Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

    Първоначално публикуван от хрис Преглед на мнение
    Разтропа се долен шарнирен болт. Болт имам от преди и днес започнах смяната.
    Успях отвсякъде да го освободя но за да излезе от носача-ъглошлайф.
    Сега новия не влиза по лесния начин!
    Някой ако е сменял и има чалъм, да помага?
    Дали трябва да се разглоби карето?
    Че лагери и тн.......
    Джипката е на средата на паркинга и няма прибиране.
    Здарвей колега, да не би да има разлика в размерите на конусите на шарнирите или това да не е правилния шарнир. Аз скоро сменях кормилен накрайник на Маверика 2.7 ТД, 95 г. и се оказаха с два размера на главата на конуса, по спомен единия беше 13,3 мм а другия 14,3 мм. да не би и при теб да е сходен проблема!

    Успех с решението на проблема!

    Коментар


    • #92
      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

      Не ми е известно при шарнирите да има разлики. В горните е ебсолютно сигурно че няма такава от първото до последното терано.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #93
        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

        Проблема е че, болта влиза от горе на долу и карето пречи.
        Според мен карето трябваше да се извади малко и ще стане.
        Вече дори го сглобих. Със отрязани три от болтовете които държат капачката,въпреки загряването и рязко охлаждане,защото превъртя шестограма, другите три се развиха. Оказа се само една зегерка и две шайби след нея.Карето хлътна с леко чукване и всичко си дойде на мястото.Болтовете са се споили към капачката,след отрязването ги почукнах и се развиха на ръка.
        Притеснявах се да не би лагерите да се вадят и да влизам в едни филми.
        Сега купувам шест нови болта и всичко е готово.
        Благодаря на всички отзовали се !!!

        Коментар


        • #94
          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

          И въпреки това се влезе във филм.
          След ремонта не съм карал и снощи реших да усетя подобрението.Сменях долен десен шарнир.
          Уви, дърпа на дясно и едва влиза в завой.Спрях на равно и виждам, че ъгълът на гумата по вертикала
          е отворена много видимо отдолу, в този вид "I".Възможно ли е шарнирния болт да не е подходящ?Да не е за този модел?Довечера ще оглеждам какво пише по него и дали запазих кутията.
          Сутринта писах на lubashki777 за наличности и цени за комплект долни и горни, да сменя всички.




          За сега нямам отговор и не мога да се оправя с каталожените номера.
          Вина ми е JN1WBYD21U0165335. TERANO 1 1993г

          Ако тука случайно са верни, за долния болт не виждам номера!
          Болта който сложих е в мен от години и не помня от къде е вземан.
          Помагайте със съвети, че не виждам как биха се развили болтовете за регулировка на горния носач.
          Ще се настройва само сходимостта от кормилните накрайници./ и там ще има смени, ама по-сетне/
          Последно редактирано от хрис; 25-04-17, 16:38.

          Коментар


          • #95
            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170425_174307.jpg
Прегледи:1
Размер:438.0 КБ
ID:5751328
            Последно редактирано от хрис; 25-04-17, 16:47. Причина: не справяне

            Коментар


            • #96
              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

              Взел си шарнир за терано 2 след 96-та. Горе споменах - по-дълъг им е захвата с около сантиметър - сантиметър и половина. И съответно гумата ти стои разчекната (долния и край е изнесен).

              Колкото до това как се развиват болтовете - ми с гедоре се развиват.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #97
                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                Колегата Хрис е променил страничния наклон.Никаква сходимост от кормилните накрайници няма да вкара колата в правия път.Тя сходимостта е повече от успоредност на следата от колелетата.При такава геометрия и компа на стенда ще се сърди.
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #98
                  От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                  До сега залягах и се зверих.Открих разликата се уверих в разликата на захватите.Сега ще му мисля от къде да поръчвам.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X