Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

    За температурата не мога да взема отношение, защото моята си отчита добре, даже и датчика не го знам къде е,след като го оправиш внимавай къде е стрелката - при нормално загрял двигател стои на 3мм преди средата, стигне ли средата смятай, че е почти прегрял. За бензиновата стрелка предполагам си проверил колко гориво имаш? Моята на 15 литра бензин едвам отлепя, ама пък като долея 5 литра утива на към 1/4. Относно лампата, може да имаш някъде хлабава връзка, моята за 1 година каране не бях я виждал да свети, мислех че е изгоряла, после почна да свети от време на време( по едно време на всяко зареждане от по 5-10 литра светваше за по 1-2 дена, след няколко месеца пак спря да свети... Скоро не съм я виждал да свети, сигурно си е някакъв стандартен проблем,ама все не ми остава време да огледам жиците, а пък и на капака на резервоара са доста кабели - има и за помпата и за уреда и са запоени като цяло прегледай пак - там се събира доста ръжда може да се е окислил или прекъснал някой кабел.

    П.П. Колко ти е разхода ?

    Коментар


    • #77
      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

      За прегряването си има червен сектор или друг вид указател на уреда. Ако не отговаря на истината нещо не е в ред - жици, датчик, часовник. Ако всичко е наред, не само стигане, а и подминаване на средата не е проблем, стига да е по време на голямо натоварване на мотора, а не постоянно.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #78
        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

        Вероятно си прав, просто по едно време имах малък теч на охладителна течност и за няколко минути по байра стрелката премина средата с 2 милиметра, а радиатора не беше горещ, двигателя лъхаше топло... съответно долях 1 литър вода и от това си вадя изводите, че е по-безопасно да не стига към червеното. Пък и тея датчици на 20-30 години може да дават някакво отклонение.

        Коментар


        • #79
          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

          Течове по охладителната система значат понижено налягане в охладителната система, което значи наличие на парни джобове в охладителната система, което значи неефективна работа на системата, грешно отчитане на уреда, неотваряне на термоастат, нарушена циркулация и т.н. Та симптомите ти са си били съвсем класически за неизправна охладителна система.

          Та не си вади генерални изводи, когато има очевидни неизправности по системата. Не трябва да има течове и капачката трябва да е в норми. Затоваи при съмнение за проблем капачката е първото нещо, което се сменя - държи 0.9 бара налягане в системата именно с цел да няма горепосочените неща. Дори да няма течове, ако капачката не държи номиналното налягане, пак ще прегрява. Пък и е най-лесно и евтино. Чак ако след това няма промяна, търси се друго - термостат, виско, грешно показание на уреда, помпа, гарнитура, глава, запушвания.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #80
            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

            Напълно съм съгласен,винаги когато отварям капачката има излизане на течност,което преполага че системата е под наляганет, съответно капачката държи.Теча го намерих, предполагам на дизела не е по същия начин, но при мен над термостата има един Г-образен маркуч около 10см, който излиза от термостата и влиза в някаква тетка,която пълни двигателя и отива към радиатора. Свалях,чистих,мзах с грес, слагах - пак тече, сега съм го намазал със силикон и за сега е добре, по маркуча няма видими дефекти, предполагам по самото метално тяло има някакви отлагания и др. мизерии ама мястото е много кът(нищо не се вижда,не може и да се пипа)- трябва да се свалят капаците на ангренажа и една камара простотии, ама сега нямам време да разглабям и гледам. В момента не губи течност, по натам ще го гледам пак - дали трябва нов маркуч или там корпус за термостата или и аз не знам какво е онова дето влиза в него маркуча.

            Коментар


            • #81
              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

              Капачката трябва да държи 0.9. Това че "излиза течност" не значи че е в норма. 10-20лв е една капачка - просто я смени, ако те съмнява.

