Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

    За спирачките - явно е помпа.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

      Първоначално публикуван от хрис Преглед на мнение
      До тука благодаря за съдействието!

      Следващ въпрос:
      Какво да очаквам от тези джанти и гуми?
      Имат около 8-9мм грайфер
      [ATTACH=CONFIG]630817[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]630818[/ATTACH]
      Няма да имаш проблем с този размер гуми и тези джанти.По стабилна е в завой.С ЕТ -20 ще и изглежда по добре.Карал съм с 31ци на джанти ЕТ -37.5 8J,но предницата натегната до максимум,и пак изкърти уширителите.Но ти нямаш......И от значение е (за размера)какви гуми ще сложиш...кални,летни зимни .......При мен ат..не опираше в завой,докато муд..направо се търкаше...

      Коментар


      • #18
        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

        Те не опират при завоите. Дъщеря ми се бухна в един трап със ряз и лявата опря в ръба на калника, който бе сцепен и го забра. Торсиона е натегнат до край.Амортисьорите разбити- дали това бе причината? Сега съм приготвил и замислил подобряване на предницата с доста нови части. Но като премина през КАТ,щото при нас са страшни! Това с номера на рамата е голяма заигравка.Няма го- отказват регистрация. Вчера с много търкане и псуване на гредата под акумулатора се появиха някакви бледи цифрички, напомнящи изписаните в талона.След 20-ти смятам нотариус и после КАТ. То си е двадесет годишно желязо с неполагани много грижи. И пак благодарение на колега от Форума който както гледам, върл теранаджия ме открехна.Това зад задната гума отдясно се оказа визуална измама.

        Коментар


        • #19
          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

          Номера на рамата на Терано1 е на гредата под акумолатора,от горната страна на гредата.Дори при изгнили бройки би трябвало там да се чете.

          Коментар


          • #20
            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

            Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
            доколкото може да се види от снимките според мен гумите са си за смяна,но ти си знаеш.и годината на производство е бая старичка от предпоследната снимка 99г. са
            Колега това не е дот.А товароносимост и скорост
            НАЙ-ГОЛЯМАТА ПРЕЧКА-СТРАХЪТ

            Коментар


            • #21
              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

              Днес вече преминахме през КАТ и вече сме с нови номера
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07856.jpg
Прегледи:1
Размер:185.9 КБ
ID:5529690Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07857.jpg
Прегледи:1
Размер:216.8 КБ
ID:5529698
              Смених набързо и предните амортисьори които ми подариха -маслени, след като споделих че нещо са разбити,
              втулките липсваха и дрънчаха шайбите. Свалените се оказаха газови и според мене си работят.Ще ги почистя,
              трябват им втулки и някоя от шайбите и отиват в резервата.
              Сложих и оригииналните джанти с зимните гуми, които се оказаха че тежат 27кг, по тежки с 3 кг от другите
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:031541851.jpg
Прегледи:1
Размер:119.7 КБ
ID:5529701 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07862.jpg
Прегледи:1
Размер:163.8 КБ
ID:5529702
              На двете снимки се вижда и колко съм изрязал от задницата.
              Нагодих и някаква временна броня
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07860.jpg
Прегледи:1
Размер:151.4 КБ
ID:5529703
              Стрелката на оборотомера се мята като луда и от време на време сработва. Къде да търся проблема и какво Ви е мнението за газовите амортисьори?
              Дали не обърках нещо, газовите амове са нормално разпънати, а маслените сякаш действат едностранно,
              сякаш само на разпъване=биле ги поръчани според модела,на кутиите пише HITACHI и TOKICO
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #22
                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                Един "административен" въпрос? В КАТ не търсят ли осветление на задния номер? На мене ми се е случвало да ме одрусат заради изгоряли крушки за осветяване на номера та затова ти обръщам внимание.
                Terrano II R20 TD27Ti

                Коментар


                • #23
                  От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                  За осветлението на номера " искат и още как"
                  Разбрахме се да "сложа"
                  Имам няколко варианта и сега избирам.

                  Коментар


                  • #24
                    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                    Така, срещу 11лв ималко труд, има осветление на задния номер
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07871.jpg
Прегледи:1
Размер:36.9 КБ
ID:5530154
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07874.jpg
Прегледи:1
Размер:59.4 КБ
ID:5530155Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07877.jpg
Прегледи:1
Размер:73.2 КБ
ID:5530156
                    Спирачките се оправиха като източих и подмених спирачната течност.
                    Като ми правиха тенекиите отзад, разкачили кабелите и ми изчезна нивото на горивото.
                    Сега като ги свързах, стрелката показва постоянно нивото, независимо че контактния ключ не е на таблото.
                    Така ли трябва да бъде?
                    Кажете къде да търся проблема с оборотомера?

                    Коментар


                    • #25
                      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                      Първоначално публикуван от хрис Преглед на мнение
                      Сега като ги свързах, стрелката показва постоянно нивото, независимо че контактния ключ не е на таблото.
                      Така ли трябва да бъде?
                      Да. И на терано 2 е така. Не харчи ток - просто няма какво да върне стрелката в изходно положение, понеже е без пружина.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                        Браво колега хубава работа си свършил хубаво е че си го изкарал от гаража и си го вкарал в релси т.е. (коловози).А относно стрелката да и на моето терано е така стрелката си седи където е била до последно.А за амовете мисля че трябва да се разпъват и свиват и в двете посоки еднакво но в случай когато ги натискаш или разпъваш плавно.

                        Коментар


                        • #27
                          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Да. И на терано 2 е така. Не харчи ток - просто няма какво да върне стрелката в изходно положение, понеже е без пружина.
                          Не стрелката пада

                          Коментар


                          • #28
                            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                            Първоначално публикуван от 4i4o Преглед на мнение
                            Не стрелката пада
                            Айде сега с някой и друг препинатаелен знак, ако може? Щото така написаното има поне 2 прочита, всеки с различно значение.

                            За амортисьорите, пак. В днешните автомобили:
                            1. НИКОЙ амортисьор за окачване не действа еднакво и в двете посоки, и това е съвсем нарочно.
                            2. НЯМА амортисьор за окачване, действащ само в една посока, и това пак е съвсем нарочно.

                            Приказките за двустранно и едностранно действащите амортисьори, приказвани от продавачите, са или с цел заблуда на клиента, или сами си вярват, щот някой "капацитет" им е казал. Приказките за това че газовите са двустранно действащи, пък маслените едностранно - пак така.

                            Само си помислете - амортисьора се сгъва от масата на автомобила, а се разгъва само от пружината му, тоест, в едната посока (разгъване) имаме точно определено усилие, зависещо САМО от пружината, а в другата посока имама усилие, можещо да достигне няколко(много) пъти това на пружината, и зависи от това колко е алтаво задкормилното устройство. При такива условия никой амортисьор с усилие еднакво и в двете посоки, както и такъв, действащ само в една посока, няма да се справи блестящо, да не кажа нещо повече.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                              Съжалявам. Прав си за грамотността. Терано 2 съм имал за кратко и не помня за стрелката на резервоара. А пък за Терано 1 - категорично пада. Дали фабрично е така или моите -и на двата джипа-са доработвани не зная.

                              Коментар


                              • #30
                                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                                Мисля, че е така до тераното с кръглите фарове, защото на по-новото си пада като изключиш от контакт
                                Nissan Terrano 2.7 TDi
                                ----------------------------
                                Нещо което работи - не се пипа!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X