Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

    Така...., за втори път свалих задните пружини и наместих всичко с тефлоновите
    подложки +1см подложка от транспортна лента да обира луфтове. Имаше около 2см гумени подложки
    под пружините които махнах.Сега реалното повдигане стана 2см от подложки+1см от пружини.
    Тези 3 см се отчетоха като повдигане, като удължих и раменете на биалетките също с 3см.
    Удължих и амовете с 3см чрез заварка на втулка, но това ще бъде временно, да видя как се държи.
    Предстои и бутане по предницата, за сега раздвижих до половината болтовете за торсионите, още малко и ще са готови.Само ме претеснява като гледам задната част на торсионите които са на Тераното и тези които вземах имат разлика в завършека на шлиците.
    Някой ако е сменял Терано 1 и Терано 2 -различни ли са торсионите?
    Останал съм с впечатление, че са еднакви и избрах по-нов джип, от който ми ги свалиха.
    Да са по-малко товарени. Бе англичанка от 2002г,смачкана и неличеше да е карана здраво по черно.

    Коментар


    • #62
      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

      Първоначално публикуван от хрис Преглед на мнение
      ...като удължих и раменете на биалетките също с 3см.
      Напълно безсмислено занимание за вдигане до 6-7 сантиметра.

      Първоначално публикуван от хрис Преглед на мнение
      Предстои и бутане по предницата, за сега раздвижих до половината болтовете за торсионите, още малко и ще са готови.Само ме претеснява като гледам задната част на торсионите които са на Тераното и тези които вземах имат разлика в завършека на шлиците.
      Някой ако е сменял Терано 1 и Терано 2 -различни ли са торсионите?
      Останал съм с впечатление, че са еднакви и избрах по-нов джип, от който ми ги свалиха.
      Тунинговите са еднакви, уж. Ама 2 снимки казват на порядък повече от 5 кила писане. Как да ти кажем дали са съвместими без да ги видим като дължина и без да видим въпросния "завършек".

      Освен това, има ляв и десен торсион. Трябвало е да ги бележиш, както от коя страна са, така и кое е предния и кое задния край. Виж в двата края дали няма маркировка, защото ако ги сложиш наопаки, ефекта може да е доста "интересен".
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #63
        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

        Двата торсиона си имат набивка L и R , от задния край, белязяха ги също и с боя.с тях ми дадоха и предните капачки дето се хващат към носача и маншоните към тях.
        При като погледна, виждам задния край като отвор с напречна пластина.
        Може и от рамото за регулиране да е.
        Първо ще се навра под някое терано по паркингите, пък после ще снимам.

        Коментар


        • #64
          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

          Първоначално публикуван от хрис Преглед на мнение
          При като погледна, виждам задния край като отвор с напречна пластина.
          Може и от рамото за регулиране да е.
          Пластината не е на торсиона. Торсиона е с еднакви щлици и от двете страни.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #65
            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

            Да, торсионите са с еднакъв диаметър на шлиците и 26мм на тялото.
            На тези дето смятам да слагам, L и R са набити от страната за регулирането, и фабричните надписи са от нея страна.
            Ето снимка на това което виждам

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09614.jpg
Прегледи:1
Размер:117.3 КБ
ID:5659063

            Надявам се това да е палеца в който ще влезе торсиона, защото е с вътрешни шлици.

            А тука биалетката която си измайсторих набързо, защото и двете отзад са правени някакви
            заварки на 8мм пръчки.
            шарнирния болт-2бр+4 тампона + шпилка и 6 гайки =27лв.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09623.jpg
Прегледи:1
Размер:84.7 КБ
ID:5659068

            Да видим колко ще изкарат, аз не прилагам грубо каране.

            Като цяло това минималното надигане отзад ми стига,31-единиците да не удрят в
            уширителите на калниците.
            Отпред между тампоните на горния носач имам отляво 2, а отдясно 3 см.
            Значи не са регулирани торсионите.Те и в болтовете за регулировка има разлика.
            Единия е по-натегнат.
            Накрая замерих задницата и установих разлика от 2см във височината.
            Стъпала на равно, от земята до ръба на стъклата замервах.
            Преди това изравних налягането в гумите.
            Предполагам тази разлика идва от предницата.

            Коментар


            • #66
              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

              Височината се мери от ръб на джанта до ръб на калник. Сега, с тия уширители как ще мериш, нямам идея.

              Щом си сменял цялата биалета с нещо друго, има резон да си играеш с дължината. Помислих че си си играл да удължаваш оригиналните, което е напълно безсмислено.

              Както и да е де - задните биалети поне на терано 2 изкарват доста. Като сменях оригиналните, на около 100000 си бяха здрави - чак ме хвана яд че съм се занимавал.

