bg/s1/3991/034226029.jpg?r=0
    Без кърпенето, всичко останало съм си правил сам.

    Но основно искам да попитам:
    Как да проверя подгревните свещи дали работят?
    Има ли особеност при ваденето им /да не се скъса резбата/?
    Цяло лято пали докато чукне, предната зима дето се казва на
    третия цилиндър е запалил, сега като застудя пали след 2-3 оборота.
    След това за деня си пали лесно.

    Коментар


    • #47
      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

      На свещите им се мсри съпротивлението и без да ги сваляш. Ама не става с мултицет от 5 кинта. Другия вариант е да се мери тока, който харчат, ама пак не става с мултицет от 5 кинта.
      При отвиването трудно ще им скъсаш резбата, но се случва да се скъса нагряващата част отпред, ако има разни нагари и прочие. Общо взето няма как да си сигурен какво ще стане, макар че аз съм сменял 3 пъти и никога не съм имал гижи. Дори оригиналните си се отвиха без никакви перипетии първия път.

      На студено изчаквай 3-4 секунди след като изгасне лампата и тогава пали. Поне на терано 2 това работи, защото свещите продължават да греят след изгасване на лампата. Как е при терано 1 не знам.

      Ако ще сваляш свещите, момента е удобен да му премериш компресията - мери се именно през гнездата на свещите, при извадени всички свещи. На горещ двигател трябва да е между 25 и 30.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

        Благодаря Спарки!
        Аз имам електронен цифров волтметър.
        Като подам контакт и тока пада със волт и нещо, и след като запали
        след около 15 сек се вдига в нормалното зареждане.
        Значи нещо работи, но дали всичките работят. Този волтметър го нямах предната зима и
        нямам база за сравнение.
        Затова искам да ги развия, почистя и проверя.

        Коментар


        • #49
          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

          С волтметър не можеш да ги провериш. За да видиш дали работят след изгасване на лампата трябва да гледаш напрежението върху шината, а на общото. За да видиш колко ток харчат трябва амперметър или шънт, а за да ги мериш една по една, трябва или нещо, което мери ниски съпротивления, или да ги връзваш поотделно към акумулатора и да гледаш колко ток харчат.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

            След като постигнах този ефект с разширителите на калниците,
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:033615137-big.jpg
Прегледи:1
Размер:146.8 КБ
ID:5650270
            при удар в дупка малко подпират на задните гуми.
            Реших да сменя задните пружини и да поставя повдигащи втулки,
            които са от тефлон и изработени с желание и разбиране. Имат фрезована извивката на пружината и тя ляга идеално на мястото си
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:035102828-big.jpg
Прегледи:1
Размер:63.5 КБ
ID:5650274
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:035102829-big.jpg
Прегледи:1
Размер:105.8 КБ
ID:5650276Натиснете снимката за да я уголемите

Име:035102835-big.jpg
Прегледи:1
Размер:111.2 КБ
ID:5650279
            Цялото повдигане ще е 30мм + разликата от новите пружини,
            които имат размер от 415мм. Предполагам старите са доста меки.
            Ще ми трябват ли нови амове и тампони към купето?
            И като разкача амовете, лесно ли ще подменя пружините, трябват ли специални инструменти?

            Коментар


            • #51
              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

              За монтажа на пружините може би ще ти трябва специална скоба, за да ги свиеш, защото дори и да пуснеш моста чак до земята, пак с подложката ще ти е трудно да навреш разпънатата пружина на мястото и.
              За амовете...ако са ти читави и не са сдали багажа, просто на един стругар и направи удължения с колкото повдигаш над стандарта, за да компенсираш и в нормално положение амортесьора да стои в средата на хода си, а не изтеглен в едната посока/което ако стане така ще ти донесе по-малко ход в едната посока-принципно нагоре -съпътствано с всичките минуси от това-например да прецакаш амортесьора доста по-бързо, и пак например да изгубиш част от хода, което е равно на по-често увисване във въздуха на колелото и съответно влошена проходимост на джипа в пресечен терен/
              Та така...всяка промяна трябва да се компенсира, за да се получи един добър и работещ оптимално механизъм.Ако питаш мен, дори няма да е лошо и да разшириш малко джантите/ама не с фланци, а с по-изхвърлени джанти/, което ще ти компенсира повдигането на центъра на тежеста и ще си по-стабилен на завоите или пък при странични наклони.
              Та така...за съжаление всяка промяна води след себе си до други промени...
              Поздрави и успех!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #52
                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                Благодаря lubashki777 !
                Аз пружинката с крика предварително и хубава телчица/кат на ладите едно време/.
                То май като сваля старите и има същественна разлика в отпуснато състояние в размера,
                ще реша какво да правя.Те преди гумите не опираха, но сега ръба на новата вежда, на уширитела
                дойде с около 3 см по ниско.При 20мм по-навътре ако е гумата, няма проблеми. С другите гуми 215*80*16 няма никакви проблеми, но грозничко си стои! За зимата се навивам със тях.