              Грес и подобни мазньочи по охладителната система нямат място. В обшия случай помага изместване на скобата върху маркуча, с половин дължина, и хубавото и стягане. Това ако не помогне само стягане де. Ако скобата е пружинна, или сменяш скобата, или маркуча.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #82
                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                Да питам и за ламбда сондата на това терано.Когато слагах газовата уредба стигнах до емулатора на сондата но не знам на кой от трите кабела да го вържа те са бял червен и черен,по кой кабел върви информацията за компютъра мерих ги и трите но никой не ми дава напрежение на като на ламбда сонда чак се осъмних дали работи?

                Коментар


                • #83
                  От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                  От известно време/примерно месец/ времето на първоначалния подгрев
                  намаля драстично.Сложил съм допълнителна лампа директно към
                  шината и виждам какво става. Допълнителния подгрев е с по нисък ток,
                  защото интензитета на светлината пада.Изчаквам и допълнителното време да мине,
                  и тогава стартер, но започна по трудно да пали.
                  Някой с подобен проблем и как го е решил?
                  Това реле къде се намира и може ли да се регулира?
                  Благодаря на отзовали те се!

                  Коментар


                  • #84
                    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                    Дето се казва тази година без проблеми. Но трябва да сваля контактния ключ с все към него.
                    Там има едни болтове които са със скъсаните глави.
                    Има ли някакъв метод за развиване? Да не омажа всичко с опит за разпробиване.

                    Коментар


                    • #85
                      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                      По спомени контактния ключ се захваща около кормилния прът с един болт само (като манивела на мотор - не знам как да го назова по точно). Мисля че може да се разпробие и да се направи с болт и гайка. Ама това е само по спомен ... Иначе имам и цял контактен ключ от старото купе, но без ключ. Ако го искаш мога да ти го дам и само да си извадиш ключ. Ако направиш една снимка за яснота ще е по-лесно

                      Коментар


                      • #86
                        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                        При мене са два болта.Снимките не са много ясни, но се вижда за какво става въпрос:




                        Голямо сгъване в кръста ще ми трябва. Един ключар каза, с остра отверка леко почукване до като се размърдат.

                        Коментар


                        • #87
                          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                          еми тъй ще е. Утре-в други ден ще проверя моя дали е такъв, ако случайно нещо се прецака.

                          Коментар


                          • #88
                            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                            Снощи сгъването приключи. Почти си докарах дискова от усукване, но стана.
                            Леко разпробих странично от центъра с 2мм свредло, оказа се че метала е мек,
                            или свредлото остро.И с почукване с един център се развиха.Блокирах заключването на волана,
                            и сега ще мога да сваля ключа по оста със 1-1,5см.
                            Цялата кондика е да пригодя нов ключ за мигачи и фарове.На моя отказаха фаровете и бях извадил кабели и копчалъци по таблото. Оригинални втора употреба по стари от моя и цените не ме устройваха.
                            Сега нагаждам един нисански, почти нов, пренаредих буксата и кабелите се набиваха в контактния ключ.
                            Сега вече ще стане и малко изрязване на пластмасите ще трябва, но от 5-6 мм няма да е страшно.
                            Ще постна снимка накрая.

                            Коментар


                            • #89
                              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                              Разтропа се долен шарнирен болт. Болт имам от преди и днес започнах смяната.
                              Успях отвсякъде да го освободя но за да излезе от носача-ъглошлайф.
                              Сега новия не влиза по лесния начин!
                              Някой ако е сменял и има чалъм, да помага?
                              Дали трябва да се разглоби карето?
                              Че лагери и тн.......
                              Джипката е на средата на паркинга и няма прибиране.
                              Последно редактирано от хрис; 23-04-17, 13:33. Причина: уточнение

                              Коментар


                              • #90
                                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                                Сменал съм таман 3 пъти, и нещо не можа да се сетя какъв е проблема. Понякога се налага карето да се поизвади, ама това предимно на терано 2 - шенкела е по-различен и захвата на шарнира към носача е с около сантиметър по-дълъг.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X