              В болтовете за регулировка почти винаги има някаква разлика, та да не те притеснява това. Ти ги нагласи така, че предницата да е изравнена - задницата също ще се изравни, възможно е и не идеално но ще е на +/- 5мм, ако всичко по шасито и купето е право.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #67
                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                Здравейте бъдещи колеги Скоро станах ловец всичко беше наред до първият дъжд когато звънях на 84-годишния си дядо да идва с жигулката да ме спасява.Тогава ми стана ясно че си требе жип .Много се чудих дали да се опитвам да преправям старото пежо 309 на 4х4 от ситроен ах но се отказах навреме. Харесал съм си нисан терано 1 3.0 бензин,ръчни скорости моля изкажете мнение за този модел имат ли характерни проблеми....Работя в автосервиз и горе долу знам какво да гледам на кола за покупка но кажете има ли характерни болки за модела?

                Коментар


                • #68
                  От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                  Единствения типичен проблем е ръждата. Много отдавна не съм виждал терано 1 без яко гнило шаси.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #69
                    От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                    Както казва Спарки - проблема е в гнилоча и в малко кекавата предница. Гледай на трудно видимите места ( около резервоара, шапките на пружините, на местата където има място да се натъпче кал и да си ръждясва). Иначе като цяло смятам че много здрав автомобил, моето показва 280000 км и като го гледам не е преживяло някакъв ремонт, а пък и не дава признаци да има нужда. Кара с каквото масло му налея, когато му налея (10W40 му идва малко рядко и понагорява по литър на 10000км, с 15W40 - колкото налея толкова изтакам).Не е особено маневрен, в гората зор се обръща, но хидравликата пък много добра и кормилото се върти по-леко от на повечето автобмобили. Ако всичко му е наред по охлаждането не можеш да го прегрееш - в 40 градуса жега, повече от половин час в байр на 1ва бавна - стрелката стигна до средата,което е 2мм над обичайната й позиция. Голям минус е климатика, повечето модели нямат. Доста е апетитен към гориво, с големите гуми, по груби сметки идва над 15/100 бензин, на газ в момента ми е към 22-24/100, на метан гореше 15лв извънградско и 20лв градско за 100 км, ама пък беше доста муден. Ще видя зимата като сложа малките гуми как ще е с разхода на газ... Абе с 2 думи ако се намери читава машина,което е много трудно е много добър избор за 4х4 със по-скромен бюджет.

                    Коментар


                    • #70
                      От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                      Благодаря!!!

                      Коментар


                      • #71
                        От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                        Коментар


                        • #72
                          От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                          Не разбирам от джипове карал съм автомат и е много удобно но как ще се държи извън пътя и на сняг питам знаещите и по опитните сиреч ВАС колеги?

                          Коментар


                          • #73
                            От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                            Не съм кой знае колко опитен но съм доволен.
                            За където съм тръгнал стигам и се връщам.
                            Пробвал съм го по всякакви терени в рамките на присъствие на друг джип и му
                            знам способностите вече с различните гуми и сезони.
                            Лека му е задницата и трябва да се внимава, опитва да дрифти.
                            При включено 4*4 съм се замотавал на завой от висока скорост и върху
                            прясно остърган и загладен от гумата на греблото сняг.
                            Иначе в гората не съм оставал, но и не съм се навирал без да се замисля.
                            Предимно съм сам и ако остана някъде пътя е дълъг.
                            Навремето го купихме, продадохме и после пак обратно при мен/на душа ми е/
                            Зетя имаше Фронтера-къса, сега взема дълго Терано 2.Казва, разликата е огромна в полза на
                            Тераното. Гледам да не го тормозя по черно с разни скокове, да не скъсам шаси, че
                            има изчукани към 20кг ръжди, обработено и обшито с 4мм ламарина почти цялото.
                            Смених задни пружини, сложих и подложки, натегнах торсионите и сега ми е удоволствие
                            да си бръмкам по черно.

                            Коментар


                            • #74
                              От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                              Здравейте колеги,вече съм горд собственик на малък ЗИЛ ...терано 1 3.0 v6 автомат джипката е в добро състояние има тюв за разхода няма да говоря какъв ужас е.Неми работи уреда за температурата и бензиномера отварях таблото но видимо нищо няма,ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ ??? Лампата за резервата свети най-редовно.

                              Коментар


                              • #75
                                От: НИСАН ТЕРАНО 1 2.7 TD - 1993г

                                Тоци/жици. Проследяващ всичко от датчиците до таблото и ще намериш каквото ти трябва. И прегледай всички куплунзи и маси по пътя - вероятно ще излезе някой мишок от тях.

                                Не е изключено и датчика за температура да е свършил. Проверява се със съпротивление.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X