                Коментар


                • #53
                  От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                  Здравейте, предполагам не съм открил топлата вода, но само да вметна, че аз като махах и слагах мойте пружини ( 420мм) вдигнах джипа с крика и откчих амортисьорите от моста и пружините си влязоха като утях си. Според мен това беше единствения начин да ги натъпча, защото слагах вътре още едни пружини и със скобите няма как да се смачкат толкова, че да влязат.

                  Коментар


                  • #54
                    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                    Първоначално публикуван от Style0fBeyond Преглед на мнение
                    Здравейте, предполагам не съм открил топлата вода, но само да вметна, че аз като махах и слагах мойте пружини ( 420мм) вдигнах джипа с крика и откчих амортисьорите от моста и пружините си влязоха като утях си. Според мен това беше единствения начин да ги натъпча, защото слагах вътре още едни пружини и със скобите няма как да се смачкат толкова, че да влязат.
                    Да де...ама тук има и допълнителни подложки, с които вече и с моста на земята ще е трудно без скоби и сгъване на пружините...
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #55
                      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                      може и без скоби на мойто откачих амортисьорите и напанах надолу с маслен крик и ги вкарах без проблем. мойте подложки са 5 см.
                      0899 87 87 92 Христо
                      Митцубиши Паджеро 2 3,5 бензин
                      Тойота Авенсис 2.2 Д4Д
                      Шкода Суперб 3,6 бензин

                      Коментар


                      • #56
                        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                        Да спре да превалява и се захващам. От написаното ми става ясно, че не е толкова страшно.
                        Пружините ще ги натикам! Да не се налагат други удурми, че нямам много подготовка за части.
                        После ще покажа какво съм направил?

                        Коментар


                        • #57
                          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                          Смених задните пружини без да слагам тефлоновите подложки, защото имаше гумени на същия размер.Извадените пружини бяха
                          Омекнали до 405мм и с диаметър на телта 13мм.Новите които сложих 415мм и 14мм диам. на телта.
                          Разлика в повдигането не установих осезаемо.
                          Задните биалетките бяха нещо правени нескопосано и като сменях пружините ги срязах, махнах и сега съм пред дилема.
                          В какво положение трябва да е задната реактивна щанга/ хоризонтално/ или ????
                          Тука ще импровизирам с биалетки, нагаждани от едни шарнирни болтове,надявам се да бъде успешно.

                          Все ми се струва, че задния мост е изместен встрани, след четене из форума установих,
                          панхардната щанга е под ъгъл, ще оправяме.
                          Снабдих се с два торсиона свалени преди година от терано 2- 2001г.
                          И тях ще опитам да сменя, надявам се да не са уморени като моите и много не ми става ясно по картинките от ръководството как става. Да не си откъсна главата в канала!!!

                          Коментар


                          • #58
                            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                            Панхарда си е наклонен фабрично. Дали задниа мост е изместен можеш да измериш. И моя е изместен със 7мм заради вдигането. Високия край на панхарда е откъм шасито, а моста е изместен наляво при мен. Но проблеми от това няма.

                            Новите пружини или и те са изморени, или просто не са "закалени" за килограмите на задницата на тераното. Не само диаметъра на телта е важен. Терано 1 е равносилно на дълго терано 2, така че вариант за евтини пружини от морга нямаш. Може да питаш lubashki777 как да си поръчаш в Крън като неговите, или да си вземеш TrailMaster такива, от които лично съм супер доволен. Само пружините няма да струват кой-знае колко предполагам.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                              Спарки, при мен задния мост е изместен с около 20мм.Това е видимо, без замерване.
                              От едната страна гумата стърчи, а от другата е навътре, в подкалника.
                              Може да има и усукано шаси. На пътя се държи стабилно.
                              Тези дни ще опитам да замеря от различни точки.

                              Коментар


                              • #60
                                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                                По-скоро усукано купе спрямо шасито, или скожена щанга от късо терано или от терано 2. До колкото помня имаше разлика между късо и дълго. Или крив захват към шасито, или болта откъм шасито в грешна дупка.

                                Ако ми снимаш щангата със захватите може и да успея да видя нещо.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X